Mount Residency
Hotel amb servei de recepció obert les 24 hores i a prop de l'atractiu següent: Platja Marina
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Mount Residency





Opinions
6,8 sobre 10,
Serveis populars
El preu actual és de 21 €
taxes i impostos inclosos
21 de jul. - 22 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, 1 dormitori

Habitació doble estàndard, 1 dormitori
El més destacat
Llar de foc
Aire condicionat
Televisor LCD
Ventilador de sostre
Dormitori independent
Bany privat
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Suite familiar, 1 dormitori

Suite familiar, 1 dormitori
El més destacat
Sala d'estar independent
Llar de foc
Aire condicionat
Televisor LCD
Ventilador de sostre
Dormitori independent
Bany privat
Per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard

Habitació individual estàndard
El més destacat
Llar de foc
Aire condicionat
Televisor LCD
Ventilador de sostre
Bany privat
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació executiva, 1 dormitori

Habitació executiva, 1 dormitori
El més destacat
Llar de foc
Aire condicionat
Televisor LCD
Ventilador de sostre
Dormitori independent
Bany privat
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
També et pot agradar

The Leela Palace Chennai
Mylapore Tiruvallikk
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Spa
- Aparcament inclòs
9.4 de 10, Excepcional, 770 opinions
Preu actual: 125 €
taxes i impostos inclosos
22 de juny - 23 de juny
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

4 Arumugam Streetnear LIC Mount Road, Chennai, Tamil Nadu, 600002
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Zaith Residency, Chennai
Zaith Residency, Chennai
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
5.6 de 10, 18 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 200.00 INR per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel llit addicional: 400 INR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Només s'accepten reserves de clients estrangers; les persones que resideixin a la mateixa ciutat en què es troba l'allotjament no podran realitzar l'entrada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
L’allotjament també es coneix com a
MOUNT RESIDENCY Hotel Chennai
MOUNT RESIDENCY Hotel
MOUNT RESIDENCY Chennai
MOUNT RESIDENCY Hotel
MOUNT RESIDENCY Chennai
MOUNT RESIDENCY Hotel Chennai
Preguntes freqüents
Opinions: Mount Residency
Opinions
6,8
6,8/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
6,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
16 d’oct. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (oct. 2024)
2/10, Horrible
Manoj
23 d’abr. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Manoj
Estada de 2 nits (abr. 2024)
8/10, Bo
Satoshi
13 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Satoshi
Estada de 3 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Thendup, Gangtok
Viatge en parella
22 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Thendup
Estada de 2 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
md, FRANKLIN SQUARE
Viatge en família
11 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
md
Estada de 4 nits (gen. 2024)
4/10, Deficient
didier
14 de des. de 2023
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
didier
Estada de 10 nits (des. 2023)
8/10, Bo
ABM TOFAZZAL
Viatge en família
2 de des. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
ABM TOFAZZAL
Estada de 2 nits (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Sharmila
Viatge de negocis, Viatge en família amb nens petits
4 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sharmila
Estada d’1 nit (març 2023)
8/10, Bo
Uthaya
Viatge de negocis
18 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ok
Uthaya
Estada d’1 nit (febr. 2023)
4/10, Deficient
SAI KRISHNA
28 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
SAI KRISHNA
Estada d’1 nit (jul. 2021)
4/10, Deficient
Viatger verificat
13 de maig de 2018
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2018)
10/10, Excel·lent
Mohammad, BANGALORE
22 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mohammad
Estada de 2 nits (abr. 2018)
2/10, Horrible
Viatger verificat
13 de des. de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Better Avoid
Viatger verificat
Estada de 3 nits (des. 2017)
8/10, Bo
baby, Trivandrum
5 de des. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
baby
Estada d’1 nit (nov. 2017)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
15 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice and clean
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2017)