Hotel Rajshree

Allotjament de 3.5 estrelles
Hotel al centre a Chandigarh amb servei complet de spa i connexió amb un centre comercial

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Rajshree

Exterior
Sala de recepcions
Servei de restauració
Sala de banquets
Suite reial, 1 llit de matrimoni gran | 1 dormitori, roba de llit d'alta qualitat i minibar

Opinions

5,8 sobre 10,

Serveis populars

  • Spa
  • Bar
  • Gimnàs
  • Serveis de bugaderia
  • Esmorzar disponible
  • Servei de recepció obert les 24 hores
El preu actual és de 37 €
taxes i impostos inclosos
23 de juny - 24 de juny

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions

Suite nupcial, 1 llit de matrimoni gran

El més destacat

Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor LCD
Dormitoris
Ventilador de sostre
  • 21 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació estàndard

El més destacat

Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor LCD
Dormitoris
Ventilador de sostre
  • 19 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit doble

Habitació quàdruple familiar

El més destacat

Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor LCD
Dormitoris
Ventilador de sostre
  • Capacitat per a 4
  • 1 llit de matrimoni gran
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Plot no 181/45 Industrial Business Park, Phase I, Chandigarh, Punjab, 160002

Què hi ha als voltants

  • Elante Mall - 12 minuts a peu - 1.0 km
  • Mercat del Sector 17 - 7 minuts en cotxe - 5.1 km
  • Llac Sukhna - 7 minuts en cotxe - 5.5 km
  • Jardí de Roques - 8 minuts en cotxe - 5.8 km
  • Parc Tecnològic Rajiv Gandhi Chandigarh - 8 minuts en cotxe - 6.6 km

Com moure’s per la zona

  • Chandigarh Station: 12 min en cotxe
  • Aeroport de Chandigarh (IXC): a 25 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Pirates of Grill - ‬9 minuts a peu
  • ‪The Coffee Bean & Tea Leaf - ‬14 minuts a peu
  • ‪McDonald's - ‬9 minuts a peu
  • ‪Urban Cafe - ‬9 minuts a peu
  • ‪Swagath Restaurant and Bar - ‬11 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Hotel Rajshree

Hotel a Fase I de l'Àrea Industrial
A Hotel Rajshree t'esperen un servei de connexió amb l'aeroport, una terrassa i una cafeteria. Regala't un tractament facial, un tractament corporal o un massatge a Revive Spa, l'spa de les instal·lacions. Podràs connectar-te a Internet gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació. A més, tindràs un jardí i una perruqueria a la teva disposició.
També gaudiràs dels avantatges següents durant la teva estada:
  • Aparcament sense assistència i servei d'aparcament amb assistència gratis
  • Esmorzar d'estil bufet (de pagament), servei de recollida gratuït a l'estació de tren i punt de recàrrega de cotxes elèctrics
  • Sales de reunions, ascensor i assistència turística i per a la compra d'entrades
Característiques de l'habitació
Totes les habitacions estan moblades individualment i presenten comoditats com ara servei d'habitacions les 24 hores i roba de llit d'alta qualitat. Així mateix, s'inclouen altres avantatges com caixes fortes amb espai per a portàtils i aire condicionat.
Entre les comoditats extres, s'inclou el següent:
  • Filtres de cafè/te reutilitzables i bombetes LED
  • Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient i assecadors de cabells
  • Televisors LCD amb canals prèmium
  • Frigorífics, bullidores elèctriques i ventiladors de sostre

Idiomes

Anglès, francès, alemany i hindi.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Punt de recàrrega de cotxes elèctrics a les instal·lacions
  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) obert les 24 hores amb sol·licitud prèvia per un recàrrec
  • Servei de recollida a l'estació de tren gratuït
  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions
  • Aparcament gratuït amb assistència a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Esmorzar d'estil bufet de pagament disponible cada dia de 07:30 a 10:30: 210 INR per adult i 210 INR per nen
  • Bar o cafeteria
  • Cafè i te a les zones comunes
  • Un bar
  • Un restaurant
  • Una cafeteria

Activitats

  • Gimnàs obert les 24 hores
  • Sala de vapor
  • Spa complet

Per a famílies

  • Bar o cafeteria
  • Bugaderia
  • Frigorífic a l'habitació
  • Habitacions insonoritzades

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge
  • Perruqueria
  • Premsa gratuïta al vestíbul
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Servei d'obertura de llit
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria

Serveis empresarials

  • Centre de conferències
  • Centre de negocis obert les 24 hores
  • Sala de reunions

Exterior

  • Jardí
  • Terrassa
  • Zona de pícnic

Spa complet

  • Embolcalls corporals
  • Exfoliacions corporals
  • Manicures i pedicures
  • Massatge
  • Sauna
  • Spa obert cada dia
  • Tractaments facials

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accessibilitat en cadira de rodes
  • Ascensor
  • Pas accessible en cadira de rodes

Més serveis

  • 1 edifici
  • 8 plantes
  • Allotjament lliure de fum
  • Sala de banquets
  • Sala de recepcions
  • Ús de productes de neteja ecològics

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Roba de llit d'alta qualitat

Bany

  • Assecador de cabells
  • Barnussos
  • Sabatilles
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor LCD amb canals digitals prèmium

Menjar i beguda

  • Bullidora elèctrica
  • Cafetera i tetera
  • Frigorífic
  • Minibar
  • Servei d'habitacions 24 hores

Altres

  • Aire condicionat (control de la temperatura)
  • Articles de tocador ecològics
  • Caixa forta
  • Caixa forta amb espai per a un portàtil
  • Decoració exclusiva
  • Entrada amb clau mòbil
  • Escriptori
  • Filtres de cafè i te reutilitzables
  • Habitacions insonoritzades
  • Il·luminació LED
  • Mobiliari exclusiu
  • Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)
  • Telèfon
  • Ventilador de sostre

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: migdia. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.
L'entrada abans de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Registre d'entrada sense contacte
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.
Registre de sortida sense contacte
La sortida després de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.

Instruccions especials d’entrada

Aquest allotjament ofereix un servei de trasllat des de l'estació de tren (poden aplicar-se recàrrecs); els clients han de contactar amb l'allotjament 72 hores abans de l'arribada mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva
Els clients rebran un correu electrònic 24 hores abans de l'arribada amb instruccions per fer l'entrada. El personal de la recepció els donarà la benvinguda quan arribin a l'allotjament.
Per tal d'organitzar l'entrada, contacta amb l'allotjament com a mínim amb 24 hores d'antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
To register at this property, guests who are Indian citizens must provide a valid photo identity card issued by the Government of India; travelers who are not citizens of India must present a valid passport and visa.

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 999.0 INR per dia
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 210 INR per adult i 210 INR per nen (preu aproximat).
  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 400 INR per vehicle.
  • Càrrec pel llit addicional: 999.0 INR per dia.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament utilitza productes de neteja respectuosos amb el medi ambient.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren

Informació addicional

Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva

L’allotjament també es coneix com a

Hotel Rajshree
Hotel Rajshree Chandigarh
Rajshree Chandigarh
Rajshree Hotel
Hotel Rajshree Hotel
Hotel Rajshree Chandigarh
Hotel Rajshree Hotel Chandigarh

Preguntes freqüents

Hotel Rajshree accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa allotjar-se a Hotel Rajshree?

Amb data 22 de juny de 2025, els preus que s’han trobat per a una estada d’una nit per a dos adults a Hotel Rajshree el dia 23 de juny de 2025 són d'almenys 37,03 €, amb taxes i impostos inclosos. Aquest import es basa en el preu per nit més baix que s’ha trobat en les últimes 24 hores per a estades durant els propers 30 dies. Els preus poden canviar. Tria les dates que vulguis per veure preus més precisos.

Quant costa aparcar a Hotel Rajshree?

L'aparcament sense assistència i l'aparcament amb assistència són gratuïts en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Hotel Rajshree?

Hora d'inici del registre d'entrada: migdia. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.

A quina hora es fa el registre de sortida a Hotel Rajshree?

Registre de sortida: migdia.

Hotel Rajshree ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport (cal sol·licitar-lo). S'aplica la taxa següent: 400 INR per vehicle.

On es troba Hotel Rajshree?

Aquest hotel amb spa es troba a Fase I de l'Àrea Industrial i a menys de 2 km de les atraccions següents: Elante Mall i Centre de Convencions CII. Santuari d'Ocells i Parc de les Papallones també són a menys de 5 km.

Opinions: Hotel Rajshree

Opinions

5,8
Puntuació 10: Excel·lent. 4 de 34 opinions
Puntuació 8: Bo. 6 de 34 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 12 de 34 opinions
Puntuació 4: Deficient. 5 de 34 opinions
Puntuació 2: Horrible. 7 de 34 opinions

6,4/10

Neteja

6,4/10

Personal i servei

3,4/10

Comoditats

6,0/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

5,0/10

Respecte al medi ambient

Opinions

6/10, Acceptable

Sukhchain

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
All good
Estada d’1 nit (jul. 2024)

8/10, Bo

Sunil

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Nice Hotel

Lovely room and good value for money. Friendly staff and nice restaurant.
Estada d’1 nit (abr. 2023)

2/10, Horrible

Amit

Estada d’1 nit (abr. 2023)

2/10, Horrible

ASHU

Estada d’1 nit (febr. 2023)

4/10, Deficient

Sinjini

Viatge en grup
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Property is not at all equipped with latest required maintenance facilities. and staff are not trained. The Room rates are very much higher side as compared to services provided.
Estada de 2 nits (jul. 2022)

2/10, Horrible

Karan

Viatge de negocis, Viatge en família amb nens petits
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Overpriced for the services provided. Had no welcome drinks or atleast water for a person checking in. The room was a non smoking room and found cigarette buds in the room. Lights were not in good condition. Had no jet in faucet. When ordered for drinks they had no drinks available . Minibar was empty.
Estada de 3 nits (juny 2022)

10/10, Excel·lent

Varinder

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (des. 2021)

2/10, Horrible

Viatger verificat

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Room was not clean enough. Washroom was also not upto mark. Receptionist was rude. Only food was good.
Estada d’1 nit (jul. 2021)

8/10, Bo

Kishor Vyas

Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació

Rooms are good ,staff is OK. Smoking is concernen.

We had booked 03 Rooms from 18 to 19 Aug. All rooms were having smell of smoking . When we checked IN , and entered in rooms , it was full of smell of smoking . Though , smoke detectors are placed , still it seems that guests are smoking . Strictly smoking should be prohibited. Secondly , For making tea , coffee , kettles for hot water area not placed.
Estada d’1 nit (ag. 2019)

4/10, Deficient

Raju

Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (gen. 2019)

2/10, Horrible

Levi

Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

Please read one star reviews before booking!!!

I can only hope that you read the one star reviews before you booked this place (which I didn't) because it is exactly what you will get. I booked Rajshree because of the good reviews but upon reviewing them believe most of them are false. Here's how it went for us. We turned up very early in the morning off a train. While waiting in the lobby someone was coughing and hacking insanely. It sounded disgusting and disturbed my wife which the staff noticed. They went to tell the guy who was obviously sick to be quiet and he then came out of the bathroom and went straight into the kitchen. They then gave us our keys so we proceeded to the not so nice elevator. We exited onto our floor and it was pitch black. No lights at all in the corridor. We had to feel our way to our room which took a while. Having to exit in an emergency at night would be very scary. Our room was not clean. It wasn't that they had forgotten to clean but just that whoever cleans it is very lazy and does a very bad job. There was also exposed wiring in the room. We felt we had been completely mislead and that it was a dangerous place to stay so we left. The management begged us to stay and tried to make excuses but eventually agreed with everything we pointed out because it was impossible to explain away. The only good thing I can say about the hotel is that they refunded us but they really need to put some effort into cleaning the place up.
Estada de 2 nits (oct. 2017)

6/10, Acceptable

J, Chicago, IL

Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació

Great staff at a once better hotel

It is clear that this hotel was once in a much better condition. Maintenance and Housekeeping are lacking at this property. the staff were nice, friendly, and helpful and the Dining area was also nice. The hotel location could be a bit better, but it wasn't the worst. Everything overall was good, but more care needs to be taken to make repairs and perform detailed cleanings in the rooms. This hotel could easily go back to a much higher rating with some TLC.

6/10, Acceptable

Rampal

Què no li ha agradat: Neteja

Some thing better than nothing

Room key not provided till the end of my stay even after two time reminder, wrong info of location from airport , cheap mattress and dirty furniture..

6/10, Acceptable

Kavinder

Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei

Budget hotel with high pricing.

Food was the best part of my stay, rest of the things were not so good as they suppose to be. Poor bedding, old furniture, less friendly staff,etc.

6/10, Acceptable

Armin

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions

10/10, Excel·lent

Kaadambari, Gurgaon

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Excellent value for money.

Hotel is situated in a quiet and decent area but close to Chandigarh's best Mall, which is a 15 min walk. Rooms were spacious, bathroom fairly good. Sumptuous Indian breakfast but could be more for western style. Staff were very helpful. Room clean and neat.

8/10, Bo

Manoj, Navi Mumbai

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Location of the hotel from the railway station is good. Rooms were neat and clean. Services were good during our stay of one night.

8/10, Bo

Gurjit sidhu, USA

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Need more cleaning , surrounding neighborhood was disturbing . Room service and food is good , staff service was good, cleaning service was not consistent . Towel was wash but it was not white , its looks like wear out . All saff was very helpfull and they did great service .

6/10, Acceptable

Bansidhar, Khar - Mumbai - India

Value For Money

Location was good, breakfast was good but the cleaniness was very very poor, lobby glasses were as if they are cleaned from diwali to diwali, artificial flowers kept in the lobby were with dust accumulated and the passage outside the room are not cleaned or swiped, otherwise rest was good and advisable for transit only.

10/10, Excel·lent

B.B. Agarwal & Ms Asha, Mumbai

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Hotel management found extreemly receptive.

Location wise , being walking distance to two latest/modern Malls is distinct advantage. Very receptive accommodative management was a big advantage making our 2 days stay very good.

2/10, Horrible

Pushpinder, France

Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

Jacuzzi H.S'

Nous avons été contrainte de changer cinq fois notre chambre pour de multiples causes . ( chambre très sale; L'un des chambres avait pas de rideau sur la baignoire ; d'autres chambres n'avaient pas de protection sur la pompe d'inspiration du jacuzzi ; le sèche-cheveux fait des étincelles; Des serviettes salle avec des taches ; la clim fait office d'un tableau !!! H.S. ; Des éclairages plafonnier sans protection; Etc... ) je déconseille vivement cet hôtel à moins qu'ils change leurs politique de gérer les chambres.

4/10, Deficient

Gurmeet, Delhi

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Executive

The room was not cleaned properly, fan noice really disturbed alot. Towels was in bad shape . Staff should learned how to deal with the cutomers.

2/10, Horrible

Bhavin, Mumbai

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Pathetic

The hotel is not at all as it looks in the pictures. To begin with, cleanliness of the rooms was not upto the mark. A.C. did not cool beyond a certain temperature. In between there was an electricity failure for about 15min; and to our surprise the hotel which claims to be 3 star did not have any back up. Our room was supposed to be honeymoon suite, but it was not even close to what we had seen in photos. Bathroom showers were very slow, so was tap in the bathroom. No wonder it took us 2hrs to fill the bath tub. There was no jacuzzi as the hotel had claimed. Complains to management yielded no response. What was surprising that even basic things like milkshakes and ice creams were not available inspite of being mentioned in the menu. For our every order, we had to remind the room service twice. Even the person who came to collect our luggage during check out came after 45 min and reminding twice. Luckily we were checking out early, else we would have missed our flights. They provide with only 3 sugar cubes when you order tea or coffee, so if you want extra sweetner, you have to contact room service and wait for another half an hour. Overall a pathetic experience, wont recommend this hotel to anyone.

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Personal i servei

Can / has to improve

It is new hotel and facilities are not fully operational, food is ok, need to improve a lot on the breakfast , the quality , the spread and the service.parking fascility has to be for drive in guests.

10/10, Excel·lent

V R Sonecha

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació