Don Carlos Cáceres
Hotel a Càceres amb un bar
Galeria de fotos de l’allotjament Don Carlos Cáceres





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 60 €
taxes i impostos inclosos
9 de nov. - 10 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Caixa forta
Servei de neteja diari
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
9,0 sobre 10
Fantàstic
(12 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Caixa forta
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

C/ Donoso Cortés 13-15, Cáceres, Caceres, 10003
Sobre aquest allotjament
Don Carlos Cáceres
Allotjaments similars

Soho Boutique Casa Don Fernando
Soho Boutique Casa Don Fernando
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.2 de 10, Fantàstic, 279 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 7.90 EUR per adult i 4.80 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament cobert sense assistència: 10 EUR per dia.
- Càrrec pel llit addicional: 20.0 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Don Carlos Cáceres
Don Carlos Cáceres Caceres
Don Carlos Caceres Hotel
Don Carlos Cáceres Hotel
Don Carlos Cáceres Hotel Caceres
Don Carlos Cáceres Hotel
Don Carlos Cáceres Cáceres
Don Carlos Cáceres Hotel Cáceres
Preguntes freqüents
Opinions: Don Carlos Cáceres
Opinions
9,0
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
21 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Ana Lilian
16 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ana Lilian
Estada de 2 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Marina
Viatge en parella
2 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Marina
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Andrew
24 de set. de 2025
Andrew
Estada d’1 nit (set. 2025)
8/10, Bo
Jane
Viatge en parella
22 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Jane
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Joel
14 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Joel
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
April
17 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
April
Estada de 2 nits (ag. 2025)
6/10, Acceptable
Nadia Valdes
Viatge en grup
15 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Bue hotel
Nadia Valdes
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Miguel
13 de jul. de 2025
Miguel
Estada de 3 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Hugh
7 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hugh
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Maryrica
14 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Maryrica
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Ana Isabel
Viatge en família
11 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ana Isabel
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Maria
20 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Maria
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Theresa
Viatge en grup
30 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Theresa
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Manuel
2 d’abr. de 2025
Manuel
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Mylène
22 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mylène
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Sarah
20 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sarah
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Cris
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Cris
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Margaret
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Delightful old hotel
Margaret
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
naysa
9 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
naysa
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
2 de gen. de 2025
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Sheyla
Viatge en grup
29 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sheyla
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Manuel
27 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Manuel
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Juan ignacio
Viatge de negocis
22 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Juan ignacio
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Hirokazu, KanagawakuMitsuzawaminami
22 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hirokazu
Estada de 2 nits (nov. 2024)








