Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Brivali Hotel Centro





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LED
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LED
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LED
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Per cable
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rua Jose Reichmann, 131, Cacador, Santa Catarina, 89506-042
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Kindermann
Hotel Kindermann
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.0 de 10, Fantàstic, 69 opinions
Preu actual: 67 €
taxes i impostos inclosos
28 d’ag. - 29 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 59 BRL per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Brivali Hotel Centro Cacador
Brivali Centro Cacador
Brivali Centro
Brivali Hotel Centro Hotel
Brivali Hotel Centro Cacador
Brivali Hotel Centro Hotel Cacador
Preguntes freqüents
Opinions: Brivali Hotel Centro
Opinions
8,6
Excel·lent
8,8/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
1 de maig de 2025
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Ricardo
Viatge de negocis
20 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ricardo
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Wellington
1 de març de 2025
Wellington
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
DANILO
Viatge de negocis
7 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
DANILO
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Ricardo
Viatge de negocis
28 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ricardo
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Gustavo
8 de nov. de 2024
Gustavo
Estada d’1 nit (nov. 2024)
6/10, Acceptable
Gutierri
Viatge de negocis
8 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Melhorias
Gutierri
Estada d’1 nit (nov. 2024)
4/10, Deficient
REGINALDO
5 de set. de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei
FRUSTANTE
REGINALDO
Estada de 3 nits (set. 2024)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
29 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Junior
30 d’abr. de 2024
Junior
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
roseli
20 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
excelente hotel


roseli
Estada de 2 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
15 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
fantastica
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Rose
29 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació




Rose
Estada de 2 nits (gen. 2024)
8/10, Bo
Junior
24 de gen. de 2024
Junior
Estada d’1 nit (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Daniely D
Viatge de negocis
29 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniely D
Estada de 3 nits (nov. 2023)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
15 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2023)
10/10, Excel·lent
PROTECNO M HOSP
17 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
PROTECNO M HOSP
Estada d’1 nit (març 2023)
8/10, Bo
Valdecir Derico
Viatge de negocis
9 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sem sobra de dúvida Recomendo.
Valdecir Derico
Estada de 2 nits (des. 2022)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
29 d’oct. de 2022
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
Regis Augusto
25 d’oct. de 2022
Regis Augusto
Estada d’1 nit (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
Leandro
30 d’ag. de 2022
Leandro
Estada de 2 nits (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Regis Augusto
Viatge de negocis
30 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Regis Augusto
Estada d’1 nit (juny 2022)
6/10, Acceptable
Regis Augusto
Viatge de negocis
3 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Regis Augusto
Estada d’1 nit (maig 2022)
8/10, Bo
Jucimar Scritori
1 de març de 2022
Jucimar Scritori
Estada d’1 nit (febr. 2022)
10/10, Excel·lent
CESAR NILDO FERREIRA
Viatge de negocis
22 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CESAR NILDO FERREIRA
Estada de 2 nits (febr. 2022)