Ibis Casablanca Nearshore
Hotel a Casablanca amb servei de recepció les 24 hores i cafeteria
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Ibis Casablanca Nearshore





Opinions
7,6 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 52 €
taxes i impostos inclosos
27 de juny - 28 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 2 llits individuals

Habitació estàndard, 2 llits individuals
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Ventilador de sostre
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, 1 llit doble

Habitació doble estàndard, 1 llit doble
7,6 sobre 10
Bé
(4 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Ventilador de sostre
També et pot agradar

Royal Mansour Casablanca
Centre de Casablanca
- Esmorzar inclòs
- Spa
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
10.0 de 10, Excepcional, 20 opinions
Preu actual: 578 €
taxes i impostos inclosos
1 de jul. - 2 de jul.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Parcel F Zone Nearshore, Sidi Maarouf, Casablanca, 20190
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

ONOMO Hotel Casablanca Airport
ONOMO Hotel Casablanca Airport
- Servei de trasllat a l’aeroport gratuït
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.6 de 10, Excel·lent, 1.256 opinions
Preu actual: 67 €
taxes i impostos inclosos
27 de juny - 28 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 13.20 MAD per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 12 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 65 MAD per persona (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 150 MAD per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 450 MAD.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: allsafe (Accor Hotels).
Informació addicional
Cal reservar els horaris del lloc de sortida al camp de golf amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
L’allotjament també es coneix com a
Ibis Casablanca Nearshore Hotel
Ibis Nearshore Hotel
Ibis Casablanca Nearshore
Ibis Nearshore
Ibis Casablanca Nearshore Hotel
Ibis Casablanca Nearshore Casablanca
Ibis Casablanca Nearshore Hotel Casablanca
Preguntes freqüents
Opinions: Ibis Casablanca Nearshore
Opinions
7,6
Bo
8,4/10
Neteja
7,8/10
Personal i servei
6,6/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
30 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditats
Estada de 5 nits (maig 2025)
4/10, Deficient
tareq
Viatge en grup
6 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
tareq
Estada d’1 nit (abr. 2025)
4/10, Deficient
flavia
Viatge en parella
15 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats
flavia
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Daniel
Viatge en grup
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniel
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
OGUZ
Viatge de negocis, Viatge en grup
7 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
OGUZ
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
KAI HALLVAR
Viatge en grup
3 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
KAI HALLVAR
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Pierre
Viatge de negocis
28 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Un hôtel brinquebalant
Pierre
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Miya
25 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Miya
Estada de 4 nits (febr. 2025)
2/10, Horrible
Basma
22 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Basma
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Belaid
12 de febr. de 2025
Belaid
Estada de 4 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Manesh
7 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Manesh
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Hassan
25 de des. de 2024
Hassan
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
khalil
23 de des. de 2024
khalil
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
FRANCK
Viatge de negocis
21 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
FRANCK
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
CHARLES
7 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
CHARLES
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Andrade do Couto
Viatge de negocis
3 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Sejour court
Andrade do Couto
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Alpha
Viatge en família
2 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alpha
Estada de 4 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
FRANCK
Viatge de negocis
1 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nuit avant un vol matinal
FRANCK
Estada d’1 nit (oct. 2024)
2/10, Horrible
Mustafa
28 d’oct. de 2024
Mustafa
Estada d’1 nit (oct. 2024)
4/10, Deficient
Viatger verificat
22 d’oct. de 2024
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Moyen
Viatger verificat
Estada de 3 nits (oct. 2024)
2/10, Horrible
amine
20 d’oct. de 2024
amine
Estada d’1 nit (set. 2024)
2/10, Horrible
Mohamed
17 d’oct. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mohamed
Estada de 5 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Bryan
7 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Bryan
Estada d’1 nit (oct. 2024)
6/10, Acceptable
Jamal
20 de set. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats
Jamal
Estada de 8 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Reda
18 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Reda
Estada de 2 nits (set. 2024)