Bell Rosen Guesthouse
Bed and breakfast a Ciutat del Cap amb esmorzar gratuït i piscina a l'aire lliure
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Bell Rosen Guesthouse





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 69 €
taxes i impostos inclosos
17 d’ag. - 18 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite superior, amb bany privat

Suite superior, amb bany privat
El més destacat
Calefacció
Televisor LCD
2 Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Ventilador de sostre
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Suite estàndard, 1 dormitori

Suite estàndard, 1 dormitori
El més destacat
Calefacció
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Ventilador de sostre
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 dormitori

Habitació estàndard, 1 dormitori
El més destacat
Calefacció
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Ventilador de sostre
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació doble executiva, 1 llit de matrimoni gran

Habitació doble executiva, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Sala d'estar independent
Calefacció
Televisor LCD
Ventilador de sostre
Roba de llit d'alta qualitat
Combinació de dutxa i banyera
Assecador de cabells
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

116 Kommissaris Street, Cape Town, Western Cape, 7530
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Protea Hotel by Marriott Cape Town Durbanville
Protea Hotel by Marriott Cape Town Durbanville
- Piscina
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.2 de 10, Molt bé, 105 opinions
Preu actual: 63 €
taxes i impostos inclosos
22 d’ag. - 23 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 350 ZAR per vehicle (només l'anada, 2 persones com a màxim).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L'horari de la piscina és el següent: 07:00-19:00.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
Puntuació nacional
El Consell Regulador del Turisme de Sud-àfrica (TGCSA), l'organisme oficial sud-africà encarregat de la qualitat, ha atorgat aquesta classificació.
L’allotjament també es coneix com a
Bell Rosen
Bell Rosen Guesthouse
Bell Rosen Guesthouse B&B
Bell Rosen Guesthouse B&B Cape Town
Bell Rosen Guesthouse Cape Town
Bell Rosen Cape Town
Bell Rosen Guesthouse Cape Town
Bell Rosen Guesthouse Bed & breakfast
Bell Rosen Guesthouse Bed & breakfast Cape Town
Preguntes freqüents
Opinions: Bell Rosen Guesthouse
Opinions
9,4
Magnífic
9,6/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
9,2/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
5 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Jan, Port Melbourne
Viatge en família
5 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jan
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Margit
Viatge en grup
16 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Margit
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Carline
Viatge en família
2 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Carline
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Imuetinyan Emmanuella
7 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Imuetinyan Emmanuella
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Osamuyi Monday
7 d’oct. de 2024
Osamuyi Monday
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
11 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 8 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
8 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
A
31 de gen. de 2024
A
Estada de 2 nits (gen. 2024)
8/10, Bo
Yun hung
30 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Yun hung
Estada d’1 nit (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Bongane Enoch
3 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bongane Enoch
Estada de 5 nits (des. 2023)
10/10, Excel·lent
jh
16 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
jh
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Dalene
30 de jul. de 2023
Dalene
Estada de 4 nits (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Aurélie
2 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Aurélie
Estada de 2 nits (juny 2023)
10/10, Excel·lent
Scott
16 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Scott
Estada d’1 nit (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Erika, calgary
Viatge en família
18 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Erika
10/10, Excel·lent
Michelle
Viatge en família
2 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Michelle
Estada d’1 nit (juny 2022)
8/10, Bo
Stefano
Viatge en família
28 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lovely weekend in Welgemoed
Stefano
Estada de 2 nits (març 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
24 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2021)
8/10, Bo
Badie-ah
Viatge de negocis
27 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Badie-ah
Estada d’1 nit (oct. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
27 de des. de 2020
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2020)
10/10, Excel·lent
Lynn
20 de des. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lynn
Estada de 3 nits (des. 2020)
10/10, Excel·lent
Candice
4 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stress free stay
Candice
Estada d’1 nit (oct. 2020)
10/10, Excel·lent
Rudi
Viatge en família
11 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rudi
Estada d’1 nit (oct. 2020)
8/10, Bo
valerie, Singapore
21 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Fine for the odd night.
valerie
Estada d’1 nit (abr. 2019)