Brown Dot Hotel Yangjeong

Allotjament de 3.0 estrelles
Hotel amb aparcament gratuït i a prop de l'atractiu següent: Botiga Departamental Lotte Sucursal Principal de Busan

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Brown Dot Hotel Yangjeong

Suite prèmium (Fri/Sat check in time: 8PM) | Terrassa o pati
Recepció
Servei de l'allotjament
Suite prèmium (Fri/Sat check in time: 8PM) | Terrassa o pati
Suite (Fri/Sat check in time: 8PM) | 1 dormitori, roba de llit d'alta qualitat, cobrellits i escriptori

Opinions

7,6 sobre 10,

Serveis populars

  • Servei de recepció obert les 24 hores
  • Servei de neteja
  • Aire condicionat
  • Aparcament inclòs
  • Wifi gratuïta
El preu actual és de 40 €
taxes i impostos inclosos
17 d’ag. - 18 d’ag.

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions

Suite (Fri/Sat check in time: 8PM)

10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor
Carta de coixins
Un cobrellit
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
  • Capacitat per a 6
  • 2 llits dobles

Habitació amb dos llits individuals (Fri/Sat check in time: 8PM)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor
Carta de coixins
Un cobrellit
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit doble i 1 llit individual

Suite prèmium (Fri/Sat check in time: 8PM)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor
Carta de coixins
Un cobrellit
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
  • Capacitat per a 6
  • 1 llit doble i 2 llits individuals

Habitació doble Deluxe (Fri/Sat check in time: 8PM)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor
Carta de coixins
Un cobrellit
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble

Habitació doble prèmium (Fri/Sat check in time: 8PM)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor
Carta de coixins
Un cobrellit
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
55, Dongpyeong-ro 406beon-gil, Busanjin-gu, Busan

Què hi ha als voltants

  • Botiga Departamental Lotte Sucursal Principal de Busan - 2 minuts en cotxe - 2.1 km
  • Carrer Seomyeon - 2 minuts en cotxe - 2.1 km
  • Shinsegae Centum City - 7 minuts en cotxe - 7.1 km
  • Platja de Gwangalli - 8 minuts en cotxe - 7.0 km
  • Platja de Haeundae - 10 minuts en cotxe - 9.8 km

Com moure’s per la zona

  • Busan Bujeon Station: 16 min a peu
  • Yangjeong Station: 5 min a peu
  • Aeroport de Busan-Gimhae (PUS): a 28 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Ediya Coffee - ‬2 minuts a peu
  • ‪롯데리아 - ‬2 minuts a peu
  • ‪돼통령 - ‬1 minuts a peu
  • ‪뚜레쥬르 부산양정점 - ‬1 minuts a peu
  • ‪돈단지석쇠구이 - ‬1 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Brown Dot Hotel Yangjeong

Hotel amb Botiga Departamental Lotte Sucursal Principal de Busan a prop
Brown Dot Hotel Yangjeong, amb Platja de Gwangalli i Shinsegae Centum City a poca distància, ofereix una terrassa. Els clients poden connectar-se a la wifi gratuïta a l'habitació.
Entre els avantatges addicionals, s'inclouen els següents:
  • Aparcament sense assistència gratis
  • Dispensador d'aigua, allotjament lliure de fum i servei de recepció obert les 24 hores
  • Màquina expenedora i ascensor
Característiques de l'habitació
A Brown Dot Hotel Yangjeong, totes les habitacions disposen de comoditats com ara roba de llit d'alta qualitat i cartes de coixins. Així mateix, s'inclouen altres avantatges com aire condicionat i barnussos.
Entre les comoditats addicionals, s'inclou el següent:
  • Cobrellits, llits addicionals (de pagament) i futons addicionals (de pagament)
  • Banys que ofereixen banyeres profundes i articles de tocador gratuïts
  • Televisors amb canals prèmium
  • Frigorífics, bullidores elèctriques i servei de neteja diari

Idiomes

Anglès, coreà, rus i espanyol.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions

Per a famílies

  • Frigorífic a l'habitació
  • Habitacions insonoritzades
  • Llit addicional (recàrrec)

Comoditats

  • Dispensador d'aigua
  • Màquina expenedora
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Servei de neteja (diari)

Exterior

  • Terrassa

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Ascensor

Més serveis

  • Allotjament lliure de fum

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Carta de coixins
  • Edredó de plomes
  • Futon addicional (recàrrec)
  • Llit addicional (recàrrec)
  • Roba de llit d'alta qualitat

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells
  • Bany privat
  • Banyera i dutxa independents
  • Banyera profunda
  • Barnussos
  • Raspall i pasta de dents
  • Sabatilles
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Pel·lícules de pagament
  • Televisor amb canals per cable prèmium

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Bullidora elèctrica
  • Frigorífic

Altres

  • Aire condicionat
  • Escriptori
  • Habitacions insonoritzades
  • Telèfon

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 18:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.
L'entrada abans de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 20000 KRW.
Registre d'entrada sense contacte
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.
Registre de sortida sense contacte
La sortida després de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Es cobrarà un càrrec per fer el registre de sortida més tard de l'horari establert.

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 10000.0 KRW per estada
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 20000 KRW.
  • Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
  • Càrrec del futon: 10000 KRW per dia.
  • Càrrec pel llit addicional: 10000.0 KRW per estada.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Puntuació nacional

Per a la comoditat dels nostres clients, li hem atorgat una classificació basada en el nostre sistema.

L’allotjament també es coneix com a

Brown Dot Hotel Yangjeong Busan
Brown Dot Yangjeong Busan
Brown Dot Yangjeong
Brown Dot Yangjeong Busan
Brown Dot Hotel Yangjeong Hotel
Brown Dot Hotel Yangjeong Busan
Brown Dot Hotel Yangjeong Hotel Busan

Preguntes freqüents

Brown Dot Hotel Yangjeong accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa allotjar-se a Brown Dot Hotel Yangjeong?

Amb data 6 d’ag. de 2025, els preus que s’han trobat per a una estada d’una nit per a dos adults a Brown Dot Hotel Yangjeong el dia 17 d’ag. de 2025 són d'almenys 40,09 €, amb taxes i impostos inclosos. Aquest import es basa en el preu per nit més baix que s’ha trobat en les últimes 24 hores per a estades durant els propers 30 dies. Els preus poden canviar. Tria les dates que vulguis per veure preus més precisos.

Quant costa aparcar a Brown Dot Hotel Yangjeong?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Brown Dot Hotel Yangjeong?

Hora d'inici del registre d'entrada: 18:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment. Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert. Cal abonar la taxa següent: 20000 KRW (servei subjecte a disponibilitat).

A quina hora es fa el registre de sortida a Brown Dot Hotel Yangjeong?

Registre de sortida: migdia. És possible fer una sortida tardana per una taxa (servei subjecte a disponibilitat).

On es troba Brown Dot Hotel Yangjeong?

Aquest hotel és a Busanjin; tindràs Botiga Departamental Lotte Sucursal Principal de Busan a 2,2 km i Shinsegae Centum City i Platja de Gwangalli, a menys de 10 km. Platja de Haeundae i Carrer de Nampodong també són a menys de 10 km. Yangjeong Station és a 5 min a peu i Bujeon Station, a 15 min.

Opinions: Brown Dot Hotel Yangjeong

Opinions

7,6

Bo

Puntuació 10: Excel·lent. 15 de 39 opinions
Puntuació 8: Bo. 11 de 39 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 4 de 39 opinions
Puntuació 4: Deficient. 6 de 39 opinions
Puntuació 2: Horrible. 3 de 39 opinions

7,4/10

Neteja

8,0/10

Personal i servei

8,0/10

Comoditats

7,4/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

7,4/10

Respecte al medi ambient

Opinions

8/10, Bo

stephanie

Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (maig 2025)

10/10, Excel·lent

KIM HYEON

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (febr. 2025)

4/10, Deficient

changwook

Viatge de negocis
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (nov. 2024)

6/10, Acceptable

은희

Estada de 2 nits (ag. 2024)

10/10, Excel·lent

YUNJAE

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
갑자기 시간이 떠서 혹시 얼리체크인이 가능한지 여쭤봤는데 흔쾌히 응해주셔서 덕분에 편히 쉴 수 있었습니다! 너무 친절하시고 숙소도 깔끔해서 좋았습니다 잘 묵다 갑니다!!
Estada d’1 nit (ag. 2024)

10/10, Excel·lent

Taejoo

Estada d’1 nit (jul. 2024)

10/10, Excel·lent

PARVEZ

Viatge en família amb nens petits
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
전체적으로 만족
Estada d’1 nit (ag. 2024)

8/10, Bo

Jung Tae

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (jul. 2024)

8/10, Bo

Heejin

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (ag. 2024)

6/10, Acceptable

JIHAN

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (jul. 2024)

10/10, Excel·lent

상호

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
넓고 쾌적
Estada d’1 nit (jul. 2024)

4/10, Deficient

미례

Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
bad smell
Estada d’1 nit (maig 2024)

8/10, Bo

AOI

Estada de 3 nits (maig 2024)

10/10, Excel·lent

HYE KYUNG

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (febr. 2024)

10/10, Excel·lent

TAEGYEONG

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (gen. 2024)

8/10, Bo

ILSEOK

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (gen. 2024)

10/10, Excel·lent

YE SOL

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (nov. 2023)

4/10, Deficient

Dong won

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

침구. 청결도 문제

호텔이라고 하기엔 많이 모자란 모텔급 숙소임. 체그인부터 오후6시여서 불편함이 컷고 투숙시 방금 누군가 사용한듯 욕실바닥은 엄청나게 미끄러운 상태였고 가장 안좋은점은 침구가 엄청나게 습하여 피부가 약한 사용자의 경우에는 아주 불편함을 느낄듯 함
Estada d’1 nit (juny 2023)

4/10, Deficient

영민

Estada d’1 nit (març 2022)

8/10, Bo

Bo young

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

가족여행

커피도 물도 빵도 준비되어 있어서 좋았어요
Estada de 2 nits (gen. 2022)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Viatge de negocis
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
연박 이용에 청소는 안 하더라도 수건 교체를 안 해주신 건 아쉽네요.. 그리고 에어컨 청소는 필요할 듯 싶습니다..
Estada de 3 nits (oct. 2021)

4/10, Deficient

YUJEONG

Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (març 2021)

2/10, Horrible

Viatger verificat

Viatge de negocis
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

저는 다시는 안 갈게요

불친절. 방에 들어가니 담배냄새가 정말 심해서 머리가 아팠어요. 화장실에 담뱃재가 그대로 있고 이불에는 머리카락.화장품 자국 그대로 있었고 바닥도 뭐가 있어 미끌거렸어요. 게다가 누가 갑자기 문열고 들어오기도 했네요 ㅎㅎ
Estada d’1 nit (set. 2020)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
깨끗하고 가격도 만족스러웠음 실제 예약했던 호텔이 아니고 잘못 찾아갔는데 안내실서 친절하게 안내해줘서 고마웠음
Estada d’1 nit (gen. 2020)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Estada d’1 nit (set. 2019)