Hotel Regina
Hotel a Cochabamba amb esmorzar gratuït i bany turc
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Regina





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble per a ús individual estàndard, 1 llit individual

Habitació doble per a ús individual estàndard, 1 llit individual
El més destacat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Per cable
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Per cable
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard

Habitació triple estàndard
El més destacat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Per cable
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Suite júnior, 1 llit doble

Suite júnior, 1 llit doble
El més destacat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Per cable
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
El més destacat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Per cable
Escriptori
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Reza 359, Entre Espana y El Prado, Cochabamba, 0018
Sobre aquest allotjament
Hotel Regina
Allotjaments similars

Americana Hotel
Americana Hotel
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aparcament disponible
7.8 de 10, Bé, 22 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'impost nacional bolivià sobre el valor afegit (13 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts de pagar aquest impost sobre el valor afegit (13 %).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 5 USD per persona només l'anada.
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 4 USD només l'anada (entre 5 i 12 anys).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Regina Cochabamba
Regina Cochabamba
Hotel Regina Hotel
Hotel Regina Cochabamba
Hotel Regina Hotel Cochabamba
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Regina
Opinions
8,0
Molt bo
8,0/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
4,0/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
10/10
Respecte al medi ambient
Opinions
5 de des. de 2021
Estada de 9 nits (nov. 2021)
10/10, Excel·lent
Limberg
Viatge en família
22 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Limberg
Estada de 2 nits (oct. 2021)
2/10, Horrible
Martin
Viatge de negocis
27 de set. de 2021
Problem
Martin
Estada d’1 nit (set. 2021)
10/10, Excel·lent
RUTH
Viatge de negocis
26 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
RUTH
Estada d’1 nit (set. 2021)
10/10, Excel·lent
Noah
Viatge de negocis
26 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great basic hotel
Noah
Estada de 2 nits (nov. 2020)
8/10, Bo
XIAOXIANG
21 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
XIAOXIANG
Estada de 9 nits (oct. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
22 de set. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
RUTH
Viatge de negocis
7 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
RUTH
Estada de 2 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
14 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge en parella, Viatge de negocis
29 de març de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2019)
8/10, Bo
Mariela
25 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Buena opcion
Mariela
Estada d’1 nit (març 2019)
8/10, Bo
Pedro, San José, Costa Rica
22 de març de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Pedro
Estada d’1 nit (març 2019)
10/10, Excel·lent
FAUSTINA
8 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pefecto
FAUSTINA
Estada de 8 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
maria eugenia
28 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tomar.en.cuwnta que haya todo para q.el.huesped es
maria eugenia
Estada de 4 nits (gen. 2019)
8/10, Bo
BELISARIO
6 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
EL HOTEL COMODO Y LIMPIO, ES LO QUE TE MUESTRAN
BELISARIO
Estada d’1 nit (des. 2018)
4/10, Deficient
payam
29 de set. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel Regina
payam
Estada de 5 nits (set. 2018)
10/10, Excel·lent
alicia, salta - Argentina
17 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hermoso hotel ubicado en la zona de El Prado
alicia
Estada de 5 nits (ag. 2018)
8/10, Bo
RUTH
16 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
RUTH
Estada d’1 nit (jul. 2018)
8/10, Bo
Alexandre
5 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good central hotel
Alexandre
Estada de 2 nits (jul. 2018)
6/10, Acceptable
Mirco
28 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mirco
Estada d’1 nit (jul. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
9 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2018)
10/10, Excel·lent
Rita
30 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bonito Lugar
Rita
Estada d’1 nit (març 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
12 de maig de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
JORGE
2 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Un lugar tranquilo y céntrico
JORGE
4/10, Deficient
Viatger verificat
19 de febr. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Not a 3 star hotel
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2018)








