Grand Hotel Rinascimento
Hotel per esquiar ideal per a famílies amb restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Grand Hotel Rinascimento





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Comfort

Habitació doble o amb dos llits individuals Comfort
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Televisor LED
Carta de coixins
Carregar totes les fotos de: Habitació individual Comfort

Habitació individual Comfort
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Televisor LED
Carta de coixins
Habitació familiar
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Televisor LED
Carta de coixins
Carregar totes les fotos de: Habitació triple Comfort

Habitació triple Comfort
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Televisor LED
Carta de coixins
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Via B. Labanca 37, Campobasso, CB, 86100
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Don Guglielmo
Hotel Don Guglielmo
- Esmorzar inclòs
- Spa
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
8.8 de 10, Excel·lent, 50 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.00 EUR per persona i per nit, fins a 5 nits com a màxim. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 15 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 10 EUR per allotjament per estada.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per l'ús del bressol: 10.0 EUR per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 30.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
Número de registre de l’allotjament: IT070006A1S3WAK52S
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
Grand Hotel Rinascimento
Grand Hotel Rinascimento Campobasso
Grand Rinascimento
Grand Rinascimento Campobasso
Grand Hotel Rinascimento Hotel
Grand Hotel Rinascimento Campobasso
Grand Hotel Rinascimento Hotel Campobasso
Preguntes freqüents
Opinions: Grand Hotel Rinascimento
Opinions
8,4
Molt bo
8,6/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
1 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Estada de 3 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Angelica
11 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Angelica
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Ulisse
29 d’ag. de 2024
Ulisse
Estada de 2 nits (ag. 2024)
2/10, Horrible
Tambry A
Viatge en parella, Viatge en família
20 d’ag. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tambry A
Estada de 2 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Richard
Viatge en família
19 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Richard
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Josephine
10 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Josephine
Estada d’1 nit (maig 2024)
8/10, Bo
Giuseppe, Imola
18 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Giuseppe
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Emilia
29 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Emilia
Estada d’1 nit (des. 2023)
8/10, Bo
Francesco, Buggiano
Viatge de negocis
9 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Francesco
Estada d’1 nit (ag. 2023)
8/10, Bo
Samuele
Viatge de negocis
21 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Hotel nella media
Samuele
Estada de 3 nits (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Luke, Chapel Hill
1 de maig de 2023
Luke
Estada de 2 nits (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Andreea Nicoleta
18 de gen. de 2023
Andreea Nicoleta
Estada d’1 nit (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
michele
12 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
michele
Estada d’1 nit (des. 2022)
10/10, Excel·lent
GIUSEPPE
13 de set. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
GIUSEPPE
Estada d’1 nit (set. 2022)
8/10, Bo
Jennifer
Viatge en família
10 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jennifer
Estada d’1 nit (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Christian
Viatge de negocis
24 de març de 2022
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Séjour bien
Christian
Estada d’1 nit (març 2022)
8/10, Bo
Claudio
19 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Claudio
Estada de 3 nits (nov. 2021)
10/10, Excel·lent
Davide
30 d’ag. de 2021
Davide
Estada d’1 nit (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
22 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (ag. 2021)
8/10, Bo
Carokatze, Bayern
Viatge en família amb nens petits
11 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Carokatze
Estada d’1 nit (ag. 2020)
8/10, Bo
Claudia
21 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Claudia
Estada de 2 nits (ag. 2020)
4/10, Deficient
BERNARDO
Viatge de negocis
14 de jul. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
’altra metà dell’acqua
BERNARDO
Estada d’1 nit (jul. 2020)
8/10, Bo
Luca
Viatge de negocis
12 de juny de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Luca
Estada d’1 nit (juny 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
8 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
alessandro
Viatge de negocis
4 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sorpresa di hotel
alessandro
Estada d’1 nit (set. 2019)