GreyFriars

Allotjament de 3.5 estrelles
Hotel a Colchester amb 2 restaurants i bars

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament GreyFriars

Suite júnior (Split Level) | Vista del pati
Suite júnior (Split Level) | 1 dormitori, roba de llit d'alta qualitat i minibar gratuït
Articles de tocador gratuïts, assecador de cabells i barnussos
Exterior
Esmorzar diari d'estil bufet (17.50 GBP per persona)

Opinions

9,4 sobre 10,
Magnífic

Serveis populars

  • Esmorzar disponible
  • Restaurant
  • Aire condicionat
  • Servei de recepció obert les 24 hores
  • Bar
  • Servei d’habitacions

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions

Suite Deluxe

9,4 sobre 10
Magnífic
(6 opinions)

El més destacat

Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Articles de minibar gratuïts
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
  • 40 metres quadrats
  • 5 dormitoris
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Suite júnior (Split Level)

9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Articles de minibar gratuïts
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Banyera i dutxa independents
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació superior

9,2 sobre 10
Fantàstic
(12 opinions)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Articles de minibar gratuïts
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
  • 21 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni gran

Suite júnior

10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)

El més destacat

Pati moblat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Articles de minibar gratuïts
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
  • 35 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Suite destacada

10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)

El més destacat

Pati moblat
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Articles de minibar gratuïts
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
4 Dormitoris
  • 54 metres quadrats
  • 4 dormitoris
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació estàndard

9,8 sobre 10
Magnífic
(24 opinions)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Articles de minibar gratuïts
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
  • 19 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni gran
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
High Street, Colchester, England, CO1 1UG

Què hi ha als voltants

  • Museu del Castell de Colchester - 3 minuts a peu - 0.3 km
  • Ajuntament de Colchester - 7 minuts a peu - 0.7 km
  • Parc del Castell de Colchester - 10 minuts a peu - 0.9 km
  • Teatre Mercury - 12 minuts a peu - 1.0 km
  • Universitat d'Essex - 4 minuts en cotxe - 3.0 km

Com moure’s per la zona

  • Colchester Town Station: 7 min a peu
  • Londres (SEN-Aeroport de Southend): a 45 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Three Wise Monkeys - ‬4 minuts a peu
  • ‪Slug & Lettuce - ‬4 minuts a peu
  • ‪The Goat & Boot - ‬4 minuts a peu
  • ‪Other Monkey Brewing - the Taproom - ‬4 minuts a peu
  • ‪The Foresters Arms - ‬3 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

GreyFriars

Aspectes destacats de l'allotjament
Una terrassa, una cafeteria i un jardí són només algunes de les comoditats que ofereix GreyFriars. Els dos restaurants de les instal·lacions ofereixen esmorzar, esmorzar dinar, dinar i sopar. Podràs connectar-te a Internet gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació. A més, tindràs servei de bugaderia i tintoreria i 3 bars a la teva disposició.
També gaudiràs dels avantatges següents:
  • Aparcament sense assistència gratis
  • Esmorzar d'estil bufet (de pagament), caixa forta a la recepció i sales de reunions
  • Ascensor, magatzem d'equipatge i assistència turística i per a la compra d'entrades
  • Als comentaris dels clients només es diuen coses bones de l'amabilitat del personal
Característiques de l'habitació
A GreyFriars, totes les habitacions disposen de comoditats com ara servei d'habitacions les 24 hores i roba de llit d'alta qualitat. Així mateix, s'inclouen altres avantatges com aire condicionat i articles de minibar gratuïts. Als comentaris dels clients es diuen coses molt bones de la neteja de les habitacions de l'allotjament.
Entre els serveis i les instal·lacions addicionals, s'inclou el següent:
  • Articles de tocador gratuïts i assecadors de cabells
  • Servei de neteja diari i escriptoris

Idiomes

Anglès.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi i Internet per cable gratuïts
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi i Internet per cable gratuïts

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Esmorzar d'estil bufet de pagament disponible de 07:00 a 10:00 de dilluns a divendres i de 07:30 a 11:00 els caps de setmana: 17,50 GBP per persona
  • 2 restaurants
  • 3 bars
  • Bar o cafeteria
  • Una cafeteria

Per a famílies

  • Bar o cafeteria
  • Bugaderia
  • Habitacions insonoritzades

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge
  • Premsa al vestíbul
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Servei d'obertura de llit
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria

Serveis empresarials

  • Centre de negocis
  • Sala de reunions

Exterior

  • Jardí
  • Terrassa

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Accessibilitat en cadira de rodes
  • Agafador al costat del vàter
  • Ascensor
  • Corda d'emergència al bany
  • Dispositius d'audició assistida
  • Senyalització en braille o en relleu

Més serveis

  • 2 edificis
  • 3 plantes
  • Allotjament lliure de fum
  • Sala de banquets

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Roba de llit d'alta qualitat
  • Roba de llit hipoal·lergògena

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells
  • Barnussos
  • Sabatilles
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor de pantalla plana

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Màquina de cafè exprés
  • Minibar ple i gratuït
  • Servei d'habitacions 24 hores

Altres

  • Aire condicionat
  • Caixa forta
  • Escriptori
  • Habitacions insonoritzades

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 11:00.

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia (però sí animals de servei, sense cap càrrec addicional)

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 25.0 GBP per nit
Hi ha bressols disponibles per 15.0 GBP per nit.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 17.50 GBP per persona (preu aproximat).
  • Càrrec per l'ús del bressol: 15.0 GBP per nit.
  • Càrrec pel llit addicional: 25.0 GBP per nit.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

L’allotjament també es coneix com a

GreyFriars Hotel Colchester
GreyFriars Colchester
GreyFriars Hotel
GreyFriars Colchester
GreyFriars Hotel Colchester

Preguntes freqüents

GreyFriars accepta animals de companyia?

No, només s'admeten animals de servei a l'allotjament.

Quant costa aparcar a GreyFriars?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a GreyFriars?

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00.

A quina hora es fa el registre de sortida a GreyFriars?

Registre de sortida: 11:00.

On es troba GreyFriars?

Aquest hotel es troba a Colchester i a molt poca distància de les atraccions següents: Centre d'Informació Turística de Colchester, Museu Hollytrees i Galeries The Minories. Museu d'Història Natural de Colchester i Xtreme Gaming també són a menys de 5 min. Colchester Town Station és a 7 min a peu i Hythe Station, a 22 min.

Opinions: GreyFriars

Opinions

9,4

Magnífic

Puntuació 10: Excel·lent. 463 de 597 opinions
Puntuació 8: Bo. 97 de 597 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 25 de 597 opinions
Puntuació 4: Deficient. 8 de 597 opinions
Puntuació 2: Horrible. 4 de 597 opinions

9,6/10

Neteja

9,6/10

Personal i servei

9,2/10

Comoditats

9,4/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

8,8/10

Respecte al medi ambient

Opinions

10/10, Excel·lent

Merril

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
We have stayed at the Greyfriars 4 times now and the hotel does not waver from excellence
Estada de 3 nits (jul. 2025)

8/10, Bo

Alyson

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada d’1 nit (jul. 2025)

2/10, Horrible

Irene

Estada d’1 nit (jul. 2025)

10/10, Excel·lent

ANTHONY KEVIN

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
A highly professional attitude from the staff on the front desk…
Estada d’1 nit (juny 2025)

10/10, Excel·lent

Diana, Washington

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Liked large quiet room, outside seating area, lift, soft carpet, comfortable bed, nice shower. Didn't like poor lighting in bathroom by washbasin and toilet.
Estada de 4 nits (juny 2025)

10/10, Excel·lent

Tao

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
My parents stayed here for a night. Everything was great.
Estada d’1 nit (juny 2025)

10/10, Excel·lent

Jenny

Què li ha agradat: Neteja
A feeling of luxury, well located, beautiful decor
Estada de 2 nits (maig 2025)

10/10, Excel·lent

John

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
From the time we checked in to when we left, the service was first class....can we call out Katein the dining room for special mention. She was a brilliant server and an asset to the Hotel
Estada d’1 nit (maig 2025)

6/10, Acceptable

Rachel, Philadelphia

Viatge en família amb nens petits
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
This was my third time back at this hotel and unfortunately it feels like things are not moving in the right direction. We stayed in one of the largest suites and found hairs in the bathroom, the sink tap leaked, we didn’t have enough towels and the shower heads were positioned in a way that soaked us upon turning on and the rest of the bathroom (it’s the small things but I expect better). My husband and I were staying with our two year old and even though our room was over £300 a night they still required an additional £15 crib rental charge which is terrible service. Check in took around 15 minutes (again for a 4* hotel I’d expect it to be more efficient) and there was no one to help us with bags (again family with 2 year old and I was 7 months pregnant). Breakfast (included) was really good & location is super easy to walk into town or spend some time relaxing in the nearby castle park. Overall this stay was a disappointment for the price paid.
Estada de 2 nits (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

Nicola

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Beautiful hotel, calm and relaxing stay

As usual the stay was lovely. I wish they had usb ports in the rooms though. Dressing gowns need to be bigger sizes too
Estada d’1 nit (abr. 2025)

4/10, Deficient

Peter

Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei

Very disappointing

We did not think this Hotel warrented 4 stars. We were required to make a £50 credit card provisional deposit to cover any possible damage to room but no documents with terms or conditions, or indication of how any claim against our deposit could be verified. No evidence of condition was agreed at outset. Breakfast arrangements were farcical. Usually certain foods are laid out for guests to take such as fruit juice cereals etc and tea and coffee is ordered so guests can eat whist waiting for the cooked breakfast. Here, one day there was no juice out. Coffee was provided but only enough for one small cup. One morning tea leaves emerged from the teapot which held teabags, possibley because it had not been cleaned properly from an earlier use. Staff seem have had no training. They did not take notes and on an adjoining table they forgot what had been ordered. I asked for toast, one day one I had two slices which was fine, the next day one slice of barely toasted, which was sent back and 2 the next day. The waiters were alway polite and friendy but it seemed there was no system or training. Complimentry water was provided on day 1 only . A half used bottle was left the next morning and glasses of tap water were left so the glasses had not been cleaned.Tea and coffee was in the room but in multiples of 3 ie 3 milks and 3 coffee pods. The set dinner menu was limited for a three night stay, so we went elsewhere. Red wine served cold. Most disapointing stay
Estada de 3 nits (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

Jon

Estada d’1 nit (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

Jon

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lovely stay
Estada de 3 nits (abr. 2025)

8/10, Bo

David

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
The property was excellent in many ways , the highlight was the young lady receptionist whom we think was quite new , went put of her way to accommodate our needs as im partially disabled with mobility after a stroke , this is our 2nd /3rd time of staying here , The downside was the breakfast, not sure were to start the waitress never took correct details & it meant my wife & I ate at different intervals , etc etc , & We all know what makes a great breakfast yip you got it , nope not here , Bland , tight ( not succulent Sausages !!!!! Along with dried burnt bacon , Apart from that it was ok
Estada de 2 nits (març 2025)

10/10, Excel·lent

Dennis

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Staff were excellent. Very attentive & helpful. Hotel was very comfortable & well maintained. Finding hitel car oark was a little difficult so a sign at the front of the hotel on main road would be really helpful
Estada de 2 nits (març 2025)

10/10, Excel·lent

Elizabeth

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Traffic kept us awake
Estada de 3 nits (març 2025)

10/10, Excel·lent

Caroline

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Fabulous hotel great staff, loved the bar and a fire in the evening
Estada de 2 nits (març 2025)

10/10, Excel·lent

Linda

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

An enjoyable one night stay.

A lovely one night stay. Friendly staff. A complimentary room upgrade was given. We enjoyed our evening here.
Estada d’1 nit (març 2025)

10/10, Excel·lent

Patricia

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Great stay. Quiet end of the high street and short walk to the shopping and restaurant. Really smart hotel with a 5 star feel. Nice, Small and intimate. Private parking to the rear of the hotel. Would highly recommend.
Estada de 2 nits (febr. 2025)

2/10, Horrible

Jonathan, Guildford

Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bland, dated and massively overpriced. We checked out early with a sigh of relief. It was meant to be a treat. I booked the best suite at Greyfriars for a weekend away with my wife. It was a Christmas present and we paid £720 for two nights. For £720, I could've bought her a Hermes scarf and had change. We could've gone to somewhere sunny for a week, but no, I booked us into Greyfriars in Colchester. I don't think my relationship will ever recover. When you pay £720 you do expect a certain standard, a level of luxury. You don't expect to have to pay a security deposit of £50 as you check in, but that's the "welcome" that we got on arrival. The decor was dated, stuck in the 1970s, all swirly carpets and peacock curtains. The furniture felt like it been bulk bought from Beefeater Inns. There was no hint of luxury. The first suite (Suite 1) to which we were shown was unheated (and the heating couldn't be made to work), a higgledy-piggledy mess spread out over three floors. We got switched to Suite 17. It was at least heated (for now), but still a random collection of rooms and bathrooms dysfunctionally organised. The meals were fodder rather than a pleasure. The staff were pleasant enough, but I think that they would be happier if they could work in a place of which they could be proud
Estada de 2 nits (febr. 2025)

8/10, Bo

DAVID

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (febr. 2025)

10/10, Excel·lent

Meaghan

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
The staff make this such a great place to staff; always well taken care of!
Estada de 4 nits (febr. 2025)

2/10, Horrible

Daniel

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
My recent stay at Greyfriars Hotel in Colchester was a disaster, and I must warn others about their incompetence, lack of accountability, and disregard for guests. If you value your time, money, and sanity, avoid this establishment at all costs. The Car Park Fiasco – A Catastrophe of Incompetence The hotel’s car park gate failed on the morning of my departure, trapping me inside. I had an important appointment that could not be rescheduled, yet I was left stranded. Their excuse? “Extreme weather conditions.” A bit of cold rendered their car park unusable—an unacceptable failure in the UK, where freezing temperatures are hardly rare. Preventative measures like de-icing or proper maintenance would have avoided this, yet they had no plan. Management’s Response – Deflection and Excuses After complaining, I received a response full of corporate gaslighting. Instead of taking responsibility, they claimed this had “never happened before.” That does not excuse the lack of contingency planning. Even worse, they refused any form of compensation, despite my significant inconvenience. A Complete Failure in Hospitality No emergency support, no effective solution, and no accountability. Their refusal to acknowledge their failure proves guest satisfaction is not a priority. Avoid Greyfriars at all costs.
Estada d’1 nit (gen. 2025)

10/10, Excel·lent

George

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Outstanding accommodation

Outstanding accommodation. Great central location, luxurious, clean, plenty of free parking, great breakfast.
Estada d’1 nit (febr. 2025)

10/10, Excel·lent

Derek

Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Lovely hotel.
Estada de 5 nits (gen. 2025)