Express Inn - Cebu Hotel

Allotjament de 3.0 estrelles
Hotel amb aparcament gratuït i a poca distància a peu de l'atractiu següent: SM City Cebu

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Express Inn - Cebu Hotel

Habitacions insonoritzades, wifi gratuïta i roba de llit
Habitació doble superior | Habitacions insonoritzades, wifi gratuïta i roba de llit
Recepció
Entrada de l'allotjament
S'hi serveixen esmorzars, dinars i sopars

Opinions

6,0 sobre 10,

Serveis populars

  • Servei d’habitacions
  • Servei de neteja
  • Aparcament inclòs
  • Servei de recepció obert les 24 hores
  • Aire condicionat
  • Wifi gratuïta

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions

Habitació doble superior

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Per cable
Servei de neteja diari
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble

Habitació amb dos llits individuals superior

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Per cable
Servei de neteja diari
Escriptori
  • 17 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 2 llits individuals
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
M.J. Cuenco Avenue, Mabolo, Cebu City, Cebu, 6000

Què hi ha als voltants

  • SM City Cebu - 5 minuts a peu - 0.5 km
  • Centre Ayala - 15 minuts a peu - 1.3 km
  • Parc Empresarial de Cebu - 15 minuts a peu - 1.3 km
  • Casino de la Ciutat de Cebu Waterfront - 2 minuts en cotxe - 1.9 km
  • Creu de Magallanes - 4 minuts en cotxe - 3.4 km

Com moure’s per la zona

  • Aeroport Internacional de Cebu-Mactan-Cebu (CEB): a 32 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Jollibee - ‬7 minuts a peu
  • ‪KFC - ‬7 minuts a peu
  • ‪Zubuchon - ‬7 minuts a peu
  • ‪Andok's - ‬1 minuts a peu
  • ‪Joven’s Grill - ‬5 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Express Inn - Cebu Hotel

Hotel a prop de SM City Cebu
Express Inn - Cebu Hotel, amb Centre Ayala a prop, ofereix comoditats com ara un restaurant. Regala't un massatge o algun altre servei de l'spa. Els clients poden connectar-se a la wifi gratuïta a l'habitació.
Entre els altres avantatges, s'inclouen els següents:
  • Aparcament sense assistència gratis
  • Magatzem d'equipatge, caixer automàtic i servei de recepció obert les 24 hores
  • Allotjament lliure de fum, caixa forta a la recepció i ascensor
Característiques de l'habitació
Les 84 habitacions tenen comoditats com ara aire condicionat. També s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i habitacions insonoritzades.
Entre les comoditats addicionals, s'inclou el següent:
  • Banys que ofereixen capçals de dutxa tipus cascada i articles de tocador gratuïts
  • Televisors LCD de 24 polzades amb canals per cable
  • Servei de neteja diari i telèfons

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Un restaurant

Restaurants a les instal·lacions

  • Sammys Cafe

Per a famílies

  • Habitacions insonoritzades

Comoditats

  • Caixa forta a la recepció
  • Caixer automàtic
  • Magatzem d'equipatge
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Servei de neteja (diari)

Spa

  • Massatge

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Ascensor

Més serveis

  • 8 plantes
  • Allotjament lliure de fum
  • Construït l'any 2011

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Es proporcionen llençols

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Bany privat
  • Capçal de la dutxa tipus cascada
  • Dutxa
  • Raspall i pasta de dents
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor LCD de 24 polzades amb canals per cable

Menjar i beguda

  • Servei d'habitacions limitat

Altres

  • Aire condicionat
  • Habitacions insonoritzades
  • Premsa gratuïta cada dia
  • Telèfon
  • Trucades locals gratuïtes

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 12:30.

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia ni de servei.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
No hi ha llits addicionals disponibles
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall

L’allotjament també es coneix com a

Express Cebu
Express Inn Cebu
Express Inn Cebu Hotel
Express Inn Hotel
Express Inn Cebu Hotel
Express Inn - Cebu Hotel Hotel
Express Inn - Cebu Hotel Cebu City
Express Inn - Cebu Hotel Hotel Cebu City

Preguntes freqüents

Express Inn - Cebu Hotel accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Express Inn - Cebu Hotel?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Express Inn - Cebu Hotel?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.

A quina hora es fa el registre de sortida a Express Inn - Cebu Hotel?

Registre de sortida: 12:30.

On es troba Express Inn - Cebu Hotel?

Aquest hotel es troba a Mabolo i a menys de 2 km de les atraccions següents: SM City Cebu i Centre Ayala. Monestir Carmelita i Robinsons Galleria Cebu també són a menys de 2 km.

Opinions: Express Inn - Cebu Hotel

Opinions

6,0
Puntuació 10: Excel·lent. 14 de 140 opinions
Puntuació 8: Bo. 41 de 140 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 35 de 140 opinions
Puntuació 4: Deficient. 26 de 140 opinions
Puntuació 2: Horrible. 24 de 140 opinions

6,4/10

Neteja

6,6/10

Personal i servei

3,0/10

Comoditats

6,0/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

4,6/10

Respecte al medi ambient

Opinions

6/10, Acceptable

Will

Estada de 2 nits (gen. 2025)

2/10, Horrible

Elizabeth

Viatge en grup
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
They should stop their online reservation until they fix their system, its inconvenient for the people who will going to rent and they already charge your credit card because you do not know that they have problem in their system and its too late for you to cancel the reservation and when you get to their building you need to pay cash over your pocket because you no longer have a choice. Very tirreble, its good thing that I bring extra peso during my vacation or else I dont know where to stay, I cant withdraw money and I have appointments close to that area the next morning, thats why I rented that place. What a terrible place. I will not coming back again. Until now I did not yet get my refund.
Estada de 2 nits (set. 2024)

2/10, Horrible

Stéphane

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Ma pire expérience depuis 10 ans

Hôtel de plus en plus sale, des cafards dans les chambres, la fenêtre de la chambre qui ne ferme pas, de l'eau rarement chaude, très bruyant mais le comble a été de nous demander de payer 3500 PHP de plus que le prix payé à l'origine car les conditions ont changé depuis que nous avons réservé, notamment le petit déjeuner est compris... Hormis le fait que le petit déjeuner ne coûte que 150php, je trouve inadmissible de nous obliger à payer 3500php de plus certainement pour se faire de l'argent car c'est le weekend du Sinulog. Je ne recommande pas cet hôtel et après 10 ans que ma femme et moi venons régulièrement dans cet hôtel, nous n'y viendrons plus.
Estada de 3 nits (gen. 2024)

2/10, Horrible

Roselyn

Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
toilet cover seat was gone. its hard to get a taxi. no security in the lobby. shower look like they never clean up.
Estada d’1 nit (set. 2023)

2/10, Horrible

Viatger verificat

Viatge en parella
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
This property is so far from the photos and amenities described. DO NOT BOOK. The walls and plaster are peeling the bathrooms mild and mildew. Only one bed was made and the second was vinyl. AC was noisy and outside the window was a vent which started at 6am like a freight train. The area is less than desirable.
Estada de 2 nits (febr. 2023)

8/10, Bo

Robuen

Estada d’1 nit (gen. 2023)

2/10, Horrible

Sherry Ann

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
I booked the room for my brother but since I’m not so good with online stuff. I didn’t get to put his name in the booking. I called Expedia customer service to ask for help but was told that it’s the hotel that could not help me. So I just paid something that I didn’t get to avail. So disappointed for both Expedia and the Express Inn Cebu
Estada d’1 nit (oct. 2022)

4/10, Deficient

ian francis

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

hotel's only strong point: hot shower

1. i can deal with poor/so-so facilities. even if the hotel does not look good, even if you have very very old/overused towels, even if the toilet bowl is a bit dirty and the shower head, a bit rusty, all good with me. 2. i just wish the hotel staff were a little bit more considerate during checkin. i already showed you my payment receipt. you still wouldn't let me checkin just because it's not reflected in your system. you didn't even offer to help sort the problem out. 3. i hope you don't enter the guests room before they checkout. your excuse/reason for doing so is unacceptable. it also caused inconvenience on my part because i had to wait until you find the person who has the key to my room.
Estada d’1 nit (set. 2022)

8/10, Bo

maryjoy

Estada de 2 nits (juny 2022)

6/10, Acceptable

TAKAHASHI

Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (maig 2022)

2/10, Horrible

Aileen

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
It was terrible. Dirty, dusty, toilet flush is broken, many cockroach. Towel 3-4 days used before they change it.
Estada de 2 nits (maig 2022)

10/10, Excel·lent

HERMINIA VERA ALITA

Viatge en grup
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

Very good

Nice
Estada de 2 nits (maig 2022)

8/10, Bo

Randy

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei

Cold shower

The room was decent. The bed was a common uratex 6" foam mattress. It wasn't good for my back but I survived. The price was fair. The shower was unfortunately cold.
Estada d’1 nit (març 2022)

2/10, Horrible

Dirk

Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats
I did not like being changed twice for my one day stay at the hotel. Despite my best efforts to explain and attempt to explore options, I was being required to pay again. If you two (Expedia &hotel) would communicate, I would not be mistreated. It became so miserable that I booked a different hotel, using a different agent, for my remaining 25 days in the Philippines. And to Expedia, according to Google maps, I traveled 2.9 times around the world. I stayed in hotels, and traveled 352 days. You will see me do it again this year. But not a penny through Expedia. Four different years in my dozen years of travel, I used you, same bad results.
Estada d’1 nit (març 2022)

2/10, Horrible

Viatger verificat

Viatge de negocis
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Staff was rude upon check-in and refused to help my pregnant wife with her luggage. 1st room she was given wasn’t cleaned, 2nd room she was infested with roaches. checked out and went to another hotel.
Estada d’1 nit (març 2020)

2/10, Horrible

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (abr. 2019)

2/10, Horrible

Viatger verificat

Viatge de negocis, Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
I was elated to check out of The Roach Motel from Hell plus plus. During my check in experience.I was told per the male night counter boy to have a seat while they waited on guest checking in after me. I asked the counter boy. What am i waiting over 20 minutes for? He gave my reservation to Ms. Kim the Manager. She started to rush on my reservation because she was ashamed of me waiting so long. I then checked into my room #403. I was greeted by 2 roaches and black/white bath towels and bath mat. I called the front desk and i explained my finding to Ms.Kim. She told me that they cant do anything about the roaches. I asked Ms.Kim ( do you expect me to kill all your roaches all night). She said yes you can kill roaches all night. I excuse, you need to bring roach spray here and clean towels. I hung up the phone. Later the phone rang, it was guy whom said he would come to check the room. The guy arrived and i showed him area in the bathroom where the roaches were. The Amored Roache i killed came back to life and walked away. He sprayed the bathroom. Also he left another dirty black/white dirty towel. This is Poor /Disgrace structure of a Roach Venue. Also smoke detector is missing battery and face cover.
Estada d’1 nit (abr. 2019)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
No hot shower and traffic noise is terrible. The location is good, food was alright.
Estada de 2 nits (gen. 2019)

10/10, Excel·lent

Christophe

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (des. 2018)

4/10, Deficient

LYDIA MILA

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

I was so disappointed. It has no hot and cold bath

Estada de 2 nits (set. 2018)

6/10, Acceptable

Jean-paul

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada d’1 nit (ag. 2018)

2/10, Horrible

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

No Air-conditioning, management unsympathetic

As promised on their hotel.com site, the facility had Air-conditioner (AC), because sleeping the Philippines without AC is not very comfortable. The AC in the room did not work. Called to complaint, and was visited by house keeping to check the AC. As suspected the staff declared the AC non-functional. Requested for a room transfer, nothing was available, for a fan, no fan in the hotel. At this point, leaving the hotel in the middle of the night was not an option. The first night was hell on earth, with the Philippine heat turning the room into an oven. The overnight staff was apologetic and I would not dare blame the front end for this debacle. The morning after I called for compensation, at minimum the first of three nights, to be comp. In the beginning of the conversation, Admin manager Ruby's tactic was, blame the guest, making sure I was aware that all their AC was checked and fully functional. I was trying to interpret what she meant, was it that I broke the AC or the malfunction never happened. Ruby and the person she had a conversation with while I was on the phone, possibly feeding her answers, were not sympathetic to how that room felt overnight. For a hotel chain that is aspiring to expand into the touristy area, they have a long way to go. I blame all this on the inept regional manager Ray, for not training and empowering his staff to service their customers properly. Sorry Ray I did not have the opportunity to chat with you, as Ruby made sure of that.
Estada de 3 nits (jul. 2018)

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (jul. 2018)

8/10, Bo

Marian

Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (jul. 2018)

2/10, Horrible

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Cockroach in the Room

We made a reservation more than a week prior to arrival, and we checked in late, after 10pm, which should be enough time for the hotel to ensure that our reservation, and room are all in-order. When we arrived, they looked for our reservation, and have to check a few times if payment had been made. When we got to our room, found a few cockroaches. We went down to reception and asked for another room. The staff were hesitant, I have to show them a photo of the cockroach, and only then did they check if there is a room available. They were not even apologetic for this. The next room that was given, blinds are spoiled. During check-out, we told the lady at Reception that we are checking out, that we will be having breakfast first and we will come back. After breakfast, which was about 30mins later, they still have not checked if all the items in the room are in order, and if we can check out. No, we are definitely not be coming back. There are other hotels at the same price range with better service, and with much much better rooms.
Estada d’1 nit (jul. 2018)