Taz Kamar Inn
Hotel a Chennai amb servei d'aparcament amb assistència gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Taz Kamar Inn





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite familiar

Suite familiar
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Minibar (ple, alguns articles gratuïts)
Televisor LCD
Dormitoris
Un bidet
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals familiar

Habitació doble o amb dos llits individuals familiar
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Minibar (ple, alguns articles gratuïts)
Televisor LCD
Dormitoris
Un bidet
Bany privat
Un assecador de cabells
També et pot agradar

The Leela Palace Chennai
Mylapore Tiruvallikk
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Spa
- Aparcament inclòs
9.4 de 10, Excepcional, 769 opinions
Preu actual: 125 €
taxes i impostos inclosos
21 de juny - 22 de juny
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

No 36, Rangan Street, T.Nagar, Chennai, Tamil Nadu, 600017
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Saravana's Golden Fruits Business Suites
Saravana's Golden Fruits Business Suites
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
8.4 de 10, Molt bé, 24 opinions
Preu actual: 43 €
taxes i impostos inclosos
20 de jul. - 21 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'ús del bressol: 1000.0 INR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un sistema de seguretat i una farmaciola
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
És possible que la legislació local no permeti compartir l'habitació a les parelles que no estiguin casades; si l'allotjament ho sol·licita, els clients han de proporcionar una còpia de l'acta de matrimoni
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Taz Kamar
Taz Kamar Chennai
Taz Kamar Inn
Taz Kamar Inn Chennai
Taz Kamar Hotel Chennai (Madras)
Taz Kamar Inn Hotel
Taz Kamar Inn Chennai
Taz Kamar Inn Hotel Chennai
Preguntes freqüents
Opinions: Taz Kamar Inn
Opinions
8,4
Molt bo
8,4/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
10/10
Respecte al medi ambient
Opinions
14 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2025)
4/10, Deficient
Dharmaratnam
8 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Dharmaratnam
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Dr Ankit
Viatge en família
17 de gen. de 2025
Dr Ankit
Estada de 3 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
GURPAL
17 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
GURPAL
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Rames
25 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rames
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
s
22 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

s
Estada de 3 nits (ag. 2024)
2/10, Horrible
Sakunthala
28 de març de 2024
Sakunthala
Estada de 2 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Rohini
Viatge en grup
24 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rohini
Estada de 3 nits (març 2024)
8/10, Bo
Shivaruban
23 de des. de 2023
Shivaruban
Estada de 2 nits (des. 2023)
8/10, Bo
unnikrishnan
11 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
unnikrishnan
Estada d’1 nit (juny 2023)
10/10, Excel·lent
Manjunath
Viatge en família
6 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Manjunath
Estada d’1 nit (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
Gayathri
Viatge en família
24 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Highly Reccomend
Gayathri
Estada de 8 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Renuka
Viatge en grup
6 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Renuka
Estada de 5 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
28 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Shameer
26 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Shameer
Estada d’1 nit (jul. 2018)
2/10, Horrible
Viatger verificat
30 d’oct. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
1 star hotel based on foreign standard
Viatger verificat
Estada de 5 nits (oct. 2018)
8/10, Bo
Shivaruban
13 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Shivaruban
Estada de 6 nits (oct. 2018)
6/10, Acceptable
Vasuki, Toronto
4 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Vasuki
Estada de 6 nits (set. 2018)
10/10, Excel·lent
Vicknesh
27 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wonderful Hotel with very bad restaurant service
Vicknesh
Estada de 6 nits (set. 2018)
6/10, Acceptable
Anand, australia
12 de set. de 2018
Nice hotel close to everything
Anand
Estada d’1 nit (set. 2018)
8/10, Bo
パタパパ, さいたま市
26 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
地下鉄駅に近く便利
パタパパ
Estada de 3 nits (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
Krishmar
1 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Krishmar
Estada d’1 nit (juny 2018)
8/10, Bo
kumar, Sydney.
26 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice little hotel
kumar
Estada d’1 nit (juny 2018)
10/10, Excel·lent
Krishmar
21 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Krishmar
Estada d’1 nit (abr. 2018)
10/10, Excel·lent
sutha, london
3 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
nice , close to y the shopping
sutha
Estada de 14 nits (febr. 2018)