Two Rivers, Chepstow by Marston’s Inns
Fonda a Chepstow amb restaurant i bar
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Two Rivers, Chepstow by Marston’s Inns





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 92 €
taxes i impostos inclosos
13 de jul. - 14 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Un assecador de cabells
Bany privat
Bullidora elèctrica
Cafetera/tetera
Servei de neteja diari
Cadira de despatx
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, accessible

Habitació doble, accessible
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Un assecador de cabells
Bany privat
Bullidora elèctrica
Cafetera/tetera
Servei de neteja diari
Cadira de despatx
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Un assecador de cabells
Bany privat
Bullidora elèctrica
Cafetera/tetera
Servei de neteja diari
Cadira de despatx
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Un assecador de cabells
Bany privat
Bullidora elèctrica
Cafetera/tetera
Servei de neteja diari
Cadira de despatx
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Un assecador de cabells
Bany privat
Bullidora elèctrica
Cafetera/tetera
Servei de neteja diari
Cadira de despatx
També et pot agradar

Belvilla Newport City Centre Hotel - Lifestyle
Newport
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Servei de neteja
7.8 de 10, Bé, 302 opinions
Preu actual: 57 €
taxes i impostos inclosos
26 de juny - 27 de juny
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Newport Road, Chepstow, Wales, NP16 5PR
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Delta Hotels by Marriott St. Pierre Country Club
Delta Hotels by Marriott St. Pierre Country Club
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Spa
- Aparcament inclòs
8.2 de 10, Molt bé, 1.001 opinions
Preu actual: 107 €
taxes i impostos inclosos
3 de jul. - 4 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar complet: 8.25 GBP per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i una farmaciola
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
Two Rivers Marston's Inn Chepstow
Two Rivers Marston's Inn
Two Rivers Marston's Chepstow
Two Rivers Marston's
Two Rivers by Marston's Inn
Two Rivers, Chepstow by Marston’s Inns Inn
Two Rivers, Chepstow by Marston’s Inns Chepstow
Two Rivers, Chepstow by Marston’s Inns Inn Chepstow
Preguntes freqüents
Opinions: Two Rivers, Chepstow by Marston’s Inns
Opinions
9,2
Fantàstic
9,6/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
10 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Ian
4 de juny de 2025
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ian
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Julia
16 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Julia
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Ian
Viatge en família
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ian
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Andrew
Viatge en parella, Viatge en grup
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andrew
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Tim
30 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tim
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Jose Alfredo
Viatge de negocis
30 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jose Alfredo
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Joanne
Viatge en parella
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Joanne
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Mary
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mary
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
M
Viatge en grup
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great hotel and pub with excellent staff
M
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
David
Viatge de negocis
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
David
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Helen
Viatge en família
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Would recommend
Helen
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Julian
Viatge de negocis
5 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Julian
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Andrew
27 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Andrew
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
L
13 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A lucky find
L
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
FERN
Viatge en família
11 de febr. de 2025
Ideally located for Chepstow races
FERN
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Paul
Viatge en grup
9 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bunting Mental Exhibition
Paul
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Christian
Viatge de negocis
5 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Christian
Estada d’1 nit (febr. 2025)
4/10, Deficient
Andrew
3 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
Do not stay here!
Andrew
Estada de 4 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Ann
27 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ann
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Agnieszka
Viatge en família
24 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Agnieszka
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Lesley
Viatge en parella
14 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lesley
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Peter
Viatge en parella
10 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Peter
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Rebecca
9 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rebecca
Estada d’1 nit (des. 2024)