ibis Calais Car Ferry
Hotel a Calais amb servei de recepció les 24 hores i restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament ibis Calais Car Ferry





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 84 €
taxes i impostos inclosos
19 de jul. - 20 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, 1 llit doble

Habitació doble estàndard, 1 llit doble
8,2 sobre 10
Molt bo
(46 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor
Cortines opaques
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Bany privat
Productes de neteja ecològics
Per cable o per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 2 llits individuals

Habitació estàndard, 2 llits individuals
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor
Cortines opaques
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Bany privat
Productes de neteja ecològics
Per cable o per satèl·lit
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

2 Rue Greuze, Quartier Beau Marais, Calais, Pas-de-Calais, 62100
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

B&B HOTEL Calais Terminal Cité de l'Europe 3 étoiles
B&B HOTEL Calais Terminal Cité de l'Europe 3 étoiles
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.6 de 10, Excel·lent, 1.005 opinions
Preu actual: 88 €
taxes i impostos inclosos
25 de juny - 26 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.60 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 12.9 EUR per adult i 6.45 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 5.00 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Les fotografies d'aquesta descripció reflecteixen l'estàndard de la marca i es proporcionen únicament amb finalitat il·lustrativa
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Calais ibis
ibis Calais Car Ferry Hotel
ibis Hotel Calais
Accor Calais Car Ferry
Ibis Calais Car Ferry Hotel Calais
ibis Calais Hotel
ibis Car Ferry Hotel
ibis Car Ferry
ibis Calais Car Ferry Hotel
ibis Calais Car Ferry Calais
ibis Calais Car Ferry Hotel Calais
Preguntes freqüents
Opinions: ibis Calais Car Ferry
Opinions
8,0
Molt bo
8,2/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
7,8/10
Comoditats
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
31 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
STEPHANE
13 de maig de 2025
STEPHANE
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Callum, Englefield Green
8 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Callum
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Glen
Viatge en família
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Glen
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
anthony
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
anthony
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Jyoti
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jyoti
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Gordon
5 d’abr. de 2025
Gordon
Estada d’1 nit (abr. 2025)
2/10, Horrible
Samuel
28 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Samuel
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Wittevrouw
Viatge en família
21 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Het was tof op doorreis
Wittevrouw
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Tim
21 de març de 2025
Tim
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
21 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Does the job.
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Tim
Viatge de negocis
20 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tim
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Raimo
19 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Raimo
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Jane
17 de març de 2025
Jane
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Tim
Viatge de negocis
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tim
Estada d’1 nit (març 2025)
4/10, Deficient
Tomas
15 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tomas
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Bo Bjørn
Viatge en grup
8 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bo Bjørn
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Francis, Fernandina Beach
Viatge en parella
4 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Francis
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Tim
4 de març de 2025
Tim
Estada de 5 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Bo Bjørn
Viatge en grup
3 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Som altid bliver man budt velkommen af god service
Bo Bjørn
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Geoffrey
2 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Geoffrey
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Keeley
2 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Keeley
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Christian
Viatge de negocis
23 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Christian
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Andrew
19 de febr. de 2025
Andrew
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jatinder Iqbal
Viatge de negocis
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jatinder Iqbal
Estada d’1 nit (oct. 2024)