We Terminal Hotel
Hotel al centre a Chiang Mai amb una piscina a l'aire lliure i connexió amb un centre comercial
Galeria de fotos de l’allotjament We Terminal Hotel





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Barnussos
Ampolla d'aigua gratuïta
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard

Habitació triple estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Barnussos
Ampolla d'aigua gratuïta
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Barnussos
Ampolla d'aigua gratuïta
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Barnussos
Ampolla d'aigua gratuïta
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Barnussos
Ampolla d'aigua gratuïta
Minibar
També et pot agradar

Golden Good Hill Chiang Mai
Chiang Mai
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
Preu actual: 37 €
taxes i impostos inclosos
29 de des. - 30 de des.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

207/2 Mahidol Rd, T.Chang Kran A.Muang, ChiangMai, Chiang Mai, Chiang Mai Province, 50100
Sobre aquest allotjament
We Terminal Hotel
Allotjaments similars

Donchan Residence
Donchan Residence
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.8 de 10, Excel·lent, 16 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar anglès: 450 THB per adult i 206 THB per nen (preu aproximat).
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec pel llit addicional: 800.0 THB per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un detector de fum i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'horari de la piscina és el següent: 07:00-18:00.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
We Terminal Hotel Chiang Mai
We Terminal Chiang Mai
We Terminal Hotel Hotel
We Terminal Hotel Chiang Mai
We Terminal Hotel Hotel Chiang Mai
Preguntes freqüents
Opinions: We Terminal Hotel
Opinions
8,2
Molt bo
8,4/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
7,8/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
21 de nov. de 2025
Estada d’1 nit (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Amanda
Viatge en família
6 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Amanda
Estada d’1 nit (nov. 2025)
4/10, Deficient
Tittiva
Viatge en grup
18 d’oct. de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Tittiva
Estada de 2 nits (oct. 2025)
4/10, Deficient
Andrew
5 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andrew
Estada de 3 nits (gen. 2025)
2/10, Horrible
Dan
9 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Dan
Estada de 5 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Sandra
30 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Sandra
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Doutou
31 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Doutou
Estada de 26 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Thonny
Viatge en parella
19 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Thonny
Estada de 3 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
po tung
25 de març de 2023
po tung
Estada de 3 nits (març 2023)
10/10, Excel·lent
Reginald
Viatge en grup
24 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Reginald
Estada de 2 nits (març 2023)
10/10, Excel·lent
Laurence
1 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Laurence
Estada de 5 nits (febr. 2023)
2/10, Horrible
Martin
30 de set. de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Not an organized well run hotel
Martin
Estada d’1 nit (set. 2021)
8/10, Bo
naraked
Viatge de negocis
19 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
naraked
Estada de 4 nits (nov. 2020)
10/10, Excel·lent
Nampon
Viatge en família
9 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nampon
Estada d’1 nit (oct. 2020)
10/10, Excel·lent
thayapa
1 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
thayapa
Estada d’1 nit (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Silvery
24 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
enjoyable
Silvery
Estada d’1 nit (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
5 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 7 nits (gen. 2020)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en grup
29 de març de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
29 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
14 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
29 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Griffen
7 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Griffen
Estada de 3 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Matthew
25 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Matthew
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
23 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (des. 2019)
8/10, Bo
YASU, 横須賀
Viatge en grup
2 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
YASU
Estada de 2 nits (nov. 2019)














