Moxy Copenhagen Sydhavnen
Hotel amb un bar i a prop de l'atractiu següent: Centre de Visitants de la Cerveseria Carlsberg
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Moxy Copenhagen Sydhavnen





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 114 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació, 1 llit de matrimoni, vistes a la ciutat

Habitació, 1 llit de matrimoni, vistes a la ciutat
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor LED
Roba de llit d'alta qualitat
Llençols italians de la marca Frette
Cortines opaques
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Carregar totes les fotos de: Habitació, 2 llits individuals, vistes a la ciutat

Habitació, 2 llits individuals, vistes a la ciutat
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor LED
Roba de llit d'alta qualitat
Llençols italians de la marca Frette
Cortines opaques
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar, 1 llit doble, vistes a la ciutat

Habitació familiar, 1 llit doble, vistes a la ciutat
El més destacat
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor LED
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Llençols italians de la marca Frette
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Sydhavns Plads 2, Copenhagen, 2450
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

AC Hotel by Marriott Bella Sky Copenhagen
AC Hotel by Marriott Bella Sky Copenhagen
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.4 de 10, Molt bé, 1.971 opinions
Preu actual: 133 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 159 DKK per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament a l'aire lliure sense assistència: 150 DKK per dia (entrada i sortida preferents).
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 240 DKK per nit (a 100 m).
- Càrrec per animals de companyia: 200 DKK per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec per l'ús del bressol: 100.0 DKK per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament utilitza energia solar, així com productes de neteja respectuosos amb el medi ambient.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Commitment to Clean (Marriott).
L’allotjament també es coneix com a
Moxy Copenhagen Sydhavnen Hotel
Moxy Sydhavnen Hotel
Moxy Sydhavnen
Moxy Copenhagen Sydhavnen Hotel
Moxy Copenhagen Sydhavnen Copenhagen
Moxy Copenhagen Sydhavnen Hotel Copenhagen
Moxy Copenhagen Sydhavnen a Marriott Hotel
Preguntes freqüents
Opinions: Moxy Copenhagen Sydhavnen
Opinions
8,8
Excel·lent
9,2/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
18 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Dagmar
Viatge en grup
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Dagmar
Estada de 3 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Na Yeon
28 de maig de 2025
Na Yeon
Estada de 5 nits (maig 2025)
8/10, Bo
MARY
Viatge en grup
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
MARY
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Gina
23 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Gina
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Maxim, Moormerland
Viatge de negocis
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Maxim
Estada de 5 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Sisse kristine
Viatge en grup, Viatge en família
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sisse kristine
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
ANDREA
30 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ANDREA
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Akira
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Akira
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Kurt
29 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Kurt
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Becky
Viatge en grup
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Becky
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
Wendy
Viatge de negocis
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wendy
Estada de 4 nits (març 2025)
8/10, Bo
Shapour
Viatge de negocis
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Shapour
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Rikke
11 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Rikke
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Morten
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hyggeligt med god morgenmad
Morten
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Sisse
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sisse
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Kenneth
Viatge de negocis
6 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kenneth
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Pablo
Viatge de negocis
2 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pablo
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Mikkel
Viatge en grup
28 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mikkel
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
23 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Savas
22 de febr. de 2025
Savas
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Hasiba
19 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hasiba
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Linda Bolwig
17 de febr. de 2025
Linda Bolwig
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Pablo
Viatge de negocis
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pablo
Estada de 4 nits (febr. 2025)