Julnar Hotel
Hotel amb aparcament gratuït i a prop de l'atractiu següent: Unaizah Mall
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Julnar Hotel





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 80 €
taxes i impostos inclosos
10 d’ag. - 11 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor LCD
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Barnussos
Bany privat
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Suite econòmica, 2 dormitoris

Suite econòmica, 2 dormitoris
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor LCD
Cortines opaques
2 Dormitoris
Un assecador de cabells
Barnussos
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Suite júnior

Suite júnior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor LCD
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Barnussos
Bany privat
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Suite familiar, 2 dormitoris

Suite familiar, 2 dormitoris
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor LCD
Cortines opaques
2 Dormitoris
Un assecador de cabells
Barnussos
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor LCD
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Barnussos
Bany privat
Bullidora elèctrica
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Ash Shabili, Unaizah, Al Qassim, 56438
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Boudl Al Fakhria
Boudl Al Fakhria
- Piscina
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
8.4 de 10, Molt bé, 32 opinions
Preu actual: 61 €
taxes i impostos inclosos
10 d’ag. - 11 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar complet: entre 40 i 69 SAR per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols o llits addicionals, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Número de registre de l’allotjament: 10006733
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
És possible que la legislació local no permeti compartir l'habitació a les parelles que no estiguin casades; si l'allotjament ho sol·licita, els clients han de proporcionar una còpia de l'acta de matrimoni
Les parelles que desitgin compartir l'habitació han de presentar una còpia de l'acta de matrimoni
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Puntuació nacional
Saudi Ministry of Tourism és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
GULANAR HOTEL Unaizah
GULANAR Unaizah
GULANAR HOTEL
Julnar Hotel Hotel
Julnar Hotel Unaizah
Julnar Hotel Hotel Unaizah
Preguntes freqüents
Opinions: Julnar Hotel
Opinions
8,4
Molt bo
8,4/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
5,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
10 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Essa
9 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Essa
Estada d’1 nit (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
khalid
12 de març de 2023
khalid
Estada de 3 nits (març 2023)
4/10, Deficient
YOUSEF
Viatge en família
20 de maig de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
YOUSEF
Estada de 2 nits (febr. 2022)
6/10, Acceptable
Yazeed
Viatge de negocis
12 de febr. de 2022
Ok
Yazeed
Estada d’1 nit (febr. 2022)
8/10, Bo
Samia
8 de gen. de 2022
Samia
Estada de 2 nits (gen. 2022)
10/10, Excel·lent
AHMAD
25 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
AHMAD
Estada de 3 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
25 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
Shebel
28 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Shower Water Leak
Shebel
Estada de 2 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Wael
29 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wael
Estada d’1 nit (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
24 de des. de 2018
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Mohamed, Saudi Arabia
12 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mohamed
Estada d’1 nit (nov. 2018)
4/10, Deficient
Viatger verificat
18 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2018)
10/10, Excel·lent
nasser
26 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
رائع جدا ومريح
nasser
Estada de 2 nits (juny 2018)