Hotel Maria da Fé
Hotel amb esmorzar gratuït i a prop de l'atractiu següent: Basílica del Santuari Nacional de la Nostra Senyora d'Aparecida
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Maria da Fé





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Sala d'estar independent
Aire condicionat
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació individual econòmica

Habitació individual econòmica
9,2 sobre 10
Fantàstic
(10 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació clàssica

Habitació clàssica
7,6 sobre 10
Bé
(8 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals econòmica

Habitació amb dos llits individuals econòmica
7,4 sobre 10
Bé
(3 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Per cable
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rua Santa Rita 352, Aparecida, 12570
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Caminho do Rosário
Hotel Caminho do Rosário
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
8.4 de 10, Molt bé, 190 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Maria da Fé Aparecida
Maria da Fé Aparecida
Hotel Maria da Fé Hotel
Hotel Maria da Fé Aparecida
Hotel Maria da Fé Hotel Aparecida
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Maria da Fé
Opinions
8,8
Excel·lent
9,0/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
25 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
Adriano Grave
19 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Adriano Grave
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Silas
9 de març de 2025
Silas
Estada d’1 nit (febr. 2025)
2/10, Horrible
Geison
Viatge en família
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Geison
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Nelio
Viatge en família
7 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Nelio
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Marcus Vinícius
Viatge en família
5 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marcus Vinícius
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Rayssa
3 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rayssa
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
JOSE RICARDO
24 de febr. de 2025
JOSE RICARDO
Estada d’1 nit (febr. 2025)
4/10, Deficient
Antonio Carlos Vieira
24 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Antonio Carlos Vieira
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Carlos
Viatge de negocis
22 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Carlos
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Claudia
19 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Claudia
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Hilda
11 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hilda
Estada de 2 nits (febr. 2025)
2/10, Horrible
Ana Paula
4 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Ana Paula
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Marcio gomes
2 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marcio gomes
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
João Carlos
Viatge en família
31 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel bem localizado e fácil acesso
João Carlos
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
31 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Eduardo
Viatge en família
31 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bom investimento
Eduardo
Estada de 3 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
José Weliton
Viatge en família
28 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ótimo custo benefício
José Weliton
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Luciana
Viatge en família
26 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Luciana
Estada de 2 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Sibeli
Viatge en família
26 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sibeli
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Alysson
Viatge en família
23 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alysson
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Ronilda
22 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ronilda
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Luciano
16 de gen. de 2025
Luciano
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Gabriela
13 de gen. de 2025
Gabriela
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Ronaldo
Viatge en família
12 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ronaldo
Estada de 3 nits (gen. 2025)