Hotel Al Mamoun
Hotel amb esmorzar gratuït i a prop de l'atractiu següent: Mesquita Hassan II
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Al Mamoun





Opinions
4,6 sobre 10,
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor
Bany privat
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals

Habitació doble o amb dos llits individuals
El més destacat
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor
Bany privat
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor
Bany privat
Servei de neteja diari
També et pot agradar

Radisson Blu Hotel, Casablanca City Center
Centre de Casablanca
- Piscina
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.0 de 10, Molt bé, 452 opinions
Preu actual: 129 €
taxes i impostos inclosos
30 de juny - 1 de jul.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

23 PLACE 16 NOVEMBRE - 23, Casablanca, Casablanca
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Moroccan House Hotel Casablanca
Moroccan House Hotel Casablanca
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
7.2 de 10, Bé, 593 opinions
Preu actual: 45 €
taxes i impostos inclosos
24 de juny - 25 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 9.90 MAD per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 12 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Al Mamoun Casablanca
Hotel Al Mamoun
Al Mamoun Casablanca
Hotel Al Mamoun Hotel
Hotel Al Mamoun Casablanca
Hotel Al Mamoun Hotel Casablanca
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Al Mamoun
Opinions
4,6
4,6/10
Neteja
5,2/10
Personal i servei
4,0/10
Comoditats
3,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
2,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
16 de nov. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 5 nits (nov. 2023)
8/10, Bo
Allan Roger Fredriksson
22 d’oct. de 2023
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Allan Roger Fredriksson
Estada d’1 nit (oct. 2023)
2/10, Horrible
christophe
17 d’oct. de 2023
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
christophe
Estada d’1 nit (oct. 2023)
2/10, Horrible
Hakima
Viatge en família
30 de set. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hakima
2/10, Horrible
Lidice
Viatge en família
1 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Lidice
Estada d’1 nit (juny 2022)
8/10, Bo
Shanaz
12 de des. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Shanaz
Estada de 2 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
11 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2019)
6/10, Acceptable
Mostafa
Viatge de negocis
2 de nov. de 2019
Mostafa
Estada d’1 nit (oct. 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
13 d’abr. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 5 nits (abr. 2019)
2/10, Horrible
Azzo
24 de des. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Azzo
Estada d’1 nit (des. 2018)
6/10, Acceptable
Dwi
13 d’oct. de 2018
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Dwi
Estada d’1 nit (oct. 2018)
6/10, Acceptable
RAMONA ESTHER
20 de set. de 2018
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
RAMONA ESTHER
Estada de 2 nits (set. 2018)
2/10, Horrible
abdelmottali
19 de set. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bonjour j'ai réservé par erreur hôtel el Mamoun à
abdelmottali
Estada de 3 nits (set. 2018)
4/10, Deficient
Raylene, Brisbane, Australia
10 d’ag. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Raylene
Estada de 2 nits (ag. 2018)
2/10, Horrible
SÉRGIO MURILO
9 de maig de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MARROCOS QUE DECEPÇÃO
SÉRGIO MURILO
2/10, Horrible
Viatger verificat
2 de jul. de 2017
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
very noisy, no wi fi in the rooms
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2017)
6/10, Acceptable
Maurizio
4 de maig de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Buono e centrale
Maurizio
6/10, Acceptable
Maurizio F.S.
13 d’abr. de 2017
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel dormi e fuggi.
Maurizio F.S.
6/10, Acceptable
Viatger verificat
6 de gen. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
4/10, Deficient
Viatger verificat
4 de nov. de 2016
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hôtel
Viatger verificat
4/10, Deficient
Viatger verificat
26 d’oct. de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
8/10, Bo
josie
25 de set. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
hotel
josie
4/10, Deficient
Sibylle Sabine, Marrakech
6 de juny de 2016
Què no li ha agradat: Neteja
Sibylle Sabine
Últimes tendències a Expedia
Hotels