Gaia Pyramids Hotel

Allotjament de 2.5 estrelles
Hotel amb esmorzar gratuït i a prop de l'atractiu següent: Complex de les Piràmides de Giza

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Gaia Pyramids Hotel

Suite sènior, balcó, vistes a la muntanya | 1 dormitori, llençols de cotó egipci i roba de llit d'alta qualitat
Vista des de l'habitació
Recepció
Recepció
Suite júnior, balcó, vistes a la muntanya | 1 dormitori, llençols de cotó egipci i roba de llit d'alta qualitat

Opinions

5,0 sobre 10,

Serveis populars

  • Servei de trasllat a l’aeroport gratuït
  • Bar
  • Esmorzar inclòs
  • Serveis de bugaderia
  • Servei de neteja
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 13 de 13 habitacions

Habitació doble Deluxe, vistes a la ciutat

El més destacat

Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Mininevera
Minibar (ple, alguns articles gratuïts)
Televisor LED
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni

Habitació amb dos llits individuals Deluxe, balcó, vistes a la muntanya

El més destacat

Balcó
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Mininevera
  • Vistes a la muntanya
  • Capacitat per a 2
  • 2 llits individuals grans

Suite sènior, balcó, vistes a la muntanya

El més destacat

Balcó
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Mininevera
  • Vistes a la muntanya
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni

Suite de luxe, balcó, vistes a la muntanya

El més destacat

Balcó
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Mininevera
  • Vistes a la muntanya
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni

Habitació familiar, no fumadors, vistes a la ciutat

El més destacat

Balcó
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Mininevera
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 4
  • 1 llit de matrimoni i 2 llits individuals

Habitació quàdruple estàndard

El més destacat

Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Mininevera
Minibar (ple, alguns articles gratuïts)
Televisor LED
  • Capacitat per a 4
  • 2 llits de matrimoni

Suite reial, balcó, vistes a la muntanya

El més destacat

Balcó
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Mininevera
  • Vistes a la muntanya
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni

Habitació amb dos llits individuals estàndard

El més destacat

Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Mininevera
Minibar (ple, alguns articles gratuïts)
Televisor LED
  • Capacitat per a 2
  • 2 llits individuals

Suite superior, balcó, vistes a la muntanya

El més destacat

Balcó
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Mininevera
  • Vistes a la muntanya
  • Capacitat per a 2
  • 2 llits individuals

Suite júnior, balcó, vistes a la muntanya

El més destacat

Balcó
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Mininevera
  • Vistes a la muntanya
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni

Habitació quàdruple Deluxe, vistes a la muntanya

El més destacat

Balcó o pati
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Mininevera
  • Vistes a la muntanya
  • Capacitat per a 4
  • 2 llits de matrimoni

Habitació doble estàndard

El més destacat

Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Mininevera
Minibar (ple, alguns articles gratuïts)
Televisor LED
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni

Habitació doble Deluxe, balcó, vistes a la muntanya

El més destacat

Balcó
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Mininevera
  • Vistes a la muntanya
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
23 EL Remaya Square, EL Haram, Cairo-Alexandria Desert Rd, Giza, giza, 12572

Què hi ha als voltants

  • Complex de les Piràmides de Giza - 10 minuts a peu - 0.9 km
  • Piràmide de Khufu - 14 minuts a peu - 1.2 km
  • Gran Museu Egipci - 19 minuts a peu - 1.6 km
  • Gran Esfinx de Gizeh - 4 minuts en cotxe - 2.3 km
  • Piràmide de Khafre - 7 minuts en cotxe - 1.6 km

Com moure’s per la zona

  • Estació de Manial Shiha: 14 min en cotxe
  • Estació de Faisal: 12 min en cotxe
  • Aeroport Internacional del Caire (CAI): a 53 min en cotxe

Restaurants

  • ‪قهوة المندرة - ‬13 minuts a peu
  • ‪قهوة الف ليلة - ‬2 minuts en cotxe
  • ‪فلفلة - ‬1 minuts a peu
  • ‪قهوة ليالي - ‬14 minuts a peu
  • ‪قهوة الخديوي - ‬19 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Gaia Pyramids Hotel

Hotel a prop de Complex de les Piràmides de Giza
Piràmide de Khufu i Gran Museu Egipci se situen a prop d'on és Gaia Pyramids Hotel, que ofereix un esmorzar d'estil bufet gratuït, un servei de recollida a l'aeroport gratuït i botigues de disseny a les instal·lacions. La wifi gratuïta a l'habitació, amb 25 Mbps o més de velocitat, està disponible per a tots els clients, juntament amb servei de bugaderia i tintoreria i un bar.
També trobaràs avantatges com ara els següents:
  • Servei de cangur (de pagament), servei de consergeria i servei de lliurament de menjar local
  • Ascensor, magatzem d'equipatge i assistència turística i per a la compra d'entrades
  • Sales de reunions, servei de recepció obert les 24 hores i caixa forta a la recepció
Característiques de l'habitació
Totes les habitacions estan moblades individualment tenen avantatges com ara roba de llit d'alta qualitat i cartes de coixins. Així mateix, s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i aire condicionat.
Entre els serveis i les instal·lacions addicionals, s'inclou el següent:
  • Trones i bressols gratuïts
  • Roba de llit hipoal·lergògena, llençols de cotó egipci i matalassos amb encoixinament addicional
  • Banyeres o dutxes, assecadors de cabells i xampú
  • Televisors LED amb serveis de streaming i canals prèmium
  • Un xef personal, frigorífics petits i bossetes de te i cafè instantani gratuïts

Idiomes

Àrab, anglès, francès, japonès, rus i espanyol.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Velocitat de la wifi a l'habitació: 25 Mbps o més
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament gratuït fora de les instal·lacions a 10 metres
  • Aparcament disponible al carrer
  • Servei de recollida a l'aeroport gratuït obert les 24 hores amb sol·licitud prèvia

Menjar i beguda

  • Esmorzar d'estil bufet gratuït disponible cada dia de 07:00 a 11:00
  • Pícnic privat
  • Restaurant privat i per a parelles
  • Un bar
  • Un restaurant

Activitats

  • Botigues de disseny
  • Visites en helicòpter o en avioneta

Per a famílies

  • Bressol gratuït
  • Bugaderia
  • Frigorífic petit
  • Habitacions insonoritzades
  • Rentadora i assecadora a l'habitació
  • Servei de cangur o de cura d'infants (recàrrec)
  • Trona

Comoditats

  • Armariets
  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Canvi de roba de llit (cal sol·licitar-lo)
  • Canvi de tovalloles (cal sol·licitar-lo)
  • Paquets romàntics i per a propostes de matrimoni
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria

Serveis empresarials

  • Sales de reunions

Exterior

  • A la muntanya

Spa

  • Servei de massatges a l'habitació

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Alarma antiincendis visual
  • Ascensor
  • Banyera accessible
  • Equip d'accessibilitat telefònica
  • Servei de transport accessible des de o fins a l'aeroport

Més serveis

  • Zones designades per a fumadors

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Bressol gratuït
  • Carta de coixins
  • Edredó de plomes
  • Llençols de cotó egipci
  • Matalàs amb encoixinament addicional
  • Roba de llit hipoal·lergògena

Bany

  • Assecador de cabells
  • Banyera o dutxa
  • Paper higiènic
  • Sabatilles
  • Sabó
  • Tovalloles
  • Xampú

Entreteniment

  • Serveis de streaming
  • Televisor LED amb canals per satèl·lit prèmium

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Bossetes de te i cafè instantani
  • Bullidora elèctrica
  • Frigorífic petit
  • Guies de restaurants
  • Minibar gratuït (articles limitats)
  • Servei de lliurament de menjar
  • Servei de xef

Altres

  • Adaptadors elèctrics
  • Aire condicionat
  • Caixa forta
  • Decoració exclusiva
  • Detergent per a la bugada
  • Finestres amb mosquitera
  • Habitacions insonoritzades
  • Mobiliari exclusiu
  • Planxa i taula de planxar
  • Rentadora i assecadora
  • Telèfon

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00.
L'entrada més tard de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 11:00.

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia ni de servei.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
És possible que els nens no compleixin els requisits per gaudir de l'esmorzar gratuït
No hi ha llits addicionals disponibles
Es poden sol·licitar bressols gratuïts.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada

Informació addicional

Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall

L’allotjament també es coneix com a

Gaia Pyramids Hotel Giza
Gaia Pyramids Hotel Hotel
Gaia Pyramids Hotel Hotel Giza

Preguntes freqüents

Gaia Pyramids Hotel accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Gaia Pyramids Hotel?

És possible aparcar a prop de manera gratuïta.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Gaia Pyramids Hotel?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00. Es pot fer una entrada tardana durant un horari limitat.

A quina hora es fa el registre de sortida a Gaia Pyramids Hotel?

Registre de sortida: 11:00.

Gaia Pyramids Hotel ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de recollida a l'aeroport gratuït (cal sol·licitar-lo).

On es troba Gaia Pyramids Hotel?

Aquest hotel es troba a Al Haram i a menys de 2 km de les atraccions següents: Piràmide de Khufu i Complex de les Piràmides de Giza. Gran Museu Egipci i Teatre de So i Llum també són a menys de 3 km.

Opinions: Gaia Pyramids Hotel

Opinions

5,0
Puntuació 10: Excel·lent. 10 de 40 opinions
Puntuació 8: Bo. 2 de 40 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 5 de 40 opinions
Puntuació 4: Deficient. 3 de 40 opinions
Puntuació 2: Horrible. 20 de 40 opinions

6,0/10

Neteja

6,6/10

Personal i servei

7,6/10

Comoditats

6,0/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

6,6/10

Respecte al medi ambient

Opinions

2/10

When I arrived they did not have a room for me but told me I could not get a refund through then and I had to contact Expedia to do so. I did, Expedia said they could not contact the hotel. I was standing at the desk. I had to find another hotel in the area.
Estada de 6 nits (maig 2025)

2/10

Went to this hotel at 10am dropped off my bags to do a scheduled tour. Once I got back it seems as though they gave our room away. They tried to put us in a sister hotel and make us pay more for a sister property. Hotel is nice but Be Aware!!!
Estada de 2 nits (abr. 2025)

10/10

Un séjour inoubliable grâce à un personnel exceptionnel ! Dès notre arrivée, nous avons été accueillis avec une chaleur et une gentillesse rare. Chaque membre de l’équipe s’est montré attentif, souriant et incroyablement professionnel tout au long de notre séjour. Leur disponibilité, leur bienveillance et leur souci du détail ont fait toute la différence. Que ce soit à la réception, au restaurant ou dans les services d’entretien, tout le personnel a contribué à rendre notre expérience magique. Un immense merci à chacun d’eux pour leur dévouement et leur accueil si chaleureux. Un très grand merci notamment à Shahd la meilleure réceptionniste de tout le Caire, Alex le meilleur serveur et tout le reste de l’equipe tel que Zein, Mazen, Menna et Rana. Nous repartons avec des souvenirs merveilleux… et l’envie de revenir très vite !
Estada de 3 nits (abr. 2025)

10/10

All was excellent from check in to check out. five stars staff on all levels, including drivers, receptionist helpers, and front desk personal. Kudos again to Rana and Merna ahead of all staff. Recommended to all!!
Estada de 3 nits (abr. 2025)

10/10

Our check-in was excellent despite being too late at night. Saif and Omar were ready to be receiving us and took care of all. Very professional guys at work. The staff attention couldn't be better, as it was in our three days before. Everybody willing to help all the time, pending on your needs and requirements. Restaurant doing a good job on the top floor with a wonderful view of the Pyramids. Good food and good variety. Again, Rana and Merna went the extra mile to take care of us, thing we appreciate too much. Safe and attentive drivers for transportation from and to the airport. All the best. Honestly. Highly will recommend this hotel to family and friends. Eduardo
Estada d’1 nit (maig 2025)

10/10

Of course the strong point of this hotel is the location, very close to the three pyramids of Giza, which you can watch directly from the hotel terrace and restaurant area on the beautiful top floor. But there is another point even stronger: the staff quality from top to bottom. I need to mention the super excellent attention given to the four of us by Rana, the top supervisor, in contact with us since the very beginning of the reservation day. She organized several tours and airport transportation with Excelent punctuality, and Excelent guides and vehicles, meeting our expectations and requirements. Rana and Merna runs this hotel smoothly and make you feeling like at home anytime. The rest of the staff are all the time pending on your needs and requests. Honestly I don’t think there are other hotels better on this important topic. When it comes to the food and drinks, the hotel has a five star restaurant installed at the top floor, with an amazing view to the pyramids. Kudos to Alex and Tony there for their excellent service. Thanks a lot to Rana for her special and personalized attention all time, all above expectations. I would repeat our visit at anytime in the future, and recommend this property to family and friends. Nothing could be better!!👍👍👍
Estada de 3 nits (abr. 2025)

8/10

Ich war in la boutique hotel die haben uns komplett ein anderen hotel gegeben plus zimmer weil ein Event von pyramid alles ausgebucht hat und Expedia leider die zimmer immer noch angezeigt hat obwohl es keine zimmen gab .Aber la Boutique Hotel war schöner und ein guten Service
Estada de 2 nits (abr. 2025)

10/10

We booked thr Gaia, but were sent to one of their sister properties, Panorama Pyramid Inn! The rooms were smaller than those pictured here , but still comfortable & clean. A/C in the unit. There is one small elevator, which holds 2-3 ppl at a time. The roofttop restaurant has a spectacular view of the pyramids! Be prepared to be overwhelmed with all sorts of Egyptian options for breakfast!! The staff truly ks remarkable and will make you feel rjght at home..
Estada de 2 nits (abr. 2025)

4/10

The staff was friendly every time we spoke to them but we had issues from the beginning to the end. We had to wait an hour for our room just to discover it was the wrong room. We were told we would be moved and ended up being taken to another hotel completely; just to get a room worse than the first. The lights also went out at this new location. Overall a poor experience.
Estada de 3 nits (abr. 2025)

10/10

Good service
Estada de 3 nits (abr. 2025)

6/10

Estada de 2 nits (març 2025)

2/10

Estada de 5 nits (març 2025)

10/10

The employees were absolutely phenomenal. From recalling previous orders to ensuring that you receive everything that you need. Alex, Tony, Omar, you made our stay wonderful. You can hear traffic at night but that will be the case anywhere that you stay. I slept fine but my wife needed ear plugs. No big deal. Thanks again!
Estada d’1 nit (febr. 2025)

4/10

non abbiamo avuto le camere che avevamo scelto, mi serviva il frigo per mettere i miei farmaci ma non funzionava, il bagno non aveva la corretta manutenzione, usciva cattivo odore dai sifoni, le finestre rimanevano aperte perchè le maniglie non funzionavano. bisognerebbe attenzionare di più la manutenzione e la pulizia. la colazione è stata abbondante ed ottima , anche il personale del ristorante è stato disponibile e cordiale.
Estada de 3 nits (febr. 2025)

2/10

Scappate da questo hotel. Pessimo in tutto, cercano di fregarti soldi in tutti i modi. Si salva solo il ragazzo alla reception biondino della sera, l’unico onesto più competente. Colazione di bassa qualità, pranzo pessimo, 15 euro per 50 grammi di petto di pollo e 30 grammi di riso.
Estada de 3 nits (febr. 2025)

2/10

Wir waren zwei einhalb Wochen in Ägypten unterwegs und auf dieses Hotel haben wir uns am meisten gefreut. Allerdings wurden wir schnell nach der Ankunft auf den Boden der Tatsachen geholt. Wir wurden hier nur belogen und verarscht. Erst in ein anderen Hotel geschickt, dann ständig hingehalten. Letztendlich statt der Luxury Suite ein Standard Doppelzimmer erhalten ( ohne Entschädigung). Das Hotel ist eine Schande für Ägypten. Said und seine Mitarbeiter sind keine guten Menschen.
Estada de 5 nits (gen. 2025)

10/10

Enjoyed a good breakfast every morning with good cappucino & that view of the Pyramids was a terrific way to start my day. You can also take in that view whilst having dinner a snack or milkshake & never be alone thanks to the AMAZING staff throughout this hotel. Ismail who was so kind & outgoing & even went to the trouble to buy me stuff for my ankle after i hurt it. Ali was kind also & couldn't do enough to assist if needed. Mahmoud was truly great too. Rana Nada Shaad Mina were all so great at what they do & they are happy to do it. The man who checked me in was really helpful & friendly. All the staff went above & beyond. Tours trips taxis can all be arranged. There is an ATM machine close by & small supermarket plus gift shop & a few other eateries. I hope to be back.
Estada de 5 nits (gen. 2025)

2/10

Estada de 3 nits (gen. 2025)

6/10

Le personnel est super sympathique et une belle vu sur les pyramides, mais très mal isolé on entend énormément de bruit le fermoir de la fenêtres est cassé une mauvaise odeur sors des toilettes l'état de la chambre n'était pas correct l'eau chaude parfois le soir il y en avait pas!
Estada de 4 nits (gen. 2025)

2/10

Estada de 3 nits (des. 2024)

2/10

Gaia Pyramids Hotel was an absolute mess. The night of arrival our room was not even ready and they made us stay in another building without the amenties we paid for. The second and third night were okay and the fourth day they made us move to a hotel via a taxi because there was an electrical problem in the building with also not the amneities we paid for. They declined to refund no matter how much we complained. This company shouldnt be hosting rooms for guest.
Estada de 4 nits (gen. 2025)

2/10

We had booked 1 night for New Year's Eve in the suite with a jacuzzi and a terasse overlooking the pyramids, several months in advance. I've read some bad reviews from previous guests saying they did not get the room they booked so I even whatsapped them 1 month before arrival to confirm our booking and that the pictures online of the room is what we will get. They said yes. Upon arrival and checkin they told us to wait a little without further explanation. When we asked why it took so long they said that the room we had booked was not available, but that they had a "room with similar standard and good view a couple minutes away from here", we said no we wanted our room, but they refused and kept saying they had electricity problems so that's why our room was not available. I asked to see the room with electricity problems but they couldn't show me, I think they doublebook as a strategy. With no choice, we took a look at the room they wanted to give us instead. It took 20 minutes to drive to their sister hotel and the room was awful, the view was also not good and it was really noisy outside. It was dirty and not at all the same standards. I contacted hotels.com to transfer me and in the process they refused to pick up the phone from hotels.com that tried to settle the case with them. Thankfully we managed to transfer to another hotel through hotels.com but I would not ever risk bookig there again. Trust the negative reviews, it's not worth it to risk ruin your holiday!
Estada d’1 nit (des. 2024)

2/10

Worst hotel experience of my life. Our flight was scheduled to arrive early in the morning (5am), so we booked and paid for an extra night (the day before arrival) so that we could check in right away and get some rest after a long trip. Even though I did inform the hotel our arrival date and time when booking, they told us there is no room available for us because we didn’t show up for the first night. We were very upset but waited patiently for 3 hours until they were able to get our room ready. They gave us various excuses but we were so tired and just wanted to check in. While waiting in the lobby, I witnessed at least 4 guests complaining about room flooding, shuttle bus didn’t show up etc. The room they gave us was completely different than my reservation. I booked Deluxe Quadruple Room with Mountain View but what I got was a small window with another building right next to it and two single beds. I don’t usually complain when I travel but I was beyond disappointed so went to talk to the receptionist. They told me single bed is called queen in Egypt and the pictures shown in Expedia (two queen beds with balcony with Pyramids view) for the room are a system error. This hotel is a complete scan. Please do not waste your money on this hotel. The receptionists act friendly but they do not care about guest at all.
Estada de 2 nits (nov. 2024)

2/10

Alles okay, außer zu laut war Nacht könnten wir nicht schlafen, von Autogeräusche und von hupen?
Estada de 6 nits (nov. 2024)

4/10

We arrived at 4pm afternoon. At the reception they told us they were overbooked and didnt have space for us, tough i had booked this hotel more than 2 months ago (advanced paid too) - so they brought us to a different hotel which was a downgrade. The staff there did make an effort and the breakfast was nice but all together it was not the experience we hoped for. We ended up with three single beds tough i had booked a double bed. They blamed hotels.com/ expedia for their booking system tough i do think its poor behavoir from the hotel owner
Estada de 2 nits (nov. 2024)