Ibsens Hotel
Hotel amb 3 restaurants i a prop de l'atractiu següent: Jardins de Tivoli
Galeria de fotos de l’allotjament Ibsens Hotel





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 131 €
taxes i impostos inclosos
7 de des. - 8 de des.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
8,8 sobre 10
Excel·lent
(35 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Habitacions insonoritzades
Calefacció
Cortina opaca
Bressol o llit infantil
Roba de llit hipoal·lergògena disponible
Assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
8,6 sobre 10
Excel·lent
(81 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Habitacions insonoritzades
Calefacció
Cortina opaca
Bressol o llit infantil
Roba de llit hipoal·lergògena disponible
Assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
9,4 sobre 10
Magnífic
(15 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Habitacions insonoritzades
Calefacció
Cortina opaca
Bressol o llit infantil
Roba de llit hipoal·lergògena disponible
Assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació

Habitació
8,4 sobre 10
Molt bo
(37 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Habitacions insonoritzades
Calefacció
Cortina opaca
Bressol o llit infantil
Roba de llit hipoal·lergògena disponible
Assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació

Habitació
8,8 sobre 10
Excel·lent
(5 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Habitacions insonoritzades
Calefacció
Cortina opaca
Bressol o llit infantil
Roba de llit hipoal·lergògena disponible
Assecador de cabells
També et pot agradar

CABINN Scandinavia Hotel
Frederiksberg C
- Wifi gratuïta
- Esmorzar disponible
- Aparcament disponible
- Serveis per a empreses
7.4 de 10, Bé, 1.224 opinions
Preu actual: 87 €
taxes i impostos inclosos
23 de nov. - 24 de nov.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Vendersgade 23, Copenhagen, 1363
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Kong Arthur
Hotel Kong Arthur
- Banyera d’hidromassatge
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.4 de 10, Excepcional, 2.020 opinions
Preu actual: 159 €
taxes i impostos inclosos
16 de nov. - 17 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 250 DKK per adult i 125 DKK per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 395 DKK per dia.
- Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 300 DKK.
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 300 DKK.
- Càrrec per l'ús del bressol: 150 DKK per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 300.0 DKK per dia.
- Els pagaments amb targeta de crèdit estan subjectes a un recàrrec.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament fa servir energia eòlica i energia solar, així com productes de neteja respectuosos amb el medi ambient.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Ibsens
Ibsens
Ibsens Copenhagen
Ibsens Hotel
Ibsens Hotel Copenhagen
Ibsens Hotel Hotel
Ibsens Hotel Copenhagen
Ibsens Hotel Hotel Copenhagen
Preguntes freqüents
Opinions: Ibsens Hotel
Opinions
9,2
Fantàstic
9,2/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
8 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Andre
Viatge en parella
4 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Andre
Estada de 4 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Vaila Catherine
Viatge en família
3 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Vaila Catherine
Estada de 5 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
COLIN
Viatge en família
1 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
COLIN
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Kimberly, New York
Viatge en parella
22 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions



Kimberly
Estada de 4 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Kelly St.
Viatge en grup
22 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja
Kelly St.
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Barbara
Viatge en família
21 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Barbara
Estada de 8 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Erica
16 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Erica
Estada de 4 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Erwan
Viatge en parella
16 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Erwan
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Sarah, Neustadt
Viatge en grup
15 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sarah
Estada de 3 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Kenneth
Viatge en parella, Viatge en grup
14 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Kenneth
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Thomas
13 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Thomas
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Fe
Viatge en grup
12 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l ’allotjament i instal·lacions
Fe
Estada de 3 nits (oct. 2025)
6/10, Acceptable
Derin, Somerville
11 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Derin
Estada de 3 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Stephane
Viatge en parella
8 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Stephane
Estada de 3 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Grace Wai Sie
Viatge en grup
7 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Grace Wai Sie
Estada de 4 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Eleonora
Viatge en parella
4 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Eleonora
Estada de 4 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Lisa
Viatge en grup
2 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lisa
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
JOSE, Chula Vista
Viatge en parella
2 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
JOSE
Estada de 5 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Matleena
Viatge en grup
28 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Matleena
Estada de 3 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Takeshi
Viatge en família
27 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions




Takeshi
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Mathias
27 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mathias
Estada de 4 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Hirofumi
Viatge de negocis
23 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Hirofumi
Estada de 4 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Richard
Viatge en família
22 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Richard
Estada de 5 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Günter
21 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Günter
Estada de 3 nits (set. 2025)














