Mavras Tas Odalar
Hotel a Ayvacık amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Mavras Tas Odalar





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 210 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort, vistes a la muntanya

Habitació doble Comfort, vistes a la muntanya
El més destacat
Pati moblat
Pati
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Calefacció
Taula de menjador
Ventilador de sostre
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació triple clàssica

Habitació triple clàssica
El més destacat
Pati moblat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Calefacció
Taula de menjador
Ventilador de sostre
Dormitoris
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Xalet panoràmic, 3 dormitoris, pati, orientació mar

Xalet panoràmic, 3 dormitoris, pati, orientació mar
El més destacat
Pati moblat
Pati
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Llar de foc
Calefacció
Cuina
Frigorífic
Carregar totes les fotos de: Xalet reial

Xalet reial
El més destacat
Pati moblat
Pati
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Llar de foc
Calefacció
Cuina
Frigorífic complet/congelador
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple familiar, vistes a la muntanya

Habitació quàdruple familiar, vistes a la muntanya
El més destacat
Pati moblat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Calefacció
Taula de menjador
Ventilador de sostre
Dormitoris
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Adatepe Village, Küçükkuyu, Ayvacik, Canakkale, 17980
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Orion Adatepe
Orion Adatepe
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Llits/bressols addicionals
9.6 de 10, Excepcional, 26 opinions
Preu actual: 186 €
taxes i impostos inclosos
28 de juny - 29 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit en efectiu de 30.0 EUR per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 10 EUR per animal de companyia per estada.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- S'aplica un càrrec si es fa el registre de sortida més tard de l'horari establert.
- Hi ha servei de neteja disponible amb un recàrrec.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
L’allotjament també es coneix com a
Mavras Tas Odalar Hotel Ayvacik
Mavras Tas Odalar Hotel
Mavras Tas Odalar Ayvacik
Mavras Tas Odalar Hotel
Mavras Tas Odalar Ayvacik
Mavras Tas Odalar Hotel Ayvacik
Preguntes freqüents
Opinions: Mavras Tas Odalar
Opinions
9,2
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
3 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Yurdal
2 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yurdal
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Hatice
7 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hatice
Estada de 2 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
HACI bayram
Viatge en família
14 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
HACI bayram
Estada de 3 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
meltem
Viatge en família
9 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació



meltem
Estada de 2 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Didem
Viatge en grup
18 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Huzur, Oksijen,Keçiler ve Biz
Didem
Estada de 2 nits (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
25 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Huzur
Viatger verificat
Estada de 3 nits (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Ozan Güney
20 de juny de 2023
Ozan Güney
Estada de 2 nits (abr. 2023)
8/10, Bo
Ipek
28 d’abr. de 2023
Ipek
Estada de 3 nits (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
ali
Viatge en família
31 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ali
Estada de 3 nits (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Dursun
Viatge en família
8 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Dursun
Estada d’1 nit (ag. 2022)
8/10, Bo
TC Aysel
28 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
TC Aysel
Estada d’1 nit (març 2022)
10/10, Excel·lent
Nida
27 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nida
Estada d’1 nit (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
Ertan
Viatge en família
25 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Zevkli bir otel
Ertan
Estada d’1 nit (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
ayça
Viatge en família
25 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ayça
Estada de 3 nits (ag. 2021)
8/10, Bo
SELEN
Viatge en família
15 de març de 2021
SELEN
Estada de 2 nits (març 2021)
6/10, Acceptable
MURAT
Viatge en família
8 de febr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
MURAT
Estada d’1 nit (febr. 2021)
10/10, Excel·lent
Bertrand
Viatge en grup, Viatge en família
27 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bertrand
Estada de 6 nits (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
BATUR
30 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
BATUR
Estada de 3 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
hatice serpil
29 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
hatice serpil
Estada de 2 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
cem
29 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
cem
Estada de 2 nits (oct. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
9 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Umut
19 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Umut
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
göksel
10 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
göksel
Estada de 2 nits (ag. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
1 d’ag. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)