Le Boischaut
Hotel a Châteauroux amb servei de recepció les 24 hores i restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Le Boischaut





Opinions
7,0 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Decoració individual
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Banyera profunda
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Decoració individual
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Banyera profunda
Capçal de dutxa tipus cascada
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

135 Avenue De La Chatre, Chateauroux, 36000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Christina
Christina
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
7.2 de 10, Bé, 145 opinions
Preu actual: 58 €
taxes i impostos inclosos
1 de set. - 2 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Es cobrarà una taxa municipal o un impost local equivalent al 5.00 %.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 9.00 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 7 EUR per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Aquest allotjament és LGBTQ-friendly
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Boischaut Hotel Chateauroux
Boischaut Hotel
Boischaut Chateauroux
Boischaut
Le Boischaut Hotel
Le Boischaut Chateauroux
Le Boischaut Hotel Chateauroux
Preguntes freqüents
Opinions: Le Boischaut
Opinions
7,0
Bo
7,6/10
Neteja
7,6/10
Personal i servei
5,4/10
Comoditats
6,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
12 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Frederic
Viatge de negocis
1 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Frederic
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
charles
29 de set. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
charles
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Christopher, Dunedin
15 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Christopher
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Aymane
Viatge de negocis
22 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Aymane
Estada d’1 nit (abr. 2024)
4/10, Deficient
Nicolas
Viatge de negocis
18 d’abr. de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Nicolas
Estada de 2 nits (abr. 2024)
8/10, Bo
MARC
16 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MARC
Estada d’1 nit (nov. 2023)
6/10, Acceptable
Gomes Junior
30 d’abr. de 2023
Gomes Junior
Estada d’1 nit (abr. 2023)
6/10, Acceptable
Jean
30 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Nuit à Châteauroux
Jean
Estada d’1 nit (abr. 2023)
4/10, Deficient
STEPHANE
19 de des. de 2022
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
STEPHANE
Estada d’1 nit (des. 2022)
8/10, Bo
Inger
13 d’oct. de 2022
Inger
Estada d’1 nit (oct. 2022)
6/10, Acceptable
laurent
3 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
sejours
laurent
Estada de 2 nits (set. 2022)
2/10, Horrible
Olivier
Viatge en família
17 d’oct. de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vraiment pas terrible
Olivier
Estada d’1 nit (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
Pascal
8 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pascal
Estada d’1 nit (ag. 2021)
8/10, Bo
Frederic
Viatge de negocis
13 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bien
Frederic
Estada de 4 nits (juny 2021)
8/10, Bo
JEAN
4 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JEAN
Estada d’1 nit (juny 2021)
4/10, Deficient
Pauline
Viatge de negocis
12 de maig de 2021
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Pauline
Estada d’1 nit (maig 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
6 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2021)
8/10, Bo
Patrice
31 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Patrice
Estada d’1 nit (oct. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
7 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vaut son prix
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2020)
6/10, Acceptable
martial
25 d’ag. de 2020
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Hotel simple au confort modeste
martial
Estada d’1 nit (ag. 2020)
4/10, Deficient
Caylet
Viatge en família
13 de jul. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions




Caylet
Estada d’1 nit (jul. 2020)
8/10, Bo
Yassine
Viatge de negocis
5 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yassine
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Eric
27 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eric
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
odile
20 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Appreciation sejour
odile
Estada d’1 nit (gen. 2020)