Blue Lagoon Hotel
Hotel amb aparcament gratuït i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Torre del Rellotge de Chiang Rai
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Blue Lagoon Hotel





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 30 €
taxes i impostos inclosos
26 de juny - 27 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
8,0 sobre 10
Molt bo
(5 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior

Habitació amb dos llits individuals superior
8,0 sobre 10
Molt bo
(9 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Superior Twin Room

Superior Twin Room
Carregar totes les fotos de: Superior Double Room

Superior Double Room
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

903/1 moo 4 Phahoyothin Road, Wiang, Chiang Rai, Chiang Rai, 57000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Selene Chiang Rai
Hotel Selene Chiang Rai
- Piscina
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.0 de 10, Fantàstic, 17 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 150 THB per adult i 100 THB per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
Blue Lagoon Hotel Hotel
Blue Lagoon Hotel Chiang Rai
Blue Lagoon Hotel Hotel Chiang Rai
Preguntes freqüents
Opinions: Blue Lagoon Hotel
Opinions
8,4
Molt bo
8,6/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Masatsugu
6 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Comoditats

Masatsugu
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
JAIHUN
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
JAIHUN
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
stefany
Viatge en grup
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
stefany
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Edward
3 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Edward
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Jennifer
Viatge en parella
21 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jennifer
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Sammy
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sammy
8/10, Bo
Maynara
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Maynara
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Johan Nicholas
2 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Johan Nicholas
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
nathalie
27 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Bien dans l'ensemble
nathalie
Estada de 5 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Nicola
Viatge en parella
12 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nicola
Estada de 7 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Apiwat
12 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Apiwat
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Lena
Viatge en grup
7 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lena
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Cindy, Seattle
6 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Cindy
Estada de 5 nits (febr. 2025)
4/10, Deficient
Sophie
27 de gen. de 2025
Sophie
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
20 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Manuela
17 de gen. de 2025
Manuela
Estada de 5 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Brooklyn
Viatge en parella
6 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Brooklyn
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Mike
23 de des. de 2024
Mike
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
andrea
Viatge en grup
19 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
andrea
Estada de 4 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
James
Viatge en família
29 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Blue Lagoon hotel
James
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Jeffrey
29 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Perfect location and a great value!
Jeffrey
Estada de 3 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Lucio
Viatge en família
19 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lucio
Estada de 3 nits (nov. 2024)
6/10, Acceptable
Jerome, London
28 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jerome
Estada de 7 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Julie
25 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Julie
Estada de 3 nits (oct. 2024)