Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Marcan





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 50 €
taxes i impostos inclosos
25 d’ag. - 26 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Minibar
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Minibar
Per cable
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri
Hotel Marcan es troba a Sumare. Basílica Santuari de Sant Antoni de Pàdua i Molí de sucre Santa Barbara són alguns dels punts d'interès de la regió; també en pots admirar la bellesa natural a Plaça Macarenko i Parc dels Ipes. Et ve de gust gaudir d'un esdeveniment o d'un partit durant la teva estada? Pots buscar el calendari d'actes que se celebren a Kartòdrom Internacional Nova Odessa; si et ve de gust gaudir d'una nit diferent, Antiga Central Elèctrica de Santa Bárbara és una bona opció.

113 Rua Benedito Simeão de Camargo, Sumare, 13170-670
Què hi ha als voltants
- UPA Enginyer Marcos Aurélio De Marchi - Sumaré - 14 minuts a peu - 1.2 km
- Kartòdrom Internacional Nova Odessa - 9 minuts en cotxe - 9.9 km
- Club de Golf Campinas - 13 minuts en cotxe - 13.5 km
- Centre Comercial Tivoli - 15 minuts en cotxe - 16.0 km
- Centre Comercial Parque Dom Pedro - 23 minuts en cotxe - 30.9 km
Com moure’s per la zona
Restaurants
- Panificadora Silva - 7 minuts a peu
- Ana Bella - 5 minuts a peu
- Subway - 2 minuts a peu
- Cachaçaria Água Doce - 9 minuts a peu
- New House
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 125.00 BRL per vehicle.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Marfim II Sumare
Marfim II Sumare
Marfim II
Hotel Marfim II
Hotel Marcan Hotel
Hotel Marcan Sumare
Hotel Marcan Hotel Sumare
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Marcan
Opinions
8,4
Molt bo
8,6/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
7,4/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
18 d’ag. de 2024
Estada de 3 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
wiliam
18 de jul. de 2024
wiliam
Estada de 2 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
Vitor
Viatge de negocis
17 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vitor
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
mario
26 de nov. de 2023
mario
Estada d’1 nit (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Bianca Daniele de
11 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bianca Daniele de
Estada de 2 nits (set. 2023)
10/10, Excel·lent
ARMANDO
23 d’abr. de 2023
ARMANDO
Estada d’1 nit (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Guilherme Henrique Yuzo
6 de març de 2023
Guilherme Henrique Yuzo
Estada d’1 nit (març 2023)
2/10, Horrible
MARIA HELENA
18 de gen. de 2023
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
NÃO INDICO
MARIA HELENA
Estada d’1 nit (des. 2022)
10/10, Excel·lent
Valdenir
Viatge de negocis
6 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muito bom
Valdenir
Estada de 3 nits (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
Noel
2 de gen. de 2023
Noel
Estada de 2 nits (des. 2022)
6/10, Acceptable
ALEXANDRA SABINO
29 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
ALEXANDRA SABINO
Estada d’1 nit (nov. 2022)
10/10, Excel·lent
Gisele
Viatge de negocis
28 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Simples, tudo com muito capricho!
Gisele
Estada d’1 nit (nov. 2022)
8/10, Bo
CAROLINE
Viatge de negocis
12 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tudo limpo e organizado, custo beneficio ok!
CAROLINE
Estada d’1 nit (set. 2022)
6/10, Acceptable
REGINA C DE
23 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
Razoável
REGINA C DE
Estada d’1 nit (nov. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
1 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ótima Estadia
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
11 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
21 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
13 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
6/10, Acceptable
Luiz
26 de des. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Luiz
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Everaldo
Viatge en grup
22 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Everaldo
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Flavia Cristina
18 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muito bom
Flavia Cristina
Estada d’1 nit (maig 2019)
8/10, Bo
Sergio luiz
11 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sergio luiz
Estada d’1 nit (abr. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
6 de març de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada de 4 nits (març 2019)
8/10, Bo
Jadison, São Paulo, SP
10 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jadison
Estada de 3 nits (gen. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
3 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2018)