Hotel Maritime
Hotel amb esmorzar gratuït i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Nyhavn
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Maritime





Opinions
7,2 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Per cable
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Per cable
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals

Habitació doble o amb dos llits individuals
El més destacat
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Per cable
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Per cable
Escriptori
Servei de neteja diari
També et pot agradar

CABINN Scandinavia Hotel
Frederiksberg C
- Wifi gratuïta
- Esmorzar disponible
- Aparcament disponible
- Serveis per a empreses
7.4 de 10, Bé, 1.075 opinions
Preu actual: 110 €
taxes i impostos inclosos
6 de jul. - 7 de jul.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Peder Skrams Gade 19, Copenhagen, 1054
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

CABINN Copenhagen
CABINN Copenhagen
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Gimnàs
- Esmorzar disponible
7.0 de 10, Bé, 5.616 opinions
Preu actual: 94 €
taxes i impostos inclosos
22 de juny - 23 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 150 DKK per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Els pagaments amb targeta de crèdit estan subjectes a un recàrrec.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Maritime
Hotel Maritime Copenhagen
Maritime Copenhagen
Maritime Hotel Copenhagen
Hotel Maritime Hotel
Hotel Maritime Copenhagen
Hotel Maritime Hotel Copenhagen
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Maritime
Opinions
7,2
Bo
7,8/10
Neteja
7,8/10
Personal i servei
7,0/10
Comoditats
6,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
7 de des. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (des. 2020)
8/10, Bo
Ulla
Viatge en família
19 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ulla
Estada de 3 nits (nov. 2020)
10/10, Excel·lent
Jette
15 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fint hotel
Jette
Estada d’1 nit (nov. 2020)
8/10, Bo
Anne-Lise
Viatge en família
14 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Super overnatning i KBH 10-11 november
Anne-Lise
Estada d’1 nit (nov. 2020)
10/10, Excel·lent
Niels
Viatge en família
2 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Niels
Estada de 2 nits (oct. 2020)
8/10, Bo
Charlotte
28 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Charlotte
Estada d’1 nit (oct. 2020)
8/10, Bo
Mikael
26 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Mikael
Estada de 3 nits (oct. 2020)
8/10, Bo
Britt
17 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Britt
Estada d’1 nit (oct. 2020)
8/10, Bo
Tine
6 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tine
Estada d’1 nit (oct. 2020)
8/10, Bo
Karina
Viatge en família
30 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
kke godt nok
Karina
Estada de 2 nits (set. 2020)
8/10, Bo
Bent
Viatge en família
21 de set. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Ok til prisen
Bent
Estada d’1 nit (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Mariann
Viatge en família
10 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gæstfrit og centralt
Mariann
Estada d’1 nit (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Kenneth
Viatge en grup
7 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vi kommer helt sikkert igen på Maritime. :-)


Kenneth
Estada d’1 nit (set. 2020)
8/10, Bo
Giuseppe
8 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viaggio di coppia
Giuseppe
Estada de 2 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Bente, Kalundborg
Viatge en parella
8 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bente
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
4 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
4 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Demeris
Viatge en grup
27 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Demeris
Estada de 3 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Dany, La Baule
14 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Dany
Estada de 4 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
PAULA
Viatge de negocis
7 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
PAULA
Estada d’1 nit (febr. 2020)
6/10, Acceptable
Bjørg
26 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Bjørg
Estada de 2 nits (gen. 2020)
6/10, Acceptable
Knud Erik
Viatge en família
26 de gen. de 2020
Knud Erik
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
20 de gen. de 2020
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Charlotte
Viatge en família
15 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel maritime
Charlotte
Estada de 2 nits (gen. 2020)
6/10, Acceptable
Eva
Viatge en família
4 de gen. de 2020
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Eva
Estada d’1 nit (gen. 2020)
Últimes tendències a Expedia
Hotels