Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Royal Class





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 96 €
taxes i impostos inclosos
22 de set. - 23 de set.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Televisió digital
Carregar totes les fotos de: Apartament estàndard

Apartament estàndard
El més destacat
Balcó
Sala d'estar independent
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Dormitori independent
Sofà llit: individual
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
El més destacat
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Televisió digital
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

39 Liviu Rebreanu Street, Cluj-Napoca, 400446
Sobre aquest allotjament
Hotel Royal Class
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 10 RON per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 30.00 RON per vehicle l'anada i la tornada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Royal Classic Hotel Cluj County/Cluj-Napoca, Romania
Royal Classic Hotel Cluj-Napoca
Royal Classic Hotel
Royal Classic Cluj-Napoca
Royal Classic
Royal Classic Hotel
Hotel Royal Class Hotel
Hotel Royal Class Cluj-Napoca
Hotel Royal Class Hotel Cluj-Napoca
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Royal Class
Opinions
8,0
Molt bo
8,2/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
9,4/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
18 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Bogdan Alexandru
26 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bogdan Alexandru
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
ARAS
Viatge de negocis
26 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ARAS
Estada de 2 nits (oct. 2023)
8/10, Bo
Jan
Viatge de negocis
30 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jan
Estada d’1 nit (nov. 2021)
8/10, Bo
Ioannis
Viatge de negocis
21 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ioannis
Estada d’1 nit (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
8 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
19 de febr. de 2021
Viatger verificat
Estada de 4 nits (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
15 de febr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
5 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
23 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
22 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 5 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
CAROLINE
Viatge de negocis
22 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CAROLINE
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
10 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
israel
6 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
israel
Estada de 2 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
john
28 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
john
Estada de 2 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Jessika
22 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jessika
Estada d’1 nit (jul. 2019)
8/10, Bo
Clare
11 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Clare
Estada d’1 nit (jul. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
5 de juny de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Daniel, Derby
20 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Daniel
Estada d’1 nit (abr. 2019)