Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Peden's Hotel





Opinions
7,0 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, no fumadors, bany compartit (Double + Single Room)

Habitació estàndard, no fumadors, bany compartit (Double + Single Room)
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Ventilador de sostre
Microones
Accés a la cuina compartida o comunitària
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, no fumadors, bany compartit (Group Room)

Habitació estàndard, no fumadors, bany compartit (Group Room)
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Ventilador de sostre
Accés a la cuina compartida o comunitària
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, no fumadors, bany compartit (Double Room)

Habitació estàndard, no fumadors, bany compartit (Double Room)
7,0 sobre 10
Bé
(4 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Ventilador de sostre
Microones
Accés a la cuina compartida o comunitària
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

196 Vincent St, Cessnock, NSW, 2325
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Cumberland Motor Inn
Cumberland Motor Inn
- Piscina
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
8.2 de 10, Molt bé, 642 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de 50.00 AUD per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel llit addicional: 10.0 AUD per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
Peden's Hotel Cessnock
Peden's Hotel
Peden's Cessnock
Peden's Hotel Cessnock, Australia - Greater Newcastle
Peden's Hotel Hotel
Peden's Hotel Cessnock
Peden's Hotel Hotel Cessnock
Preguntes freqüents
Opinions: Peden's Hotel
Opinions
7,0
Bo
7,6/10
Neteja
7,8/10
Personal i servei
6,0/10
Comoditats
6,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
4 de maig de 2025
Estada d’1 nit (maig 2025)
4/10, Deficient
Graeme
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Graeme
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Mary-Anne
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mary-Anne
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Cum
11 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Cum
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Greg
9 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Greg
Estada de 3 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Cath
2 de gen. de 2025
Cath
Estada de 2 nits (nov. 2024)
6/10, Acceptable
katie
27 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Value for money.
katie
Estada d’1 nit (oct. 2024)
4/10, Deficient
Karen
10 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Karen
Estada d’1 nit (oct. 2024)
6/10, Acceptable
Eric
Viatge en família
3 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Eric
Estada de 3 nits (set. 2024)
6/10, Acceptable
Daryl
14 de set. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Daryl
Estada d’1 nit (set. 2024)
6/10, Acceptable
Kaye
Viatge en família
14 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Kaye
Estada de 2 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
Bruce
22 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bruce
Estada de 2 nits (ag. 2023)
8/10, Bo
Tiffani
28 de jul. de 2023
Tiffani
Estada d’1 nit (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Nicole
16 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nicole
Estada d’1 nit (jul. 2023)
6/10, Acceptable
Natalie
12 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Natalie
Estada d’1 nit (jul. 2023)
8/10, Bo
Tony
Viatge en parella
24 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tony
Estada d’1 nit (maig 2023)
4/10, Deficient
Andrew
17 de maig de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andrew
Estada de 3 nits (maig 2023)
8/10, Bo
Pouya
5 d’abr. de 2023
Pouya
Estada d’1 nit (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Albert
Viatge en grup
20 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Albert
Estada de 2 nits (gen. 2023)
4/10, Deficient
mark
30 de nov. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
mark
2/10, Horrible
Jennifer
Viatge en parella
18 de nov. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jennifer
Estada d’1 nit (nov. 2022)
4/10, Deficient
Nathan
Viatge de negocis
6 de nov. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nathan
Estada d’1 nit (nov. 2022)
4/10, Deficient
Barbara
Viatge en família
3 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats
Barbara
Estada d’1 nit (set. 2022)
2/10, Horrible
Lynette
Viatge en família
3 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lynette
Estada d’1 nit (set. 2022)
2/10, Horrible
Ray
Viatge de negocis
19 de set. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ray
Estada de 2 nits (set. 2022)