Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament SMART HOTEL CARPI





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Elite

Habitació doble o amb dos llits individuals Elite
El més destacat
Bany privat
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació individual empresarial

Habitació individual empresarial
El més destacat
Bany privat
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Via Cesare Battisti 25, Carpi, MO, 41012
Sobre aquest allotjament
SMART HOTEL CARPI
Serveis de l’allotjament
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament a l'aire lliure sense assistència: 7 EUR per nit (entrada i sortida preferents).
- Càrrec per animals de companyia: 10 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Número de registre de l’allotjament: 78617501
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
SMART HOTEL CARPI Hotel
SMART HOTEL CARPI Carpi
SMART HOTEL CARPI Hotel Carpi
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: SMART HOTEL CARPI
9,4
Magnífic
10
Neteja
9,6
Comoditats
10
Personal i servei
9,6
Respecte al medi ambient
9,8
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge de negocis
11 de juny de 2025
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Lotta
13 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rent och fräscht
Lotta
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Wolfgang
Viatge en parella
24 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Wolfgang
Estada d’1 nit (maig 2023)
10/10, Excel·lent
erika
Viatge de negocis
9 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
erika
Estada d’1 nit (març 2023)
10/10, Excel·lent
vincenzo
Viatge de negocis
15 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
vincenzo
10/10, Excel·lent
Darla
23 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Darla
Estada d’1 nit (oct. 2022)
8/10, Bo
Stefano
3 d’ag. de 2022
Stefano
Estada d’1 nit (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Gianmario
Viatge de negocis, Viatge en família
29 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gianmario
Estada d’1 nit (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Massimo
Viatge de negocis
17 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Massimo
Estada d’1 nit (juny 2022)