Matiz Barão Geraldo Express
Hotel a Campinas amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Matiz Barão Geraldo Express





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
8,2 sobre 10
Molt bo
(22 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Televisor
Cortines opaques
Dormitoris
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor
Dormitoris
Cortines opaques
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Av. Albino José Barbosa de Oliveira, 1700 Barão Geraldo, Campinas, SP, 13084-551
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Prime Inn
Hotel Prime Inn
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Gimnàs
8.4 de 10, Molt bé, 208 opinions
Preu actual: 39 €
taxes i impostos inclosos
10 d’ag. - 11 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 44 BRL per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
L'edat mínima per fer l'entrada durant les vacances de primavera és de 18 anys
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum, un sistema de seguretat i barrots de seguretat a les finestres
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
És possible que l'accés a determinades instal·lacions estigui restringit; els clients poden contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaran a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
Matiz Barão Geraldo
Matiz Barão Geraldo Campinas
Matiz Barao Geraldo Campinas, Brazil
Matiz Barão Geraldo Hotel
Matiz Barão Geraldo Hotel Campinas
Matiz Barão Geraldo
Matiz Barao Geraldo Express
Matiz Barão Geraldo Express Hotel
Matiz Barão Geraldo Express Campinas
Matiz Barão Geraldo Express Hotel Campinas
Preguntes freqüents
Opinions: Matiz Barão Geraldo Express
Opinions
8,6
Excel·lent
9,0/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
2 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Irenaldo
Viatge de negocis
17 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Irenaldo
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Edmilson
Viatge de negocis
8 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Edmilson
Estada de 4 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
LEANDRO
2 de maig de 2025
LEANDRO
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Cassie
Viatge de negocis
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cassie
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
ANTONIO BELARMINO
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
ANTONIO BELARMINO
Estada de 4 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
JACQUELINE SAMPAIO DA
Viatge de negocis
16 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JACQUELINE SAMPAIO DA
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Eduardo H
14 d’abr. de 2025
Eduardo H
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Cesar Augusto
Viatge de negocis
5 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cesar Augusto
Estada d’1 nit (abr. 2025)
4/10, Deficient
Débora
Viatge de negocis
2 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
Débora
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Bom custo beneficio.
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Kelly
25 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Um bom hotel
Kelly
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Rose
Viatge de negocis
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rose
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
João Gabriel
Viatge de negocis
22 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
João Gabriel
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Rose
19 de març de 2025
Rose
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Julio
Viatge de negocis
19 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Julio
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Aniette
Viatge en família
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Aniette
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Teise
17 de març de 2025
Teise
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Erick Arthur
Viatge de negocis
14 de març de 2025
Erick Arthur
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
6 de març de 2025
pets
Viatger verificat
Estada de 7 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Daniela
5 de març de 2025
Daniela
Estada de 11 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Daniela
3 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Daniela
Estada de 6 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Camila
3 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Camila
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Diego
Viatge de negocis
23 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Diego
Estada de 2 nits (nov. 2024)