Parador Boquemar
Hotel d'estil art-déco amb servei de recepció les 24 hores i piscina a l'aire lliure
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Parador Boquemar





Opinions
7,4 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran

Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Balcó o pati
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Televisor
Cortines opaques
Bany privat
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 2 llits dobles

Habitació Deluxe, 2 llits dobles
El més destacat
Balcó o pati
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Televisor
Cortines opaques
Bany privat
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Televisor
Cortines opaques
Bany privat
Caixa forta
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Carr. 101, Calle Gil Bouyet, Poblado Boqueron, Cabo Rojo, Cabo Rojo, 00622
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Aquarius Vacation Club at Boqueron Beach Resort
Aquarius Vacation Club at Boqueron Beach Resort
- Piscina
- Piscina infantil
- Tobogan aquàtic
- Wifi gratuïta
9.2 de 10, Fantàstic, 1.783 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 10 USD.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
L’allotjament també es coneix com a
Boquemar
Boquemar Parador
Parador Boquemar
Parador Boquemar Boqueron
Parador Boquemar Hotel
Parador Boquemar Hotel Boqueron
Parador Boquemar Hotel Cabo Rojo
Parador Boquemar Puerto Rico
Parador Boquemar Hotel
Parador Boquemar Cabo Rojo
Parador Boquemar Hotel Cabo Rojo
Preguntes freqüents
Opinions: Parador Boquemar
Opinions
7,4
Bo
7,8/10
Neteja
7,8/10
Personal i servei
7,0/10
Comoditats
6,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
6 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Vanessa
Viatge en parella
29 de maig de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Vanessa
Estada de 2 nits (maig 2025)
2/10, Horrible
Hector
Viatge en parella
29 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hector
Estada d’1 nit (maig 2025)
4/10, Deficient
Sarai
27 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Sarai
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Yiselle
13 de maig de 2025
Yiselle
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Veronica
Viatge en parella, Viatge de negocis
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats
Veronica
Estada de 3 nits (maig 2025)
2/10, Horrible
wilfredo
9 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
wilfredo
Estada de 2 nits (maig 2025)
4/10, Deficient
carlos
Viatge en família
4 de maig de 2025
carlos
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Shantall
Viatge en parella
2 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions

Shantall
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Elson
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Elson
Estada de 3 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Bertha
25 d’abr. de 2025
Bertha
Estada de 2 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Veronica Linda
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Veronica Linda
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Molly, Bronx
15 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Molly
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
agnes
13 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
agnes
Estada de 2 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Eric
4 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Eric
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
JOSE
Viatge en família
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
JOSE
Estada de 2 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Marlin
Viatge en família
20 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Marlin
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Maria del C
Viatge en parella
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Maria del C
Estada de 2 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Joanny
6 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja
Joanny
Estada de 2 nits (febr. 2025)
2/10, Horrible
Judith
Viatge en parella
23 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Judith
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Manuel
21 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Manuel
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Haylis
17 de febr. de 2025
Haylis
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Hector
Viatge en parella
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hector
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Hector
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hector
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Zulee
21 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Zulee
Estada d’1 nit (gen. 2025)