Asppen
Hotel a Chapecó amb esmorzar gratuït i un gimnàs
Galeria de fotos de l’allotjament Asppen





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard

Habitació individual estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Bany privat
Minibar
Servei de neteja diari
Caixa forta amb espai per a un portàtil
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(4 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Bany privat
Minibar
Servei de neteja diari
Caixa forta amb espai per a un portàtil
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

R. Benjamin Constant, 281 D, Chapecó, SC, 89801-070
Sobre aquest allotjament
Asppen
Allotjaments similars

Eston Hotel
Eston Hotel
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Aparcament disponible
9.2 de 10, Fantàstic, 169 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 20 BRL per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Asppen Hotel
Asppen Chapecó
Asppen Hotel Chapecó
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Asppen
9,2
Fantàstic
9,2
Neteja
9,4
Comoditats
9,6
Personal i servei
8,6
Respecte al medi ambient
8,4
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
1 de des. de 2025
Estada d’1 nit (nov. 2025)
8/10, Bo
DENIS
15 de set. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
DENIS
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Marcos
6 d’ag. de 2025
Marcos
Estada de 4 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Rosana Cristina Dias
Viatge en família
27 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Renovação necessária
Rosana Cristina Dias
Estada de 7 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Allan
Viatge de negocis
26 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Allan
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
renan
27 de maig de 2025
renan
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
ALLAN
Viatge de negocis
8 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
ALLAN
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Acir Alfredo
Viatge de negocis
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Acir Alfredo
Estada de 6 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Odelcy Antonio
Viatge de negocis
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Odelcy Antonio
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
ANDRE
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ANDRE
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
VINICIUS
Viatge de negocis
16 d’abr. de 2025
VINICIUS
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Henrique
29 de març de 2025
Henrique
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Vitor
Viatge de negocis
10 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vitor
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Pablo
8 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pablo
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jeferson
Viatge de negocis
15 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jeferson
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Julio
Viatge en grup
2 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Julio
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Paulo
1 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bom custo x benefício
Paulo
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Eduardo
13 de nov. de 2024
Eduardo
Estada de 4 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Maria Diane
4 de nov. de 2024
Maria Diane
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Géssica
25 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Géssica
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Camila
24 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Camila
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Carmen
14 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Carmen
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Felipe
Viatge de negocis
23 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
WiFi péssimo
Felipe
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
MARCUS V
22 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MARCUS V
Estada d’1 nit (ag. 2024)
6/10, Acceptable
Felipe
Viatge de negocis
22 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Wi-Fi terrível
Felipe
Estada de 2 nits (ag. 2024)








