Hotel La Lancha
Hotel a Còrdova amb servei de recepció les 24 hores i restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel La Lancha





Opinions
6,6 sobre 10,
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble (1 double or 2 single bed)

Habitació doble (1 double or 2 single bed)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Dormitoris
Bidet
Bany privat
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Dormitoris
Bidet
Bany privat
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Dormitoris
Bany privat
Servei de neteja diari
Escriptori
Armari rober o de rebost
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Carretera de Madrid-Cadiz, km 393, Córdoba, Córdoba, 14610
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Casa Museo de la Mezquita
Hotel Casa Museo de la Mezquita
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Servei de neteja
- Servei de recepció obert les 24 hores
9.0 de 10, Fantàstic, 944 opinions
Preu actual: 41 €
taxes i impostos inclosos
7 d’ag. - 8 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 2 EUR per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Hotel La Lancha Hotel
Hotel La Lancha Córdoba
Hotel La Lancha Hotel Córdoba
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel La Lancha
Opinions
6,6
7,4/10
Neteja
7,6/10
Personal i servei
6,4/10
Comoditats
6,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
18 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (juny 2023)
6/10, Acceptable
Elisabeth
Viatge en grup
2 de maig de 2023
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Elisabeth
Estada de 2 nits (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Vicente
14 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vicente
Estada d’1 nit (juny 2022)
8/10, Bo
Rosario
1 de maig de 2022
Rosario
Estada d’1 nit (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
Gloria
Viatge en família
1 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Gloria
Estada d’1 nit (abr. 2022)
8/10, Bo
Gerard
28 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A good buy for the motorist bound for Cordoba.
Gerard
Estada d’1 nit (març 2022)
6/10, Acceptable
Anthony
4 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Anthony
Estada d’1 nit (abr. 2022)
2/10, Horrible
Viatger verificat
3 d’abr. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Di passaggio dalla splendida Cordoba. Peccato l hotel
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2022)
6/10, Acceptable
Maria
6 de març de 2022
Maria
Estada de 2 nits (març 2022)
6/10, Acceptable
Juan A.
26 de febr. de 2022
Juan A.
Estada d’1 nit (febr. 2022)
2/10, Horrible
rosa
21 de febr. de 2022
rosa
Estada d’1 nit (febr. 2022)
6/10, Acceptable
Maria
Viatge en parella
16 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Maria
Estada de 2 nits (febr. 2022)
8/10, Bo
Juan Enrique
14 de des. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Juan Enrique
Estada d’1 nit (des. 2021)
4/10, Deficient
Andrés
11 de des. de 2021
Andrés
Estada de 2 nits (des. 2021)
8/10, Bo
Francisco javier
Viatge en grup
15 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Francisco javier
Estada d’1 nit (nov. 2021)
8/10, Bo
Walter
31 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Recomendable
Walter
Estada d’1 nit (oct. 2021)
4/10, Deficient
Yamelit
26 d’oct. de 2021
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
REFORMAS URGENTE
Yamelit
Estada d’1 nit (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
25 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2021)
8/10, Bo
Antonio
24 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Antonio
Estada d’1 nit (oct. 2021)
8/10, Bo
Therese
Viatge en grup
22 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Therese
Estada d’1 nit (ag. 2021)
4/10, Deficient
Marta
1 de jul. de 2021
Marta
Estada d’1 nit (juny 2021)
6/10, Acceptable
Daniel
10 de maig de 2021
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Daniel
Estada d’1 nit (maig 2021)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge de negocis
25 d’oct. de 2020
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (oct. 2020)
8/10, Bo
Marcelo
17 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Marcelo
Estada d’1 nit (oct. 2020)
8/10, Bo
Cristina
1 de març de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Cristina
Estada d’1 nit (febr. 2020)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Vols
Paquets