Shalimar Hotel
Hotel amb aparcament gratuït i a prop de l'atractiu següent: Colombo City Centre
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Shalimar Hotel





Opinions
7,4 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació

Habitació
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor
Ventilador de sostre
Un bidet
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor
Llits addicionals
Ventilador de sostre
Un bidet
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
També et pot agradar

Hilton Colombo Residence
Weekanda
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Spa
- Piscina infantil
8.6 de 10, Excel·lent, 419 opinions
Preu actual: 108 €
taxes i impostos inclosos
24 d’ag. - 25 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

46, Panchikawatte Road Maradana, Colombo, 00100
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Port View City Hotel
Port View City Hotel
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
7.0 de 10, Bé, 40 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar anglès: 5 USD per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Shalimar Colombo
Shalimar Hotel Colombo
Shalimar Hotel Hotel
Shalimar Hotel Colombo
Shalimar Hotel Hotel Colombo
Preguntes freqüents
Opinions: Shalimar Hotel
Opinions
7,4
Bo
7,6/10
Neteja
7,6/10
Personal i servei
5,0/10
Comoditats
7,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
10 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
brigitte
19 de febr. de 2025
brigitte
Estada de 3 nits (febr. 2025)
4/10, Deficient
Mathangi
Viatge en grup
2 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mathangi
Estada de 2 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
10 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Bryan
14 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bryan
Estada de 3 nits (jul. 2024)
6/10, Acceptable
Satgunarajah
16 de set. de 2022
Satgunarajah
Estada d’1 nit (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
1 de març de 2020
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Wojciech
15 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wojciech
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Luis
3 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
It is worth every penny
Luis
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Lucy
30 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Close to train
Lucy
Estada de 2 nits (abr. 2019)
8/10, Bo
Julian
5 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
A traditional style hotel next to Maradana railway
Julian
Estada d’1 nit (febr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
27 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Traditional hotel near Maradana railway station
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
cherry
26 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A great place to rest your head
cherry
Estada de 2 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
30 de des. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2018)
8/10, Bo
peter
5 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Good value budget hotel
peter
Estada de 2 nits (nov. 2018)
8/10, Bo
nori, 日本神奈川県
12 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
nori
Estada d’1 nit (ag. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
20 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2018)
10/10, Excel·lent
joanne, london
29 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great hotel with friendly staff and spacious rooms
joanne
Estada de 3 nits (gen. 2018)
4/10, Deficient
Viatger verificat
5 de gen. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2018)
8/10, Bo
adam
12 de des. de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei
zephyrs from another era blow the dust...
adam
Estada d’1 nit (oct. 2017)
2/10, Horrible
non
2 de des. de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
エアポートタクシーが来ない
non
Estada d’1 nit (nov. 2017)
4/10, Deficient
ボブ
24 de nov. de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
汚さが目立つかも
ボブ
Estada d’1 nit (nov. 2017)
6/10, Acceptable
Izumi, osaka
30 d’oct. de 2017
可も無く不可もなく
Izumi
Estada d’1 nit (ag. 2017)
4/10, Deficient
Viatger verificat
24 d’ag. de 2017
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Very old
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2017)
10/10, Excel·lent
Michael
3 de jul. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Als City Hotel zu empfehlen
Michael
Estada d’1 nit (juny 2017)