ibis Angouleme Nord
Hotel amb certificació ecològica a Champniers amb aparcament gratuït i connexió amb un centre comercial
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament ibis Angouleme Nord





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 69 €
taxes i impostos inclosos
10 d’ag. - 11 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, 1 llit doble

Habitació doble estàndard, 1 llit doble
8,8 sobre 10
Excel·lent
(18 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LED
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar, diversos llits

Habitació familiar, diversos llits
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LED
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

46 Rue des Meneaux, Espace Hôtelier et Commercial, Champniers, Charente, 16430
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Kyriad Angoulême Nord Champniers - Hôtel & Résidence
Kyriad Angoulême Nord Champniers - Hôtel & Résidence
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
8.2 de 10, Molt bé, 326 opinions
Preu actual: 68 €
taxes i impostos inclosos
29 d’ag. - 30 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.65 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 12.9 EUR per adult i 6.95 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 8 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: allsafe (Accor Hotels).
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Les fotografies d'aquesta descripció reflecteixen l'estàndard de la marca i es proporcionen únicament amb finalitat il·lustrativa
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
ibis Angouleme
ibis Angouleme Nord
ibis Angouleme Nord Hotel
ibis Nord Hotel Angouleme
ibis Angouleme Nord Hotel
ibis Angouleme Nord Champniers
ibis Angouleme Nord Hotel Champniers
Preguntes freqüents
Opinions: ibis Angouleme Nord
Opinions
8,4
Molt bo
8,6/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
22 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Henri
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Henri
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Maxime
23 d’abr. de 2025
Maxime
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Anne-Christine
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Anne-Christine
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Joaquim
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Joaquim
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Christophe
Viatge de negocis
17 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Christophe
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
MYRIAM
17 d’abr. de 2025
MYRIAM
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
ERIC
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ERIC
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Laurent
25 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Laurent
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Pascal
Viatge de negocis
5 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pascal
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Patrick
Viatge de negocis
14 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Patrick
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Melanie
Viatge de negocis
9 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Melanie
Estada d’1 nit (febr. 2025)
2/10, Horrible
LAURENCE
8 de febr. de 2025
LAURENCE
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
marc
2 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marc
marc
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Badiia
Viatge de negocis
27 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Badiia
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Lisa
Viatge de negocis
24 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lisa
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Patrick
Viatge de negocis
23 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Patrick
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
18 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Jacob
4 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tres bien
Jacob
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
GILLIAN
21 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
GILLIAN
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
legeard
Viatge de negocis
28 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
legeard
Estada de 2 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
15 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Marie
12 de nov. de 2024
Marie
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
CHAZELLE
31 d’oct. de 2024
CHAZELLE
Estada d’1 nit (oct. 2024)
6/10, Acceptable
Gilles
29 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
3 étoiles usurpées
Gilles
Estada de 4 nits (oct. 2024)