Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Reimann





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 44 €
taxes i impostos inclosos
18 d’ag. - 19 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Televisor
Dormitoris
Ventilador de sostre
Bany privat
Per cable
Servei de neteja diari
Espai de treball apte per a portàtils
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Televisor
Dormitoris
Ventilador de sostre
Bany privat
Per cable
Servei de neteja diari
Espai de treball apte per a portàtils
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard

Habitació triple estàndard
El més destacat
Televisor
Dormitoris
Ventilador de sostre
Bany privat
Per cable
Servei de neteja diari
Espai de treball apte per a portàtils
Escriptori
També et pot agradar

Ramada Campinas Viracopos
Campinas
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.8 de 10, Excel·lent, 1.005 opinions
Preu actual: 77 €
taxes i impostos inclosos
23 d’ag. - 24 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rua Orlando Martins de Almeida,44, Indaiatuba, 13346350
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament a l'aire lliure sense assistència: 12.00 BRL per dia.
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 12.00 BRL per dia (a 328 m i obert les 24 hores).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Reimann Indaiatuba
Reimann Indaiatuba
Hotel Reimann Hotel
Hotel Reimann Indaiatuba
Hotel Reimann Hotel Indaiatuba
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Reimann
Opinions
8,0
Molt bo
8,8/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
7,4/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
14 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Rafael
Viatge de negocis
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muito bom, porém poderia ser melhor
Rafael
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Yoban
1 d’abr. de 2025
Yoban
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Alexandre
31 de març de 2025
Alexandre
Estada d’1 nit (març 2025)
4/10, Deficient
rafael
19 de març de 2025
rafael
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
José
30 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
José
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Pedro
3 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pedro
Estada d’1 nit (des. 2024)
4/10, Deficient
DAGOBERTO
25 de des. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Meia boca.
DAGOBERTO
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
7 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
tomas
Viatge de negocis
17 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ótimo custo benefício.
tomas
Estada d’1 nit (nov. 2024)
6/10, Acceptable
Gustavo
Viatge de negocis
13 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gustavo
Estada de 4 nits (nov. 2024)
6/10, Acceptable
margarete
4 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
margarete
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Erika
11 d’oct. de 2024
Erika
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Thalita
Viatge de negocis
24 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thalita
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Erin
Viatge en família
16 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Erin
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Rubens
16 de set. de 2024
Rubens
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Christian
Viatge de negocis
4 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Christian
Estada d’1 nit (set. 2024)
4/10, Deficient
Carlos
15 de jul. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Carlos
Estada d’1 nit (jul. 2024)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge en família
3 de jul. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
NATALIA
Viatge en família
24 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muito bom.
NATALIA
Estada d’1 nit (juny 2024)
2/10, Horrible
Viatger verificat
16 de maig de 2024
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Antonio
Viatge de negocis
12 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Antonio
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis, Viatge en grup, Viatge en família
10 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
5 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel e atendimento muito bom
Viatger verificat
Estada de 4 nits (nov. 2023)
8/10, Bo
João Vitor
16 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
João Vitor
Estada de 4 nits (oct. 2023)