Hotel Tartar
Hotel amb esmorzar gratuït i a prop de l'atractiu següent: Sala del Rescat
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Tartar





Serveis populars
El preu actual és de 57 €
12 d’ag. - 13 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Bany privat
Per satèl·lit
Caixa forta
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Bany privat
Per satèl·lit
Caixa forta
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Bany privat
Assecador de cabells
Per satèl·lit
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Single Room Standard

Single Room Standard
Carregar totes les fotos de: Double Room Standard

Double Room Standard
Carregar totes les fotos de: Double Room Standard

Double Room Standard
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Carretera a Otuzco Km. 3,5, Cajamarca, Cajamarca, 6000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel El Portal Del Marques
Hotel El Portal Del Marques
- Esmorzar inclòs
- Servei de trasllat a l’aeroport gratuït
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.6 de 10, Excel·lent, 48 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'impost nacional del Perú sobre el valor afegit (18 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts d'abonar l'impost sobre el valor afegit (18 %). .
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Número de registre de l’allotjament: 10044282726
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Per norma general, els menors de 18 anys no poden estar-se en un allotjament del Perú sense un dels progenitors, un tutor legal o una persona responsable degudament autoritzada. Es pot demanar als adults que l’acompanyin que ensenyin el seu DNI i el del menor, juntament amb qualsevol altra documentació acreditativa compulsada. Recomanem que els clients que tinguin previst viatjar amb menors facin les consultes pertinents en el consolat peruà abans del viatge per obtenir més informació.
D'acord amb la legislació del Perú, no s'accepta efectiu per a pagaments de més de 2000 PEN o 500 USD. Els que siguin d'un import superior s'han d'efectuar amb targeta de crèdit o un altre mètode aprovat per l'allotjament i la legislació local. A més, no es poden utilitzar diverses divises.
D'acord amb la política de l'allotjament, no s'accepten reserves de grups per celebrar esdeveniments o festes, inclosos els comiats de solter
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Tartar
Hotel Tartar Cajamarca
Tartar Cajamarca
Hotel Tartar Hotel
Hotel Tartar Cajamarca
Hotel Tartar Hotel Cajamarca
Hotel Tartar by Prima Collection
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Tartar
Opinions
7,4
Bo
7,4/10
Neteja
7,2/10
Personal i servei
10/10
Comoditats
7,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
16 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (febr. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
5 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viaje muy corto
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2022)
8/10, Bo
Rosa D
21 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rosa D
Estada de 3 nits (febr. 2019)
6/10, Acceptable
CAMARA DE COMERCIO
12 de febr. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja
CAMARA DE COMERCIO
Estada de 2 nits (febr. 2018)
2/10, Horrible
Juan Antonio, Lima
13 de febr. de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pésimas condiciones
Juan Antonio
8/10, Bo
Viatger verificat
7 de gen. de 2015
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Nice Hotel
Viatger verificat
6/10, Acceptable
Kristina, Los Angeles, CA
8 de nov. de 2014
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tartar Hotel Stay
Kristina
10/10, Excel·lent
Mrkyak, USA
24 de juny de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great Service
Mrkyak
8/10, Bo
Willem, Holland
10 de març de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació