Polo Hotel Fazenda
Granja a la vora del riu amb 2 banyeres d'hidromassatge i esmorzar gratuït
Galeria de fotos de l’allotjament Polo Hotel Fazenda





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple familiar

Habitació quàdruple familiar
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Cortines opaques
Un bidet
Bany privat
Minibar
Per satèl·lit
S'hi admeten animals de companyia
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Cortines opaques
Un bidet
Bany privat
Minibar
Per satèl·lit
S'hi admeten animals de companyia
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals

Habitació doble o amb dos llits individuals
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Cortines opaques
Un bidet
Bany privat
Minibar
Per satèl·lit
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rodovia Engenheiro Paulo de Tarso, Souza Martins, 6205, Indaiatuba, Sao Paulo, 1333-6000
Sobre aquest allotjament
Polo Hotel Fazenda
Allotjaments similars

Rio Hotel by Bourbon Indaiatuba
Rio Hotel by Bourbon Indaiatuba
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
8.4 de 10, Molt bé, 605 opinions
Preu actual: 53 €
taxes i impostos inclosos
16 de nov. - 17 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 40 BRL per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L'horari de la piscina és el següent: 09:30-22:00.
L’allotjament també es coneix com a
Polo Hotel Fazenda Indaiatuba
Polo Fazenda Indaiatuba
Polo Fazenda
Polo Hotel Fazenda Indaiatuba
Polo Hotel Fazenda Agritourism property
Polo Hotel Fazenda Agritourism property Indaiatuba
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Polo Hotel Fazenda
8,8
Excel·lent
9,0
Neteja
7,4
Ubicació
8,6
Personal i servei
9,8
Respecte al medi ambient
8,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
27 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Fabio
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Fabio
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Filipe
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Filipe
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Guilherme
2 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Guilherme
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Carolina
10 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Carolina
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Marcia C S
29 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marcia C S
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Ronaldo
19 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vale a pena conhecer
Ronaldo
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
jefferson
25 de març de 2024
jefferson
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
Waldemar
Viatge de negocis
9 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Waldemar
Estada d’1 nit (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
John
7 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
John
Estada d’1 nit (juny 2023)
6/10, Acceptable
Adriana
Viatge en família
29 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Adriana
Estada d’1 nit (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Gabriella
1 de març de 2022
Gabriella
Estada de 2 nits (febr. 2022)
10/10, Excel·lent
Adriana
28 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Atendimento excelente, contando com a natureza.
Adriana
Estada de 2 nits (febr. 2022)
10/10, Excel·lent
Patricia
21 de febr. de 2022
Patricia
Estada d’1 nit (febr. 2022)
10/10, Excel·lent
Luiz
Viatge en família
3 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Luiz
Estada d’1 nit (nov. 2021)
8/10, Bo
PAULO
Viatge en família
29 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Boa
PAULO
Estada d’1 nit (nov. 2021)
4/10, Deficient
OSNI
29 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
OSNI
Estada d’1 nit (nov. 2021)
10/10, Excel·lent
Jucilene
Viatge en família
24 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Voltaria
Jucilene
Estada de 2 nits (set. 2021)
10/10, Excel·lent
Ester
Viatge en família
21 de juny de 2021
Gratidao
Ester
Estada d’1 nit (juny 2021)
10/10, Excel·lent
Monaliza
24 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Monaliza
Estada d’1 nit (abr. 2021)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
26 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Razoável
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2020)
10/10, Excel·lent
Rita
Viatge en grup
30 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ótimo. Irei mais vezes.
Rita
Estada d’1 nit (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
rosimeire
22 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good hotel
rosimeire
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Edgar
27 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Edgar
Estada d’1 nit (juny 2019)
2/10, Horrible
João Batista
13 de juny de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
João Batista
Estada d’1 nit (juny 2019)








