The Mains Hotel
Hotel a Cheonan amb un centre de negocis obert les 24 hores i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament The Mains Hotel





Serveis populars
El preu actual és de 48 €
taxes i impostos inclosos
5 d’ag. - 6 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
10,0 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
Cortines opaques
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
Cortines opaques
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació doble empresarial

Habitació doble empresarial
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
Cortines opaques
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Business Double Room

Business Double Room
Carregar totes les fotos de: Mains Twin Room

Mains Twin Room
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

34, Cheongsu 11-ro, Dongnam-gu, Cheonan, South Chungcheong, 31198
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

THE SKY HOTEL
THE SKY HOTEL
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis de bugaderia
9.8 de 10, Excepcional, 15 opinions
Preu actual: 48 €
taxes i impostos inclosos
31 d’ag. - 1 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar coreà: 13000 KRW per adult i 7000 KRW per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
Per a la comoditat dels nostres clients, li hem atorgat una classificació basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
The Mains Hotel Hotel
The Mains Hotel Cheonan
The Mains Hotel Hotel Cheonan
Preguntes freqüents
Opinions: The Mains Hotel
Opinions
9,0
Fantàstic
8,8/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
7,4/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
14 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Woojin, Brooklyn Park
10 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Woojin
Estada de 7 nits (maig 2025)
8/10, Bo
KIM YI
Viatge de negocis
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
KIM YI
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
Jin Nyon
Viatge de negocis
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Jin Nyon
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
KYOUNGSUE
Viatge de negocis
30 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
KYOUNGSUE
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
HANIL
18 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
HANIL
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
10 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
BYOUNGKWON
9 d’abr. de 2025
BYOUNGKWON
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Boyeon
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Boyeon
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis, Viatge en família
11 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
11 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2025)
4/10, Deficient
Min
10 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Min
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
myunghee
21 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
myunghee
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
JOON HYUN
20 de febr. de 2025
JOON HYUN
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Wansub
19 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Wansub
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Junghye
Viatge de negocis
14 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Junghye
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Taijin
Viatge de negocis
10 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Taijin
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
JAEJOON
3 de des. de 2024
JAEJOON
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Donghee
Viatge de negocis
27 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Donghee
Estada de 2 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
17 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2024)
4/10, Deficient
sangbae
Viatge de negocis
15 de nov. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
sangbae
Estada de 4 nits (nov. 2024)
6/10, Acceptable
Taejoon
Viatge de negocis
4 de nov. de 2024
Taejoon
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Hideyuki
Viatge de negocis
4 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hideyuki
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Young Hoon
Viatge de negocis
15 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Young Hoon
Estada d’1 nit (oct. 2024)