Golden Hotel
Hotel als afores amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Galeria de fotos de l’allotjament Golden Hotel





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 53 €
taxes i impostos inclosos
3 de des. - 4 de des.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple

Habitació quàdruple
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Per cable
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Avenida Getúlio Dorneles Vargas, 402N, Centro, Chapecó, SC, 89801000
Sobre aquest allotjament
Golden Hotel
Allotjaments similars

Tru by Hilton Chapecó
Tru by Hilton Chapecó
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
9.4 de 10, Excepcional, 79 opinions
Preu actual: 49 €
taxes i impostos inclosos
23 de nov. - 24 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 18.00 BRL per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Golden Hotel Chapeco
Golden Chapeco
Golden Hotel Hotel
Golden Hotel Chapecó
Golden Hotel Hotel Chapecó
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Golden Hotel
8,4
Molt bo
8,6
Neteja
8,2
Ubicació
8,6
Personal i servei
7,8
Respecte al medi ambient
8,0
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
30 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
Paulo Roberto
Viatge de negocis
28 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Paulo Roberto
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Ediana
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ediana
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
PATRICIA
17 de maig de 2025
PATRICIA
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
LUCIANA
12 de gen. de 2025
LUCIANA
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Odelcy Antonio
Viatge en família
6 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Odelcy Antonio
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Denise
30 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Denise
Estada de 5 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
29 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Adriana cristina de
Viatge de negocis
26 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Adriana cristina de
Estada d’1 nit (oct. 2024)
6/10, Acceptable
Dionata
Viatge de negocis
20 d’oct. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Dionata
Estada d’1 nit (ag. 2024)
6/10, Acceptable
ADRIANO SOARES
19 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
ADRIANO SOARES
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Sergio A
30 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sergio A
Estada d’1 nit (set. 2024)
6/10, Acceptable
Valter
24 d’ag. de 2024
Valter
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
GENTILA
20 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
GENTILA
Estada d’1 nit (ag. 2024)
6/10, Acceptable
Frederico
Viatge en família
16 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Frederico
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
29 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2024)
4/10, Deficient
JULIANA
Viatge en família
27 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
JULIANA
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
andre l
20 de jul. de 2024
andre l
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Janaina
15 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Janaina
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
José
Viatge de negocis
14 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente
José
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Emeli Fernanda
4 de jul. de 2024
Emeli Fernanda
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Ricardo
Viatge de negocis
4 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ricardo
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
Marcio L
2 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Marcio L
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
Thiago Azizo
1 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thiago Azizo
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Fernando
28 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ótima opção
Fernando
Estada d’1 nit (febr. 2024)








