Howfield Manor Hotel
Hotel a Canterbury amb 2 restaurants i esmorzar gratuït
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Howfield Manor Hotel





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Sofà llit
Un assecador de cabells
Bany privat
Cafetera/tetera
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació doble econòmica

Habitació doble econòmica
El més destacat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Cafetera/tetera
Bullidora elèctrica
Per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
El més destacat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Cafetera/tetera
Bullidora elèctrica
Per satèl·lit
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Howfield Lane, Chartham Hatch, Canterbury, England, CT4 7HQ
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Best Western Abbots Barton Hotel
Best Western Abbots Barton Hotel
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.4 de 10, Molt bé, 845 opinions
Preu actual: 91 €
taxes i impostos inclosos
10 d’ag. - 11 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Puntuació nacional
VisitEngland, l'Oficina Nacional de Turisme d'Anglaterra, ha atorgat la seva classificació per estrelles oficial a aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
Howfield
Howfield Manor
Howfield Manor Canterbury
Howfield Manor Hotel
Howfield Manor Hotel Canterbury
Howfield Manor Hotel Hotel
Howfield Manor Hotel Canterbury
Howfield Manor Hotel Hotel Canterbury
Preguntes freqüents
Opinions: Howfield Manor Hotel
Opinions
8,8
Excel·lent
9,0/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
29 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Stuart
Viatge de negocis
3 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stuart
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Antonia
21 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
A pleasant stay.
Antonia
Estada de 2 nits (des. 2024)
2/10, Horrible
Barry
Viatge de negocis
6 d’ag. de 2024
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Not as advertised.
Barry
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
John
Viatge de negocis
25 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
John
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
Daniel
Viatge en família
15 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Daniel
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Leon
23 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Leon
Estada de 2 nits (juny 2024)
8/10, Bo
Olaf
Viatge en família
13 de juny de 2024

Olaf
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
wendy
Viatge de negocis
18 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thoroughly enjoyable
wendy
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
John
26 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hyggeligt Manor Hotel
John
Estada d’1 nit (març 2024)
8/10, Bo
Shelley
Viatge en família
22 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Shelley
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
Amanda
20 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Amanda
Estada de 3 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Nintu
Viatge en família
10 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent
Nintu
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
Linda
13 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Linda
Estada de 2 nits (març 2022)
8/10, Bo
Viatger verificat
14 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Review
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2022)
8/10, Bo
Viatger verificat
4 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2020)
8/10, Bo
Ulain
30 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ulain
Estada d’1 nit (ag. 2020)
8/10, Bo
Sharon
8 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
welcome break
Sharon
Estada de 4 nits (ag. 2020)
8/10, Bo
David
22 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
David
Estada d’1 nit (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
GARY
22 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Warm and friendly staff
GARY
Estada de 4 nits (març 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
15 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
K L
Viatge en família
7 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
wonderful overnight stay
K L
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Sarah, London
Viatge en parella
7 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sarah
Estada de 2 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
18 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Robert
Viatge en família
13 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
5 Stars Are Not Enough
Robert
Estada d’1 nit (gen. 2020)