Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Brivali Hotel e Eventos





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 69 €
taxes i impostos inclosos
18 d’ag. - 19 d’ag.
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Apartament de luxe

Apartament de luxe
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Cortines opaques
Bany privat
Minibar
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri
Brivali Hotel e Eventos és a Sant Cristòfor, a Caçador. Casa del Turista és un dels atractius turístics locals, però si el que vols és apreciar la bellesa natural de la regió, visita Parc Central Jose Rossi Adami i Bosc verge.

Avenida Engenheiro Lourenço Faoro, 2419, Cacador, SC, 89500-000
Què hi ha als voltants
- Catedral de Sant Francesc d'Assís - 6 minuts en cotxe - 5.5 km
- Parc Central Jose Rossi Adami - 6 minuts en cotxe - 5.5 km
- Museu del Contestado - 6 minuts en cotxe - 5.9 km
Com moure’s per la zona
Restaurants
- Panificadora Guarani - 5 minuts en cotxe
- Apolo Grill Restaurante - Apolo Center - 6 minuts en cotxe
- Cantina Scolaro - 5 minuts en cotxe
- Maemuki Sushi - 5 minuts en cotxe
- Strike 151 Boliche Bar - 6 minuts en cotxe
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 59 BRL per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Brivali Hotel e Eventos Cacador
Brivali e Eventos Cacador
Brivali e Eventos
Brivali Hotel e Eventos Hotel
Brivali Hotel e Eventos Cacador
Brivali Hotel e Eventos Hotel Cacador
Preguntes freqüents
Opinions: Brivali Hotel e Eventos
Opinions
8,8
Excel·lent
8,6/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
6,0/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
13 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ranieri
3 de març de 2025
Ranieri
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Wesley
Viatge de negocis
19 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wesley
Estada d’1 nit (des. 2024)
6/10, Acceptable
Cleiton Righes de
Viatge de negocis
15 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Cleiton Righes de
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Adriana
2 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Adriana
Estada d’1 nit (febr. 2024)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
20 de set. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2023)
8/10, Bo
ANGEL MARIO
3 de febr. de 2023
ANGEL MARIO
Estada d’1 nit (gen. 2023)
8/10, Bo
Claudio
Viatge en família
5 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Claudio
Estada d’1 nit (set. 2022)
6/10, Acceptable
José
Viatge de negocis
21 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
José
Estada de 2 nits (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Vitor Hugo de
Viatge de negocis
20 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vitor Hugo de
Estada d’1 nit (jul. 2022)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
14 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viagem de negócios
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2022)
6/10, Acceptable
Regis Augusto
Viatge de negocis
12 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Regis Augusto
Estada d’1 nit (gen. 2022)
10/10, Excel·lent
Marcelo
Viatge de negocis
23 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marcelo
Estada d’1 nit (nov. 2021)
8/10, Bo
João Caetano
Viatge de negocis
29 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bom hotel
João Caetano
Estada d’1 nit (ag. 2021)
8/10, Bo
Jorge
Viatge de negocis
16 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jorge
Estada d’1 nit (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Maurício Luiz
Viatge de negocis
21 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Maurício Luiz
Estada d’1 nit (gen. 2021)
8/10, Bo
Andreas
Viatge de negocis
21 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bom e justo
Andreas
Estada d’1 nit (gen. 2021)
8/10, Bo
Alex Fabiano Nunes Ferrei
Viatge de negocis
7 de des. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alex Fabiano Nunes Ferrei
Estada de 2 nits (des. 2020)
8/10, Bo
Alan
Viatge de negocis
20 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Alan
Estada de 2 nits (oct. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
8 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2020)
10/10, Excel·lent
otavio
18 de set. de 2020
otavio
Estada de 2 nits (set. 2020)
8/10, Bo
Marcelo
Viatge de negocis
23 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marcelo
Estada d’1 nit (jul. 2020)
8/10, Bo
Tiago Piovesan
Viatge de negocis
14 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Comodidade
Tiago Piovesan
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Arite
Viatge en família
3 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
História e comodidade
Arite
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Adriane
Viatge en família
24 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ótima estadia
Adriane
Estada d’1 nit (nov. 2019)