Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Nippon Colombo





Opinions
7,2 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard, 1 dormitori

Habitació triple estàndard, 1 dormitori
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Divan llit
Dormitoris
Bany privat
Un bidet
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, amb bany privat

Habitació doble estàndard, amb bany privat
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Un bidet
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe, balcó

Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe, balcó
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Un bidet
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri
Hotel Nippon Colombo es troba a Hunupitiya, un barri a Colombo. És a prop d'una estació de tren i a prop de la platja. Pots visitar atractius turístics locals com Aiguamoll de Talangama i Jardí Zoològic de Dehiwala, però si prefereixes anar de compres, apropa't a Colombo City Centre o a Mercat Nocturn de Galle Face Green. Vols aprofitar la teva estada i gaudir d'un esdeveniment o d'un partit? Pots buscar el calendari d'actes que se celebren a Club Esportiu Singalès o a Estadi R. Premadasa.

123 Kumaran Rathnam Road, Colombo 2, Colombo, 00200
Què hi ha als voltants
- Hospital Nawaloka - 5 minuts a peu - 0.5 km
- Colombo City Centre - 10 minuts a peu - 0.9 km
- Galle Face Green - 11 minuts a peu - 1.0 km
- Casino de Bally - 16 minuts a peu - 1.4 km
- Torre Lotus de Colombo - 4 minuts en cotxe - 3.3 km
Com moure’s per la zona
Restaurants
- The Lounge - 9 minuts a peu
- Fazly's Halal Refreshments - 3 minuts a peu
- Flow - 8 minuts a peu
- Yu Mi Japanese Restaurent - 12 minuts a peu
- Café 77 - 6 minuts a peu
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 6 USD per adult i 4 USD per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel llit addicional: 10 USD per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Outside food is not permitted on the premises.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Nippon
Nippon Colombo
Hotel Nippon Colombo Hotel
Hotel Nippon Colombo Colombo
Hotel Nippon Colombo Hotel Colombo
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Nippon Colombo
Opinions
7,2
Bo
7,4/10
Neteja
7,4/10
Personal i servei
6,6/10
Comoditats
7,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
John Jay
29 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Perfect hotel in the heart of Colombo
John Jay
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Dale
3 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Dale
Estada d’1 nit (febr. 2025)
4/10, Deficient
Linda
Viatge en parella
29 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats
Linda
Estada de 2 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Yuki
13 de gen. de 2025
Yuki
Estada d’1 nit (des. 2024)
6/10, Acceptable
Nadee
Viatge en parella
10 de gen. de 2025
Nadee
Estada de 3 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Sanjeev
7 de gen. de 2025
Sanjeev
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Michael
Viatge en parella
14 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada de 3 nits (oct. 2024)
6/10, Acceptable
TAKESHI
1 d’ag. de 2024
TAKESHI
Estada de 4 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
Jeff
23 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jeff
Estada de 2 nits (juny 2024)
6/10, Acceptable
KAZUO
22 d’abr. de 2024
KAZUO
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Yolanda, Dorset
Viatge en parella
29 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yolanda
Estada de 2 nits (febr. 2024)
4/10, Deficient
Zoltan
21 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Could be better
Zoltan
Estada de 2 nits (gen. 2024)
8/10, Bo
Ana Loella Cuenca, Kuala Lumpur
Viatge en parella
2 de gen. de 2024
Què no li ha agradat: Comoditats
Ana Loella Cuenca
Estada de 4 nits (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Predrag
23 de des. de 2023
Predrag
Estada d’1 nit (des. 2023)
8/10, Bo
sylviane
23 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
sylviane
Estada de 2 nits (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Sathiyendrah
Viatge de negocis
14 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sathiyendrah
Estada d’1 nit (ag. 2023)
8/10, Bo
Emik
Viatge en grup
17 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great price, good location and nice hotel.
Emik
Estada d’1 nit (jul. 2023)
2/10, Horrible
Sukumar
20 de maig de 2023
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Very hot oven room
Sukumar
Estada d’1 nit (maig 2023)
8/10, Bo
Olivia
4 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Hotel Nippon Colombo
Olivia
Estada de 3 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
10 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good Location in Colombo 2
Viatger verificat
Estada de 3 nits (març 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
5 de febr. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2019)
8/10, Bo
Tala
5 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great location
Tala
Estada d’1 nit (gen. 2019)
8/10, Bo
jacqueline
20 de nov. de 2018
jacqueline
Estada de 2 nits (nov. 2018)
4/10, Deficient
MAX, TOKYO
6 de nov. de 2018
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
MAX
Estada de 5 nits (oct. 2018)