Hotel HNS Cabreúva
Hotel per a famílies amb 2 restaurants i esmorzar gratuït
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel HNS Cabreúva





Serveis populars
El preu actual és de 42 €
taxes i impostos inclosos
4 d’ag. - 5 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Porxo o pati hawaià
Aire condicionat
2 dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Aire condicionat
2 dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Suite Deluxe, vistes al jardí

Suite Deluxe, vistes al jardí
El més destacat
Porxo o pati hawaià
Aire condicionat
Mininevera
2 dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Aire condicionat
Mininevera
2 dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Aire condicionat
Mininevera
2 dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Per cable
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Estrada dos Romeiros, s/n, Cabreuva, SP, 13316-808
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Pousada Central de Cabreuva - De Campo
Pousada Central de Cabreuva - De Campo
- Piscina
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.8 de 10, Excel·lent, 5 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 80 BRL per animal de companyia per estada.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
Cal reservar els serveis de massatge amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel HNS Cabreúva
Opinions
7,8
Bo
7,8/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
7,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
22 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Wilson roberto
Viatge en família
5 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Razoável
Wilson roberto
Estada de 3 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Ricardo
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Precisa de melhorias urgente
Ricardo
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Daiani
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Uma ótima opção para passear e descansar
Daiani
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Ronaldo
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Esperava um pouco mais
Ronaldo
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Amanda
Viatge en grup
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Amanda
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Pedro
23 d’abr. de 2025
Pedro
Estada de 4 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Livia
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació




Livia
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Ana Paula
Viatge en grup
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ana Paula
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Valéria
10 d’abr. de 2025
Valéria
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Edilma
2 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Edilma
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Pedro
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Pedro
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Fabricia
12 de març de 2025
Fabricia
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Gabrielle
11 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ótimo
Gabrielle
Estada de 2 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Raquel
Viatge en grup
5 de març de 2025
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Muita divulgação e pouca entrega.
Raquel
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
Evaldo
26 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Evaldo
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
José Ricardo
Viatge de negocis
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
José Ricardo
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Fernando C P
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fernando C P
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Adriana
4 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excepcional



Adriana
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Claudete
29 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Muito boa experiência
Claudete
Estada de 4 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
27 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muito bom
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Jaqueline
26 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Jaqueline
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Fernanda
26 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fernanda
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Elisabete
Viatge en grup
22 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Manutenção para melhor servir!
Elisabete
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
17 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Férias
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2025)
Últimes tendències a Expedia
Hotels