Hotel Santhi Bhavan

Allotjament de 3.0 estrelles
Hotel a Chennai amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Santhi Bhavan

Recepció
1 dormitori, habitacions insonoritzades, wifi gratuïta i roba de llit
Interior
Exterior
Restaurant

Opinions

5,6 sobre 10,

Serveis populars

  • Esmorzar inclòs
  • Serveis de bugaderia
  • Aparcament inclòs
  • Servei d’habitacions
  • Servei de recepció obert les 24 hores
  • Servei de neteja

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions

Habitació doble Deluxe

El més destacat

Amb aïllament acústic
Llits addicionals (gratis)
Televisor de pantalla plana
Ventilador de sostre
Dormitoris
Bany privat
Per cable
Servei de neteja diari
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni

Habitació doble prèmium

El més destacat

Amb aïllament acústic
Llits addicionals (gratis)
Televisor de pantalla plana
Ventilador de sostre
Dormitoris
Bany privat
Per cable
Servei de neteja diari
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble

Habitació individual econòmica

El més destacat

Amb aïllament acústic
Televisor de pantalla plana
Ventilador de sostre
Dormitoris
Bany privat
Per cable
Servei de neteja diari
Trucades internacional gratuïtes
  • Capacitat per a 1
  • 1 llit doble

Habitació doble econòmica

El més destacat

Amb aïllament acústic
Televisor de pantalla plana
Ventilador de sostre
Dormitoris
Bany privat
Per cable
Servei de neteja diari
Trucades internacional gratuïtes
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
138 Wall Tax Rd, Chennai, TN, 600003

Què hi ha als voltants

  • Estadi Jawaharlal Nehru - 5 minuts a peu - 0.5 km
  • Anna Salai - 2 minuts en cotxe - 1.9 km
  • Platja Marina - 4 minuts en cotxe - 3.3 km
  • Sankara Nethralaya - 4 minuts en cotxe - 4.0 km
  • Hospital Apollo - 5 minuts en cotxe - 4.4 km

Com moure’s per la zona

  • Chennai Central Station: 7 min a peu
  • LIC Metro Station: 4 min en cotxe
  • Aeroport Internacional de Madràs (MAA): a 55 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Adyar Ananda Bhavan Chennai Central - ‬8 minuts a peu
  • ‪Madras Coffee House - ‬8 minuts a peu
  • ‪Ratna Cafe - ‬8 minuts a peu
  • ‪Aavin Parlour-Chennai Central Station - ‬8 minuts a peu
  • ‪Dindigul Thalappakatti - ‬7 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Hotel Santhi Bhavan

Hotel a prop de Platja Marina
Aprofita que Hotel Santhi Bhavan ofereix un esmorzar d'estil bufet gratuït, una perruqueria i servei de bugaderia i tintoreria. No deixis passar l'oportunitat de menjar a Restaurant, restaurant de les instal·lacions. No perdis la connexió gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació. A més, els clients tenen un centre de negocis a la seva disposició.
També gaudiràs dels avantatges següents:
  • Aparcament sense assistència gratis
  • Registre de sortida exprés, allotjament lliure de fum i servei de consergeria
  • Assistència turística i per a la compra d'entrades, magatzem d'equipatge i ascensor
Característiques de l'habitació
A Hotel Santhi Bhavan, totes les habitacions ofereixen detalls com ara servei d'habitacions les 24 hores i trucades internacionals gratuïtes. També s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i habitacions insonoritzades.
Entre els serveis i les instal·lacions extres, s'inclou el següent:
  • Banys que inclouen articles de tocador gratuïts
  • Televisors de pantalla plana amb canals per cable
  • Ventiladors de sostre, servei de neteja diari i telèfons

Idiomes

Anglès i hindi.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament a les instal·lacions només disponible amb sol·licitud prèvia
  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Esmorzar d'estil bufet gratuït disponible cada dia de 08:00 a 10:00
  • Un restaurant

Restaurants a les instal·lacions

  • Restaurant

Per a famílies

  • Bugaderia
  • Habitacions insonoritzades

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Caixer automàtic
  • Magatzem d'equipatge
  • Perruqueria
  • Premsa gratuïta al vestíbul
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria

Serveis empresarials

  • Centre de negocis

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Ascensor (porta de 203 centímetres d'amplada)
  • Camí per arribar a l'entrada ben il·luminat
  • Camí per arribar a l’entrada sense escales
  • Capçal de dutxa de mà
  • Mànecs de porta de palanca
  • Notificació del timbre i del telèfon

Més serveis

  • Allotjament lliure de fum

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Es proporcionen llençols

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Bany privat
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor de pantalla plana amb canals per cable

Menjar i beguda

  • Servei d'habitacions 24 hores

Altres

  • Finestres amb mosquitera
  • Habitacions insonoritzades
  • Premsa gratuïta cada dia
  • Telèfon
  • Trucades internacionals gratuïtes
  • Ventilador de sostre

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: migdia. Hora de finalització del registre d'entrada: 13:00.
L'entrada abans de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 600 INR.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 10:00.
Registre de sortida exprés disponible

Instruccions especials d’entrada

Els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació per rebre les instruccions per fer l'entrada. El personal de recepció els estarà esperant.
Aquest allotjament no permet fer l'entrada fora de l'horari establert
Per tal d'organitzar l'entrada, contacta amb l'allotjament com a mínim amb 24 hores d'antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Després de fer la reserva, l'allotjament et demanarà una còpia del teu document d'identitat oficial amb fotografia

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia ni de servei.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 650.0 INR per dia

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 600 INR.
  • Càrrec pel llit addicional: 650.0 INR per dia.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Es prohibeix estrictament celebrar festes o esdeveniments a les instal·lacions.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
En aquest allotjament no se serveix alcohol

L’allotjament també es coneix com a

Hotel Santhi Bhavan Chennai
Santhi Bhavan Chennai
Santhi Bhavan
Hotel Santhi Bhavan Hotel
Hotel Santhi Bhavan Chennai
Hotel Santhi Bhavan Hotel Chennai

Preguntes freqüents

Hotel Santhi Bhavan accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Hotel Santhi Bhavan?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Hotel Santhi Bhavan?

Hora d'inici del registre d'entrada: migdia. Hora de finalització del registre d'entrada: 13:00. Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert. Cal abonar la taxa següent: 600 INR (servei subjecte a disponibilitat). No és possible fer el registre d'entrada fora de l'horari establert.

A quina hora es fa el registre de sortida a Hotel Santhi Bhavan?

Registre de sortida: 10:00.

On es troba Hotel Santhi Bhavan?

Aquest hotel es troba a Centre de Chennai. A més, tindràs Edifici Ripon a 0,9 km i Platja Marina a 3,6 km. Estadi Jawaharlal Nehru i Església Armènia també són a menys de 2 km. Mannadi Metro Station és a 28 min a peu i Chennai Central Station, a 7 min.

Opinions: Hotel Santhi Bhavan

Opinions

5,6
Puntuació 10: Excel·lent. 1 de 5 opinions
Puntuació 8: Bo. 1 de 5 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 1 de 5 opinions
Puntuació 4: Deficient. 0 de 5 opinions
Puntuació 2: Horrible. 2 de 5 opinions

6,0/10

Neteja

5,6/10

Personal i servei

3,0/10

Comoditats

5,2/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

3,6/10

Respecte al medi ambient

Opinions

2/10, Horrible

abey

Viatge de negocis, Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Could clean better.
Estada de 3 nits (maig 2024)

8/10, Bo

Vijay M

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (abr. 2024)

2/10, Horrible

Arnab

Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
I booked this hotel as it got overall 8. That means very good. Actually it is worst. The behavior of the staff arrogant, humiliating and worst I ever seen. The front desk does not receive the call if you want to connect before check-in. When the front desk understood I am a solo traveler they gave me a filthy room. The AC and Tv does not work. When told the front desk and hotel room service man stared and started talking like I am operating them first time in my life. Room was full of Mosquitos and when asked they said no repellant available in the hotel. The room furnitures are extremely old and not maintained at all. Room is damp. not like the pictures. Strongly suggest to avoid.
Estada de 2 nits (set. 2023)

6/10, Acceptable

Kandiban

Viatge de negocis, Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
The room was not the way it was shown while booking. Rooms should be cleaned more. The bathroom is very small.
Estada de 3 nits (ag. 2023)

10/10, Excel·lent

Kevin

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (des. 2022)