Hotel Cama
Hotel amb 2 restaurants i a prop de l'atractiu següent: Gurudwara Sri Amb Sahib
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Cama





VIP Access
Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 50 €
taxes i impostos inclosos
23 de juny - 24 de juny
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor LED
Cortines opaques
Dormitoris
Ventilador de sostre
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Suite, 1 llit de matrimoni gran, accessible, vistes a la ciutat (Cama)

Suite, 1 llit de matrimoni gran, accessible, vistes a la ciutat (Cama)
El més destacat
Menjador independent
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor LED
Dormitoris
Ventilador de sostre
Carregar totes les fotos de: Habitació

Habitació
El més destacat
Balcó o pati
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor LED
Cortines opaques
Dormitoris
Ventilador de sostre
Carregar totes les fotos de: Habitació

Habitació
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor LED
Cortines opaques
Dormitoris
Ventilador de sostre
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació

Habitació
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor LED
Cortines opaques
Dormitoris
Ventilador de sostre
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor LED
Sofà llit: de matrimoni gran
Dormitoris
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

SCF - 13-18 Sector- 53 (Phase-3A), SAS Nagar, Mohali, Punjab, 160055
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Glades Hotel
Glades Hotel
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.0 de 10, Fantàstic, 25 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: entre 500 i 1000 INR per adult, i entre 500 i 1000 INR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 1000 INR per vehicle (només l'anada, 3 persones com a màxim).
- Càrrec pel llit addicional: 1500.0 INR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Cama Hotel
Cama Mohali
Hotel Cama
Hotel Cama Mohali
Hotel Cama Chandigarh
Cama Chandigarh
Hotel Hotel Cama Chandigarh
Chandigarh Hotel Cama Hotel
Hotel Hotel Cama
Cama
Hotel Cama Hotel
Hotel Cama Mohali
Hotel Cama Hotel Mohali
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Cama
Opinions
8,2
Molt bo
9,0/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
10/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
10/10
Respecte al medi ambient
Opinions
28 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Rishabh
7 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Best 3-star hotel ever
Rishabh
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Puneet
11 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Puneet
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Harjot singh
23 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Harjot singh
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Rajwant
15 de juny de 2024
Rajwant
Estada de 3 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Anshuman, LONDON
Viatge en família
14 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anshuman
10/10, Excel·lent
Babulal
Viatge de negocis
21 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Babulal
Estada d’1 nit (nov. 2021)
8/10, Bo
Ramandeep
28 de gen. de 2021
Ramandeep
Estada d’1 nit (gen. 2021)
8/10, Bo
David Lee
Viatge de negocis
28 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good service and room is clean.
David Lee
Estada de 5 nits (gen. 2020)
2/10, Horrible
Mordechai
3 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good for locals definitely not for foreigners
Mordechai
Estada de 3 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
HarpalSingh, Mumbai, India
Viatge de negocis
16 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
HarpalSingh
Estada d’1 nit (març 2019)
8/10, Bo
Surinder
21 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great
Surinder
Estada de 6 nits (set. 2018)
8/10, Bo
andrew
4 de des. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good food and service food a bit pricely
andrew
8/10, Bo
Manvinder
20 de set. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Manvinder
10/10, Excel·lent
TIm, Tucson, AZ
20 de set. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great Hotel -- excellent staff, food, bed, wifif
TIm
8/10, Bo
Abhinav, Mohali, India
8 de juny de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
They respect your privacy
Abhinav
8/10, Bo
Ashish, Delhi
5 de juny de 2013
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good Experience
Ashish
4/10, Deficient
Karun, Bangalore, Karnataka, India
30 d’abr. de 2013
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Not up to the mark
Karun
6/10, Acceptable
Viatger verificat
14 d’abr. de 2013
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
A mixed bag.
Viatger verificat
6/10, Acceptable
Singh, Oslo
4 d’abr. de 2013
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació