Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Mar de Cabo Frio





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 65 €
taxes i impostos inclosos
16 d’ag. - 17 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació prèmium

Habitació prèmium
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Llits addicionals (gratis)
Televisor
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació de luxe

Habitació de luxe
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Per cable
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rua Zulmira Mendes 567 Braga, Cabo Frio, RJ, 28908-105
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Pousada Mar Cabo Frio
Pousada Mar Pousada Cabo Frio
Pousada Mar De Cabo Frio Brazil
Mar Cabo Frio
Pousada Mar de Cabo Frio
Mar Cabo Frio Brazil Cabo Frio
Hotel Mar de Cabo Frio Cabo Frio
Hotel Mar de Cabo Frio Pousada (Brazil)
Hotel Mar de Cabo Frio Pousada (Brazil) Cabo Frio
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Mar de Cabo Frio
Opinions
9,4
Magnífic
9,4/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
9,6/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Higor
3 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Higor
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Caio
Viatge en família
1 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel Nota 10
Caio
Estada de 5 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Ana
Viatge en família
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Hotel razoável, mas com bons funcionários




Ana
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Vanessa
15 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vanessa
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Bruno
11 de març de 2025
Bruno
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
MARCILENE
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MARCILENE
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
Jefferson
Viatge en família
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bom hotel
Jefferson
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
9 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
MARIZE
Viatge en família
7 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MARIZE
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Célio Marcos
Viatge en família
27 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Aconchegante
Célio Marcos
Estada de 5 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
MARINO
Viatge en família
23 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
OTIMA
MARINO
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
CARLOS
22 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Paraíso.
CARLOS
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Letícia
20 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Letícia
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Sergio
16 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sergio
Estada de 5 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Jonatas Robert
29 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jonatas Robert
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Tiago
28 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tiago
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
CARLOS
20 de nov. de 2024
CARLOS
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Flavia
16 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Flavia
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Clarissa
12 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Clarissa
Estada de 4 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Mario
25 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mario
Estada de 3 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
HARLEM
Viatge en família
16 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
HARLEM
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
MARIA
Viatge en família
16 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
MARIA
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Victor
7 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Victor
Estada de 3 nits (maig 2024)
8/10, Bo
Raquel
3 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Raquel
Estada de 2 nits (març 2024)