Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Al Posta





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple

Habitació quàdruple
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Matalàs de Select Comfort
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals

Habitació doble o amb dos llits individuals
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Matalàs de Select Comfort
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Matalàs de Select Comfort
Bany privat
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Matalàs de Select Comfort
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

via Valvasone 12/14, Casarsa della Delizia, PN, 33072
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Agriturismo da Gastone
Agriturismo da Gastone
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.0 de 10, Molt bé, 9 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 6 EUR per adult i 6 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel llit addicional: 20.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
Al Posta
Al Posta Casarsa della Delizia
Hotel Al Posta
Hotel Al Posta Casarsa della Delizia
Hotel Al Posta Italy/Casarsa Della Delizia
Hotel Al Posta Hotel
Hotel Al Posta Casarsa della Delizia
Hotel Al Posta Hotel Casarsa della Delizia
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Al Posta
Opinions
8,8
Excel·lent
8,8/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
6,0/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge de negocis
29 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Carol
27 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nonna would approve!
Carol
Estada d’1 nit (set. 2019)
10/10, Excel·lent
James
8 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
James
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
Deborah
11 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eager to please cute little hotel
Deborah
Estada de 2 nits (ag. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
2 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
8/10, Bo
Marcin
4 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Nocleg w trasie do kraju
Marcin
Estada d’1 nit (febr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
1 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
23 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
Alessandro
8 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Alessandro
Estada d’1 nit (nov. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
22 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Pascal, paris
31 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hôtel extrêmement accueillant
Pascal
Estada de 2 nits (jul. 2018)
8/10, Bo
Dean
8 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
La Posta Casarsa
Dean
Estada de 3 nits (juny 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
8 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
26 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2018)
8/10, Bo
ALF, California
25 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Basic Amenities But Good Value
ALF
Estada d’1 nit (maig 2018)
10/10, Excel·lent
fabdap, trieste
15 de des. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
fabdap
Estada d’1 nit (des. 2017)
8/10, Bo
Erika
14 de set. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Beautiful location in a quaint town, a little old
Erika
Estada d’1 nit (set. 2017)
10/10, Excel·lent
Genoveffa, King
12 de set. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice Hotel in Casarsa della Delizia
Genoveffa
Estada de 3 nits (set. 2017)
8/10, Bo
ANGELO
11 de set. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel con vasta area all'esterno per serate estive
ANGELO
Estada d’1 nit (set. 2017)
8/10, Bo
Ugo, Tremezzina
1 de juny de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei
tutto ok ottima soluzione con ristorante
Ugo
Estada d’1 nit (maig 2017)
10/10, Excel·lent
Tommaso
2 de març de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ottimo hotel personale cortese
Tommaso
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
2 d’oct. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
8/10, Bo
Viatger verificat
30 de set. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
8/10, Bo
Denis
18 d’ag. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Denis
8/10, Bo
Franz
20 de set. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació