Floressa Randa

Allotjament de 3.5 estrelles
Hotel als afores amb servei d'aparcament amb assistència gratuït i servei de recepció les 24 hores

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Floressa Randa

Restaurant
Apartament Deluxe | Roba de llit d'alta qualitat i matalassos d'escuma viscoelàstica
Restaurant
Exterior
Recepció

Opinions

8,0 sobre 10,
Molt bo

Serveis populars

  • Esmorzar disponible
  • Serveis de bugaderia
  • Servei d’habitacions
  • Servei de neteja
  • Aparcament inclòs
  • Aire condicionat
El preu actual és de 47 €
taxes i impostos inclosos
21 de juny - 22 de juny

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions

Habitació superior

El més destacat

Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor LED
Ventilador de sostre
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Matalàs d'escuma viscoelàstica
  • 22 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 2 llits individuals

Apartament prèmium

El més destacat

Balcó
Menjador independent
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor LED
Ventilador de sostre
  • 68 metres quadrats
  • Capacitat per a 4
  • 2 llits dobles

Habitació Deluxe

El més destacat

Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor LED
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Roba de llit d'alta qualitat
Ventilador de sostre
Un bidet
  • 22 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Apartament Deluxe

10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)

El més destacat

Balcó
Menjador independent
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor LED
Ventilador de sostre
  • 40 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
46 Krishnaveni Ammal Nagar, 1st Main Road Iyyappanthangal (Porur), Chennai, Tamil Nadu, 600056

Què hi ha als voltants

  • Universitat Sri Ramachandra - 15 minuts a peu - 1.3 km
  • Hospital d'Ulls Aravind - Chennai - 4 minuts en cotxe - 3.7 km
  • Temple de Sri Kamakshi Amman Mangadu - 5 minuts en cotxe - 5.1 km
  • Hospital Internacional MIOT - 8 minuts en cotxe - 7.6 km
  • Centre de Comerç de Chennai - 9 minuts en cotxe - 8.3 km

Com moure’s per la zona

  • Koyambedu Station: 8 min en cotxe
  • Meenambakkam Metro Station: 13 min en cotxe
  • Aeroport Internacional de Madràs (MAA): a 42 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Subway - ‬10 minuts a peu
  • ‪Papa John's Pizza - ‬6 minuts a peu
  • ‪Sathya Cafe - ‬12 minuts a peu
  • ‪Chai Kings - ‬14 minuts a peu
  • ‪De Burger Shop - ‬4 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Floressa Randa

Hotel a prop de Centre de Comerç de Chennai
Aprofita que Floressa Randa ofereix una cafeteria, un jardí i servei de bugaderia i tintoreria. La wifi gratuïta a l'habitació està disponible per a tots els clients, juntament amb un centre de negocis i un restaurant.
Entre els altres avantatges d'aquest hotel, s'inclouen els següents:
  • Aparcament sense assistència i servei d'aparcament amb assistència gratis
  • Esmorzar continental (de pagament), aparcament de llarga durada i servei de connexió d'anada i tornada amb l'aeroport (de pagament)
  • Registre de sortida exprés, registre d'entrada exprés i premsa gratuïta al vestíbul
Característiques de l'habitació
A Floressa Randa, totes les habitacions disposen de comoditats com ara servei d'habitacions les 24 hores i roba de llit d'alta qualitat. També s'inclouen altres detalls com caixes fortes amb espai per a portàtils i aire condicionat.
Entre les comoditats addicionals, s'inclou el següent:
  • Matalassos d'escuma viscoelàstica i llits addicionals (de pagament)
  • Banys que ofereixen dutxes i bidets
  • Frigorífics, bullidores elèctriques i ventiladors de sostre

Idiomes

Anglès i hindi.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) (recàrrec)
  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions
  • Aparcament gratuït amb assistència a les instal·lacions
  • Aparcament de llarga durada a les instal·lacions
  • Aparcament limitat a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Esmorzar continental de pagament disponible cada dia de 07:00 a 10:30: 220 INR per persona
  • Un restaurant
  • Una cafeteria

Per a famílies

  • Bugaderia
  • Frigorífic a l'habitació
  • Habitacions insonoritzades
  • Llit addicional (recàrrec)

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge
  • Premsa gratuïta al vestíbul
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Atenció multilingüe
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria

Serveis empresarials

  • Centre de conferències
  • Centre de negocis
  • Sala de reunions

Exterior

  • Jardí

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accessibilitat en cadira de rodes
  • Agafador al costat del vàter
  • Ascensor

Més serveis

  • Allotjament lliure de fum
  • Sala de banquets

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Llit addicional (recàrrec)
  • Matalàs d'escuma viscoelàstica
  • Roba de llit d'alta qualitat

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells
  • Bany privat
  • Bidet
  • Dutxa
  • Sabatilles
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor LED de 32 polzades

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Bullidora elèctrica
  • Frigorífic
  • Servei d'habitacions 24 hores

Altres

  • Aire condicionat (control de la temperatura)
  • Caixa forta
  • Caixa forta amb espai per a un portàtil
  • Escriptori
  • Habitacions insonoritzades
  • Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)
  • Ventilador de sostre

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: migdia
Registre d'entrada sense contacte
Registre d'entrada exprés disponible
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 11:00.
Registre de sortida sense contacte
Registre de sortida exprés disponible

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 600.0 INR per dia
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar continental: 220 INR per persona (preu aproximat).
  • Càrrec pel llit addicional: 600.0 INR per dia.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada

L’allotjament també es coneix com a

Floressa Randa Hotel Chennai
Floressa Randa Hotel
Floressa Randa Chennai
Floressa Randa Hotel
Floressa Randa Chennai
Floressa Randa Hotel Chennai

Preguntes freqüents

Floressa Randa accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa allotjar-se a Floressa Randa?

Amb data 20 de juny de 2025, els preus que s’han trobat per a una estada d’una nit per a dos adults a Floressa Randa el dia 21 de juny de 2025 són d'almenys 47,05 €, amb taxes i impostos inclosos. Aquest import es basa en el preu per nit més baix que s’ha trobat en les últimes 24 hores per a estades durant els propers 30 dies. Els preus poden canviar. Tria les dates que vulguis per veure preus més precisos.

Quant costa aparcar a Floressa Randa?

L'aparcament sense assistència i l'aparcament amb assistència són gratuïts en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Floressa Randa?

Hora d'inici del registre d'entrada: migdia.

A quina hora es fa el registre de sortida a Floressa Randa?

Registre de sortida: 11:00.

Floressa Randa ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport.

Opinions: Floressa Randa

Opinions

8,0

Molt bo

Puntuació 10: Excel·lent. 4 de 10 opinions
Puntuació 8: Bo. 4 de 10 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 0 de 10 opinions
Puntuació 4: Deficient. 2 de 10 opinions
Puntuació 2: Horrible. 0 de 10 opinions

8,0/10

Neteja

9,0/10

Personal i servei

7,4/10

Comoditats

8,6/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

9,0/10

Respecte al medi ambient

Opinions

10/10, Excel·lent

Jithin

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Excellent service and good atmosphere. Swaminathan (Receptionist) helped us very well for all our to and fro activities throughout the 3 days stay. overall we had a good and peaceful stay.
Estada de 3 nits (des. 2024)

10/10, Excel·lent

Senthil Kumar

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Swaminathan is the best! He welcomed us with a smile and greeted with high professionalism. I would recommend this place.
Estada de 2 nits (jul. 2023)

8/10, Bo

takuya

Estada de 4 nits (març 2023)

4/10, Deficient

Jona

Estada de 2 nits (des. 2022)

4/10, Deficient

SIBI

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
AC not functioning in bedrooms. No bathroom tissue rolls. No proper hand wash . Bed and bath towels so dirty. No utensils in kitchen and oil all over the cabinets. All furnitures are very old and damaged. Spent Rs 7k for a day and stay was frustrating. Had to call multiple times for some requests. Very bad experience. Requesting management to keep the room and his amenities to customers expectations.
Estada d’1 nit (oct. 2022)

8/10, Bo

Ramana

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Very good service. Very nice facility for the price.
Estada d’1 nit (jul. 2022)

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació

cleaness/hygenic issue

We were staying in Level-1, and every evening there is a very bad odour/stinking smell coming from the toilet. Despite our concern to the front desk team, nothing was done.
Estada de 6 nits (ag. 2018)

8/10, Bo

Velavan

Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

Overall: 8.5/10

It's a good hotel with good service. Should improve on their housekeeping service. Dining was great.
Estada de 5 nits (juny 2018)

10/10, Excel·lent

Karthik

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Excellent

New Hotel and furnitures were new. It's was excellent..

10/10, Excel·lent

Dinesh

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (febr. 2018)