Hotel ibis Casa Sidi Maarouf

Allotjament de 3.0 estrelles
Hotel a Casablanca amb servei de recepció les 24 hores i cafeteria

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Hotel ibis Casa Sidi Maarouf

Esmorzar diari d'estil bufet (65 MAD per persona)
Terrassa o pati
Recepció
Suite júnior, 1 llit doble | 1 dormitori, escriptori i habitacions insonoritzades
Exterior

Opinions

6,8 sobre 10,

Serveis populars

  • Bar
  • Esmorzar disponible
  • Servei d’habitacions
  • Aparcament disponible
  • S’admeten animals
  • Servei de recepció obert les 24 hores
El preu actual és de 48 €
taxes i impostos inclosos
19 d’ag. - 20 d’ag.

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions

Habitació estàndard, 2 llits individuals

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor
Dormitoris
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Bany privat
Productes de neteja ecològics
  • 19 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 2 llits individuals

Habitació doble estàndard, 1 llit doble

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor
Dormitoris
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Bany privat
Productes de neteja ecològics
  • 19 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble

Suite júnior, 1 llit doble

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor
Dormitoris
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Bany privat
Productes de neteja ecològics
  • 22 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit doble

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
La Colline II Sidi Maarouf, Route De Nouasser, Casablanca, 20190

Què hi ha als voltants

  • Centre Bessó de Casablanca - 8 minuts en cotxe - 7.4 km
  • Platja d'Ain Diab - 10 minuts en cotxe - 9.1 km
  • Mercat Central de Casablanca - 10 minuts en cotxe - 9.5 km
  • Mesquita Hassan II - 10 minuts en cotxe - 9.6 km
  • Centre Comercial Marroc - 11 minuts en cotxe - 9.1 km

Com moure’s per la zona

  • Estació de tren de Facultés: 16 min a peu
  • Parada de tramvia de Zenith: 6 min a peu
  • Casablanca (CMN-Aeroport Internacional Mohammed V): a 25 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Demoiselle Casablanca - ‬3 minuts en cotxe
  • ‪Starbucks - ‬6 minuts a peu
  • ‪Al Tazaj Sidi Maarouf - ‬3 minuts a peu
  • ‪McDonald's - ‬12 minuts a peu
  • ‪Eat Néocantine - Californie - ‬2 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Hotel ibis Casa Sidi Maarouf

Hotel a prop de Mesquita Hassan II
Aprofita que Hotel ibis Casa Sidi Maarouf ofereix una terrassa, una cafeteria i servei de bugaderia i tintoreria. El restaurant de les instal·lacions ofereix dinars i sopars. No perdis la connexió gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació. A més, els clients tenen un bar i un centre de negocis a la seva disposició.
També gaudiràs dels avantatges següents durant la teva estada:
  • Esmorzar d'estil bufet (de pagament), aparcament (de pagament) i allotjament lliure de fum
  • Televisió al vestíbul, hort i dispensador d'aigua
  • Ordinadors disponibles, sala de banquets i botiga de regals o quiosc
Característiques de l'habitació
Les 85 habitacions ofereixen detalls com ara aire condicionat. Així mateix, s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i habitacions insonoritzades.
Entre les comoditats addicionals, s'inclou el següent:
  • Reciclatge, bombetes LED i productes de neteja respectuosos amb el medi ambient
  • Banys que ofereixen articles de tocador respectuosos amb el medi ambient i dutxes
  • Televisors amb canals per cable
  • Servei de neteja diari, escriptoris i telèfons

Idiomes

Àrab, anglès, francès, italià i espanyol.

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament les instal·lacions (20 MAD per dia)

Menjar i beguda

  • Esmorzar d'estil bufet de pagament disponible cada dia de 06:30 a 10:30: 65 MAD per persona
  • Un bar
  • Un restaurant
  • Una cafeteria

Activitats

  • Televisor en espais comuns

Per a famílies

  • Bugaderia
  • Habitacions insonoritzades

Comoditats

  • Botiga de regals o quiosc
  • Bugaderia
  • Dispensador d'aigua
  • Magatzem d'equipatge
  • Premsa gratuïta al vestíbul
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Canvi de roba de llit (cal sol·licitar-lo)
  • Canvi de tovalloles (cal sol·licitar-lo)
  • Servei d'obertura de llit
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)

Serveis empresarials

  • 85 metres quadrats d'espai per a conferències
  • Centre de negocis
  • Sala d'ordinadors
  • Sales de reunions

Exterior

  • Hort
  • Terrassa

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Ascensor (porta de 72 centímetres d'amplada)
  • Recepció accessible en cadira de rodes (a 40 centímetres d'alçada)
  • Restaurant accessible en cadira de rodes

Més serveis

  • Agitadors de cafè biodegradables disponibles
  • Allotjament lliure de fum
  • Almenys un 10 % dels beneficis es tornen a invertir en projectes comunitaris i de sostenibilitat
  • Almenys un 80 % de la il·luminació és LED
  • Almenys un 80 % dels aliments són d'origen local
  • Almenys un 80 % dels aliments són ecològics
  • Canyes per beure biodegradables disponibles
  • Compensacions anuals adquirides per a almenys un 10 % de la petjada de carboni
  • Esmorzar vegetarià disponible
  • Exposicions d'artistes locals
  • Finestres de doble vidre
  • Gots reutilitzables
  • No hi ha agitadors de cafè de plàstic
  • No hi ha ampolles de refrescos de plàstic
  • No hi ha canyes per beure de plàstic
  • Opcions d'alimentació veganes
  • Opcions d'alimentació vegetarianes
  • Política integral contra el malbaratament alimentari
  • Política integral de reciclatge
  • Sala de banquets
  • Tractament ètic dels animals salvatges en captivitat
  • Vaixella reutilitzable
  • Visites i activitats organitzades i de propietat local

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Es proporcionen llençols

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells (cal sol·licitar-lo)
  • Bany privat
  • Dutxa
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor amb canals per cable

Menjar i beguda

  • Servei d'habitacions

Altres

  • Aire condicionat
  • Articles de tocador ecològics
  • Dispositius d'estalvi d'energia a les habitacions
  • Dutxes amb ús eficient de l'aigua
  • Escriptori
  • Habitacions connectades disponibles
  • Habitacions insonoritzades
  • Il·luminació LED
  • Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)
  • Reciclatge
  • Telèfon
  • Ús de productes de neteja ecològics

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: migdia. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.
Registre d'entrada sense contacte
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.
Registre de sortida sense contacte

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

S'admeten animals de companyia per un càrrec addicional: 150 MAD per animal de companyia per nit.
S'apliquen restriccions; contacta amb l'allotjament mitjançant el número que trobaràs a la confirmació de la reserva per a més informació

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
No hi ha llits addicionals disponibles
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Taxes

Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:

  • Taxa municipal: 13.20 MAD per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 12 anys.

Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 65 MAD per persona (preu aproximat).
  • Càrrec per l'aparcament sense assistència: 20 MAD per dia.
  • Càrrec per animals de companyia: 150 MAD per animal de companyia per nit.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: allsafe (Accor Hotels).
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Les fotografies d'aquesta descripció reflecteixen l'estàndard de la marca i es proporcionen únicament amb finalitat il·lustrativa

L’allotjament també es coneix com a

Hotel ibis Casa Sidi Maarouf
Hotel ibis Casa Sidi Maarouf Casablanca
ibis Casa Sidi Maarouf
ibis Casa Sidi Maarouf Casablanca
Ibis Casablanca Sidi Maarouf Hotel Casablanca
Ibis Casa Sidi Maarouf
Hotel ibis Casa Sidi Maarouf Hotel
Hotel ibis Casa Sidi Maarouf Casablanca
Hotel ibis Casa Sidi Maarouf Hotel Casablanca

Preguntes freqüents

Hotel ibis Casa Sidi Maarouf accepta animals de companyia?

Sí, en aquest allotjament es permeten els animals de companyia. Es cobra una taxa de 150 MAD per animal de companyia i per nit.

Quant costa allotjar-se a Hotel ibis Casa Sidi Maarouf?

Amb data 14 d’ag. de 2025, els preus que s’han trobat per a una estada d’una nit per a dos adults a Hotel ibis Casa Sidi Maarouf el dia 19 d’ag. de 2025 són d'almenys 45,06 €, amb taxes i impostos inclosos. Aquest import es basa en el preu per nit més baix que s’ha trobat en les últimes 24 hores per a estades durant els propers 30 dies. Els preus poden canviar. Tria les dates que vulguis per veure preus més precisos.

Quant costa aparcar a Hotel ibis Casa Sidi Maarouf?

Hi ha aparcament disponible per 20 MAD per dia.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Hotel ibis Casa Sidi Maarouf?

Hora d'inici del registre d'entrada: migdia. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.

A quina hora es fa el registre de sortida a Hotel ibis Casa Sidi Maarouf?

Registre de sortida: migdia.

On es troba Hotel ibis Casa Sidi Maarouf?

Aquest hotel es troba a Aïn Chock i a menys de 2 km de les atraccions següents: Parc Casanearshore i Universitat Hassan II. Museu del Judaisme Marroquí i Barri Habous també són a menys de 5 km. Parada de tramvia de Zenith és a 6 min a peu i Parada de tramvia de Technopark, a 12 min.

Opinions: Hotel ibis Casa Sidi Maarouf

Opinions

6,8
Puntuació 10: Excel·lent. 25 de 153 opinions
Puntuació 8: Bo. 55 de 153 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 41 de 153 opinions
Puntuació 4: Deficient. 13 de 153 opinions
Puntuació 2: Horrible. 19 de 153 opinions

7,6/10

Neteja

6,8/10

Personal i servei

6,6/10

Comoditats

7,4/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

7,2/10

Respecte al medi ambient

Opinions

2/10, Horrible

Ayoub

Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
I don’t recommend it
Estada d’1 nit (ag. 2025)

10/10, Excel·lent

Omar

Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Fantastic and helpful staff and a nice clean room with no complaints to mention
Estada de 4 nits (jul. 2025)

10/10, Excel·lent

Nasser

Estada de 2 nits (juny 2025)

10/10, Excel·lent

Mariana

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
it was amazing
Estada de 2 nits (febr. 2025)

10/10, Excel·lent

Mohamed

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
J'ai récemment séjourné à l'hôtel Ibis et je tiens à exprimer toute ma satisfaction quant à la qualité du service. Dès mon arrivée, j'ai été accueilli avec une grande courtoisie et un professionnalisme exemplaire. L'hôtel est d'une propreté irréprochable, les chambres sont confortables et bien entretenues, et l'ensemble du personnel est à l'écoute des clients. Je tiens particulièrement à remercier Abdullah, dont l'accueil chaleureux et l'attention aux détails ont vraiment fait la différence. Il fait preuve d’un professionnalisme remarquable, toujours souriant et prêt à rendre service. Son sens du service client est exceptionnel et contribue à rendre l'expérience encore plus agréable. Grâce à lui, mon séjour a été encore plus plaisant. Je recommande vivement cet hôtel et je remercie encore toute l’équipe pour leur engagement envers la satisfaction des clients. Un grand bravo à Abdullah pour son dévouement et son excellent travail !
Estada d’1 nit (març 2025)

10/10, Excel·lent

ANASS

Estada d’1 nit (nov. 2024)

10/10, Excel·lent

Ramazan

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (oct. 2024)

4/10, Deficient

Sonny

Estada de 5 nits (set. 2024)

10/10, Excel·lent

Moustapha

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Frenchement rien a dire super propre
Estada d’1 nit (set. 2024)

8/10, Bo

Nadia

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (set. 2024)

6/10, Acceptable

Ruth

Estada de 2 nits (des. 2023)

4/10, Deficient

Ali

Viatge de negocis
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 5 nits (oct. 2023)

2/10, Horrible

Youssef

Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Estada d’1 nit (oct. 2023)

4/10, Deficient

Bartu

Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (ag. 2023)

4/10, Deficient

Omar

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats
They took “budgetary” to the extreme , not even water bottles in the room, took multiple requests to get a simple ironing machine , the only positive was that the staff are polite and supportive
Estada de 3 nits (març 2023)

8/10, Bo

Mohammed

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
It was calm and peaceful
Estada de 2 nits (des. 2022)

4/10, Deficient

ZAHRIUL

Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
1)Breakfast Service was horrible!!! 2)Wasn’t clean properly ? 3) Towels wasn’t Service ? Have to take shower without Towels.

4/10, Deficient

ZAHRIUL

Estada d’1 nit (nov. 2022)

10/10, Excel·lent

M A

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Everything was good only bad point was the pillows were uncomfortable and the mattress was uncomfortable
Estada de 2 nits (oct. 2022)

2/10, Horrible

Yahia al

Viatge de negocis
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Old and smelly
Estada de 2 nits (set. 2022)

2/10, Horrible

Ismail

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions

Odeur intense...

L'hôtel sent le moisi, il y a beaucoup d'humidité dans la chambre... A éviter... A fuir...
Estada d’1 nit (ag. 2022)

8/10, Bo

ISMAIL

Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja
Estada d’1 nit (jul. 2022)

2/10, Horrible

Ömer

Viatge de negocis, Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Klima yok , oda küçücük . Dolap dahi yok kahvaltı almayın boşuna hiç birşey yok
Estada de 6 nits (juny 2022)

6/10, Acceptable

Ömer

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (abr. 2022)

8/10, Bo

kais

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (març 2022)